Misschien is "De Bus" geflopt en heeft ie nu een ander alias.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:46 schreef Prospera het volgende:
Weet jij waarom hij hier niet meer is Itsme?
O.a. jij, ja. Begrijp me niet verkeerd, vind dat je goeie verslagen maakt, maar ik vind het wel jammer dat je af en toe te veel laat merken wie je wel en niet moet. Als je dat weglaat, zijn het uitstekende verslagen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:52 schreef Ifa het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel streamers actief, bedoel je soms mij? zo ja, wat stoort je?
(ff los ervan dat ik inderdaad soms de verleiding niet kan weerstaan een opmerking te plaatsen, meestal edit ik ze er later weer uit)
Ik doe dat bewust. Ik vind het het leukst om samenvattingen te schrijven. Die zijn haast per definitie subjectief. Als de lezer dat merkt kan hij of zij een conclusie trekken over de waarde van het verslagje voor hem of haar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
O.a. jij, ja. Begrijp me niet verkeerd, vind dat je goeie verslagen maakt, maar ik vind het wel jammer dat je af en toe te veel laat merken wie je wel en niet moet. Als je dat weglaat, zijn het uitstekende verslagen!![]()
Onmogelijk, je waarneming wordt beinvloed door wat je vindt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:06 schreef Ice_rulez het volgende:
Schrijf wat je waarneemt, niet wat je vindt!
© Ice
Je kan best objectieve verslagen maken, ik doe op m'n werk niet anders.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ik doe dat bewust. Ik vind het het leukst om samenvattingen te schrijven. Die zijn haast per definitie subjectief. Als de lezer dat merkt kan hij of zij een conclusie trekken over de waarde van het verslagje voor hem of haar.
Ik heb daar totaal geen problemen mee zolang het duidelijk is dat het jouw mening is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:08 schreef Ifa het volgende:
Ik doe dat bewust. Ik vind het het leukst om samenvattingen te schrijven. Die zijn haast per definitie subjectief. Als de lezer dat merkt kan hij of zij een conclusie trekken over de waarde van het verslagje voor hem of haar.
Ik bedoel; de foto postings met hier en daar ondertiteling.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |