Inmiddels 49quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Uhm, jij bent 48 toch?
Ik dacht dat je staalplamuur wilde zeggen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Inmiddels 49.
Gelukkig hebben we de Botox nog.
quote:
Man, ik was daar dronken, moe, stoned, weet ik veelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:20 schreef schvvmert het volgende:
Hij wordt alwel kaler op die foto.![]()
Ik kon zonder veel problemen wodka krijgen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
neuh, hij is nu minsten 15 hoor!
tenminste hij kon zonder veel problemen bier krijgen
Wat heeft dat met je haar te maken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Man, ik was daar dronken, moe, stoned, weet ik veel
Niet veel, maar wel hoe ik keekquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:22 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je haar te maken?![]()
Oeh he's a hustler.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kon zonder veel problemen wodka krijgen.
Ik kan zonder problemen andere dingen krijgen.
Ik houd niet zo van homohuwelijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
Nou, trusten manschappen.
en wel optyfen henkie, anders mag je ook niet op mijn huwelijk komen.
gelukkig is dat het ook nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van homohuwelijken.
Slaap lekker
ik val op oudere vrouwenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Inmiddels 49.
Gelukkig hebben we de Botox nog.
maar geen frau heumeuxquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
quote:Er ging iets niet goed: rstr niet gevonden of ip klopt niet.
NIET VALSSPELEN!!
Wat ben je ook weer lief hequote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wilde eigenlijk op 12 stemmen ofzo, maar dat kon niet. Dan maar 49.
Sebas
Jammer dat een vriendin daar niet ondervalt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is bullshitquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jammer dat een vriendin daar niet ondervalt.
Nee, ik blief geen hoeren op mijn verjaardag.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:54 schreef Renesite het volgende:
Hoer
Afgerancheerde hoerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:55 schreef Sebasser het volgende:
Nee, b.
Ja, "Klasse B. Herkomst NL." toch ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afgerancheerde hoer![]()
![]()
B KWALITEIT!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb in ieder geval niet een enorme arrogantie over mij heen die nog te ruiken valt in de eeuwigheid.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, "Klasse B. Herkomst NL." toch ?
En ik wel bedoel je ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval niet een enorme arrogantie over mij heen die nog te ruiken valt in de eeuwigheid.
Je kan toch wel je eigen conclusies trekkenquote:
Joh, ik ben wakker geworden na een uurtje of 2 en een half slapen met een kater.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan toch wel je eigen conclusies trekken![]()
![]()
eventjes je pesten op deze dag
![]()
Kom je hem ff leuk maken dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:06 schreef myrth het volgende:
gefeliciteerd met jou verjaardag.. dat jij deze dag net zo leuk vind als ik um vind![]()
Enjoyquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Joh, ik ben wakker geworden na een uurtje of 2 en een half slapen met een kater.
Ga me nou niet pesten ok?
Awel, ik ben weg.
tot vannaf mensjes
Inhammenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:20 schreef schvvmert het volgende:
Hij wordt alwel kaler op die foto.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jammer dat een vriendin daar niet ondervalt.
Ja, is goed.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Inhammen![]()
Feli dude
(flesje bessen dan maar?)
3 bomen, met kapvergunning.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat heb je allemaal gekregen?
Ja, die bullshit met 'wat moet ik dit jaar geven'quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:03 schreef Zosk het volgende:
Doe je goed
Ja, normaal altijd dingen als auto'squote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:06 schreef Zosk het volgende:
Ja, anders komt het elk jaar weer op dezelfde onzin neer!
Nu heb je tinminste iets origineels gekregen![]()
Chriz2k is al 16 hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:22 schreef Nolius het volgende:
Gefeliciteerd knul!
Heb je je jas al uit?
En ik denk dat je ongeveer 7 jaar ouder bent dan Chriz2k. 19 dus.
Ja daarom, bomen kun je tenminste stapelen, die vrienden van jou zijn wel slim!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, normaal altijd dingen als auto's
en vliegtuigen enzo, maar goed.
Dan staat je hangar ook een keer vol
Dudequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, is goed.
die ander heb ik vannacht opgedronken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |