En dan Jeff in de spits?quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koné in de spits is juist iets wat ik totaal niet zie zitten. Ik vind hem aan de linkerkant altijd wel voor erg veel dreiging zorgen.
Van mijn part spelen we zonder rechtsbuiten. Culina zou ik sowieso niet als rechtsbuiten neerzetten. Die moet je alleen gebruiken als je een versterkt blok op het middenveld wil, wat mischien niet eens zo'n slecht idee is tegen Galatasaray.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
En dan Jeff in de spits?
Wie wil je dan rechtsbuiten zetten? Culina of Affelay?
kijk even op http://goalzzz.50webs.comquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:01 schreef appelsientje het volgende:
Heeft iemand toevallig de doelpunten van PSV online? was gisteren niet in de gelegenheid om te kijken..
Dan wil je dus gewoon met 2 spitsen spelen en niet Kone op links zoals je straks zeiquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van mijn part spelen we zonder rechtsbuiten. Culina zou ik sowieso niet als rechtsbuiten neerzetten. Die moet je alleen gebruiken als je een versterkt blok op het middenveld wil, wat mischien niet eens zo'n slecht idee is tegen Galatasaray.
Nee, ik wil precies wat ik toen straks zeiquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan wil je dus gewoon met 2 spitsen spelen en niet Kone op links zoals je straks zei
Dat kan inderdaad maar dan speel je in mijn optiek wel degelijk met 2 spitsen ipv met 3.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, ik wil precies wat ik toen straks zei. Koné vanaf links en Farfan centraal. Het opstellen van een linksbuiten betekent niet automatisch dat je ook een echte rechtsbuiten op moet stellen. Je kan dan aan de rechterkant prima een verdedigend type neerzetten, geen natuurwet die dat verbiedt
.
Met 2 spitsen spelen zie ik juist als je met 2 man in het centrum speelt. Ik bedoel dus echt dat Koné aan de linkerzijlijn blijft plakken, daar speelt hij altijd erg sterk vind ik.quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad maar dan speel je in mijn optiek wel degelijk met 2 spitsen ipv met 3.
Die wat verdedigender ingestelde speler op rechts versterkt dan het middenveld
In principe is Farfan in mijn ogen ook meer een flankspeler.quote:En ook denk ik dat Farfan een stuk meer waarde heeft/kan hebben vanaf de rechterkant ipv in de spits.
Jan Mulder lult normaal gezien echt niet in het voordeel van Roda. Ik kijk niet neutraal tegen de match, jij ook niet. Dus misschien heeft hij wel een kern van waarheid erin. Naar mijn mening hadden wij wel een gelijkspel verdiend. Alleen graafden we ons weer eens in na rust om een voorsprong te verdedigen...quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
PSV
ze speelden sterk gisteren vond ik, laat die Jan Mulder maar lullen...
Kone was ook goed, alleen scoren zit er voorlopig nog niet in bij 'mgelukkig dat Jefferson terug is. Farfan-Kone voorin lijkt me een prima combinatie: Kone zorgt voor t gevaar, Farfan schiet ze erin.
En trouwens, nu hopen dat Koeman Aissati eindelijk eens vanaf het begin gaat brengen...
Opzich heb ik alleen de samenvatting gezien, maar daar zag ik kans op kans voor PSV, met een enkele uitval van Roda. In de beginfase waren ze misschien sterker, maar je kunt me niet wijsmaken dat PSV de overwinning niet verdiende, al was 4-1 natuurlijk wel geflatteerd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jan Mulder lult normaal gezien echt niet in het voordeel van Roda. Ik kijk niet neutraal tegen de match, jij ook niet. Dus misschien heeft hij wel een kern van waarheid erin. Naar mijn mening hadden wij wel een gelijkspel verdiend. Alleen graafden we ons weer eens in na rust om een voorsprong te verdedigen...
Ik zou met het oordeel over Tardelli en Kluivert nog even wachten... Het is duidelijk dat ze beide geen 'immediate impact' gemaakt hebben, maar dat was bv met Farfan ook niet en zo gaat t bij heel veel spelers. Laat die Tardelli een half jaar wennen en oordeel dan. En Kluivert... ik ben bang dat we die te snel hebben gebracht (ws wilde Kluivert ook te graag). We wisten dat ie blessuregevoelig was, laat m nu maar een paar weken of hoe lang t ook duurt fatsoenlijk herstellen en op conditie komen, wie weet wat we dan nog aan plezier gaan beleven aan die jongen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met 2 spitsen spelen zie ik juist als je met 2 man in het centrum speelt. Ik bedoel dus echt dat Koné aan de linkerzijlijn blijft plakken, daar speelt hij altijd erg sterk vind ik.
[..]
In principe is Farfan in mijn ogen ook meer een flankspeler.
Helaas hebben we gewoon geen echte centrumspits maar daarvoor moet je bij Koeman en de zijnen zijn. Die wisten wat de risico's waren toen ze Kluivert aantrokken. Van alle euforie over onze 2 aanvallers (Tardelli en Kluivert) die met veel bombarie net voor de deadline werden binnengehaald is weinig meer over. Tardelli die volgens de berichten "op elke positie in aanval kan spelen!" blijkt tot op heden niks toe te voegen en Kluivert is nog net niet invalide afgaande op de uitspraken van van den Hoogenband. Ergens vind ik het dan ook zwak van Koeman dat hij laatst alweer om een aanvaller vroeg, hij heeft er godverdomme 2 mogen halen eind augustus! Helaas heeft hij wel gelijk en moet er gewoon een scorende spits bij, alleen vraag ik me af of dat haalbaar is. Liever geen nieuwe aankoop dan weer een kat in de zak is mijn persoonlijke mening.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:02 schreef DarkShine het volgende:
Naar mijn mening hadden wij wel een gelijkspel verdiend.
Wat op zich geen slechte tactiek is tegen PSV. Wij hebben het nou eenmaal dit seizoen moeilijk met scoren. Als Roda leuk mee was gaan ballen had dat waarschijnlijk tot nóg meer kansen voor PSV geleid en dan heb je kans dat zelfs Koné wel eens een paar doelpunten kan gaan maken.quote:Alleen graafden we ons weer eens in na rust om een voorsprong te verdedigen...
Als ze beter gaan spelen zal ik mijn oordeel bijstellen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:36 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ik zou met het oordeel over Tardelli en Kluivert nog even wachten...
Ik zeg ook niet dat Tardelli en Kluivert goed spelen nu (Kluivert speelt uberhaupt nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze beter gaan spelen zal ik mijn oordeel bijstellen.
Eerlijk gezegd snap ik niet dat zoveel mensen bang zijn om een oordeel te geven over nieuwe aankopen. Als iemand goed speelt dan speelt ie goed. Als iemand slecht speelt dan speelt ie slecht. Punt. Als Tardelli ineens de sterren van de hemel speelt neemt dat niet weg dat hij nogal matig begonnen is. Een goede wedstrijd poetst geen slechte wedstrijd uit het verleden weg.
Als ik zeg dat Park in zijn eerste jaar bij PSV weinig toevoegde en soms ronduit kut was is dat gewoon een feit. Dat hij in zijn laatste jaar bij PSV de pannen van het dak speelde verandert daar niks aan.
Was hij niet in eerste instantie gehuurd?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:33 schreef Lemming22 het volgende:
Het predicaat miskoop kan je inderdaad niet na 5 wedstrijden op iemands hoofd plakken. Met Tardelli is het gewoon echt nog afwachten. Als hij begin volgend seizoen nog steeds niet echt lekker speelt, dan kan je gaan denken aan een miskoop...
Precies. Zo'n jongen moet zich eerst mentaal wat aanpassen hier.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:33 schreef Lemming22 het volgende:
Het predicaat miskoop kan je inderdaad niet na 5 wedstrijden op iemands hoofd plakken. Met Tardelli is het gewoon echt nog afwachten. Als hij begin volgend seizoen nog steeds niet echt lekker speelt, dan kan je gaan denken aan een miskoop...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |