Best knap nog hoor, weet je hoe moeilijk het is een bewegend doelwit in z'n hoofd te raken?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:53 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ja, of zeven in je hoofd zoals in Engeland.
Dat komt omdat agenten in de grote steden een paar jaar aanblijven en dan verhuizen naar dorp waar zij veldwachtertje kunnen spelen met een goed salaris. Als de politie wat meer waardering en duidelijkheid zou krijgen (en dan bedoel ik niet wijn uit het kerstpakket halen uit respect voor moslimcollega's), dan zou het allemaal wat beter werken. Volwaardige agenten met 3 streepjes op de schouders, heten ''generalist'', dat wil zoveel zeggen als dat die mensen van alle markten thuis moeten zijn. Dat kun je alleen van hen verwachten als zij ook een degelijke opleiding volgen en niet bang moeten zijn om mensen aan te spreken op hun gedrag.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat kan, er komt een grote uitstroom van politiemensen dus de vraag is hoog maar als het aanbod laag is dan word de eis misschien iets naar beneden afgesteld. Maar uit eigen ervaring weet ik dat examens voor aspiranten zeker niet makkelijk zijn. Je moet er echt wel feeling en hersens voor hebben.
Maar waarom het bij haar fout ging weet ik niet... Misschien is ze wel gewoon niet geschikt.
quote:n verband met het huidige portefeuillebestand van het korps worden met name kandidaten met een allochtone afkomst en vrouwen verzocht te solliciteren.
Hij lag al op de grond en na de eerste kogel ook stilquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Best knap nog hoor, weet je hoe moeilijk het is een bewegend doelwit in z'n hoofd te raken?
Precies, mensen worden niet meer geselecteerd op hun kwaliteiten, maar op hun afkomst. Moet dat dan positieve discriminatie heten?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
ook leuk als je op www.politie-werving.nl kijkt...
[..]
Ik herkende je usericonquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk dat van de 25 allochtonen er 2 of 3 worden aangenomen. Je wordt echt niet zonder meer aangenomen alleen maar omdat je allochtoon bent.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Precies, mensen worden niet meer geselecteerd op hun kwaliteiten, maar op hun afkomst. Moet dat dan positieve discriminatie heten?
Misschien kan Remkes het ons vertellen
Er is een tekort aan sollicitanten van een allochtone afkomst er is niets mis mee om die mensen aan te sporen om zich aan te melden. Zij krijgen geen voorkeurs behandeling ze moeten net als iedereen de testen halen voordat ze aangenomen worden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
says who?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:00 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk dat van de 25 allochtonen er 2 of 3 worden aangenomen. Je wordt echt niet zonder meer aangenomen alleen maar omdat je allochtoon bent.
Ja zo lust ik er nog een paar.quote:
Komt er een Turk bij de politie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:00 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Mwoh, ik denk dat van de 25 allochtonen er 2 of 3 worden aangenomen. Je wordt echt niet zonder meer aangenomen alleen maar omdat je allochtoon bent.
niets aannames, er staat op die website waar de voorkeur naar uitgaat, jij komt met conclusiesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:03 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog een paar.
Jij doet allerlei aannames in je verhalen, en ik moet maar met bronnen komen?
Mijn bronnen zijn goed geinformeerd hoor, en zeer waarschijnlijk zitten die veel dichterbij de praktijk dan jij.
Tenzij je een functie vervult binnen de politie.
Ik heb het over aannames in je andere replies.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
niets aannames, er staat op die website waar de voorkeur naar uitgaat, jij komt met conclusies
Ik ben gewoon te dom voor de politie, dus dat zal nooit gebeuren
Ik heb wel eens gesprekken met agenten en volg het nieuwsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:08 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Ik heb het over aannames in je andere replies.
En ik kom niet met conclusies ik geef alleen weer wat ik verneem.
Ik zit in de selectie procedurequote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gesprekken met agenten en volg het nieuws
en jij?
Voel niet de behoefte daar dieper op in te gaan, als je me niet wilt geloven kan ik daar prima mee levenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gesprekken met agenten en volg het nieuws
en jij?
ik heb wel eens overwogen om te solliciteren en heb het sollicitatieformulier BIJNA ingevuldquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zit in de selectie procedure![]()
Maar waarom heb je het niet gedaan ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik heb wel eens overwogen om te solliciteren en heb het sollicitatieformulier BIJNA ingevuld
zei ik al, ben ik te dom voorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar waarom heb je het niet gedaan ?![]()
quote:
Wie kan er uberhaupt leven met een prestatiequotaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nahjah dan houd het op als jezelf al niet geschikt vind
![]()
Weet je wat die inhoudt? Echt inhoudelijk? Of doe je weer een aanname?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wie kan er uberhaupt leven met een prestatiequota
Als zoiets je weerhoud om te solliciteren dan is het ook niet het beroep dat je aanspreekt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat betekent dat een agent een x aantal bonnetjes moet hebben uitgeschreven per jaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:24 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Weet je wat die inhoudt? Echt inhoudelijk? Of doe je weer een aanname?
Ja, ik vind dat een beroep wel inhoud moet hebbenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als zoiets je weerhoud om te solliciteren dan is het ook niet het beroep dat je aanspreekt.
Ik weet niet hoe dat in de praktijk werkt dus daar kan ik je niets over vertellen maar wat ik wel weet is dat als je echt politie man of vrouw wilt worden je je niet tegen zou laten houden door een aspect dat je niet aan staat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat betekent dat een agent een x aantal bonnetjes moet hebben uitgeschreven per jaar.
Klopt dat met jouw conclusie?
Het betekend dat je 160 bonnen moet schrijven in 1 jaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat betekent dat een agent een x aantal bonnetjes moet hebben uitgeschreven per jaar.
Klopt dat met jouw conclusie?
De meeste mensen want prestatiequota's worden bij bijna alle banen gebruikt. Het is alleen de vraag of het bij de politie op het moment op de goede manier gemeten wordt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's een middagje flitsen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:28 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Het betekend dat je 160 bonnen moet schrijven in 1 jaar.
Reken jij maar uit hoeveel bonnen dat per werkdag zijn. Ik denk dat je het met me eens bent dat dat helemaal niet zo veel is...
Natuurlijk ben ik het daar wel mee oneens, dat betekent dat je voortdurend allerlei verdachts ziet. Voorlopig concentreert dat zich op identiteitscontrole en fietslichtcontrole in mijn geval. Dat is betutteling!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:28 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Het betekend dat je 160 bonnen moet schrijven in 1 jaar.
Reken jij maar uit hoeveel bonnen dat per werkdag zijn. Ik denk dat je het met me eens bent dat dat helemaal niet zo veel is...
Nog een aanname... agenten flitsen niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Da's een middagje flitsen.
Dat doen de BOA'squote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:31 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Nog een aanname... agenten flitsen niet.
Wie dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:31 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Nog een aanname... agenten flitsen niet.
Je hebt het niet uitgerekend he...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik het daar wel mee oneens, dat betekent dat je voortdurend allerlei verdachts ziet. Voorlopig concentreert dat zich op identiteitscontrole en fietslichtcontrole in mijn geval. Dat is betutteling!
Ik ken anders ook genoeg jongeren werkers die zich iets teveel jongere voelen... Dus laten we de vooroordelen gewoon even lekker naast ons leggenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik heb wel eens overwogen om te solliciteren en heb het sollicitatieformulier BIJNA ingevuld
O ja en ik ken een paar jongerenwerkers die in de meest beruchte jongerencentra van Amsterdam werken. Agenten stormen daar tegenwoordig zomaar binnen omdat ze niet begrijpen dat ze er beter aan doen om eerst met de jongerenwerkers zelf te praten.
Voor de agent in amsterdam-Oost misschien niet, maar voor de agent in Klazienaveen misschien wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:32 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Je hebt het niet uitgerekend he...
Je werkt 5 dagen in de week. Voor de duur van 48 weken in het jaar. Is 240 werkdagen.
Vind je nu nog steeds dat er zoveel bonnen geschreven moeten worden door agenten? Is het echt te veel gevraagd van agenten?
Agenten zijn er voor de surveillance dienst, 112-tjes, kleine onderzoeken draaien, openbare orde enz.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wat zijn BOA's en wat is het verschil tussen BOA's en agenten?
Dat is veel te veel, zeker omdat er steeds meer agentjes bij komen die niets kunnenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:32 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Je hebt het niet uitgerekend he...
Je werkt 5 dagen in de week. Voor de duur van 48 weken in het jaar. Is 240 werkdagen.
Vind je nu nog steeds dat er zoveel bonnen geschreven moeten worden door agenten? Is het echt te veel gevraagd van agenten?
Bonnen zijn gewoon kut, quota is ook lang niet door iedereen geliefd en in sommige gevallen verliezen bonnen hun functionaliteit gewoon... Het heeft bijvoorbeeld gewoonweg geen zin om daklozen te blijven schrijven voor wildplassen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:33 schreef Aoristus het volgende:
1x in de 2 / 3 dagen een bonnetje uitschrijven, dan moet je wel favorieten hebben
Tof, hoe word je BOA? lijkt me wel wat, de hele middag in je auto zitten, krantje lezen, af en toe rolletje vervangen.quote:
of om fietsers te bekeuren omdat ze een paar meter over de stoep rijdenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bonnen zijn gewoon kut, quota is ook lang niet door iedereen geliefd en in sommige gevallen verliezen bonnen hun functionaliteit gewoon... Het heeft bijvoorbeeld gewoonweg geen zin om daklozen te blijven schrijven voor wildplassen...
Sorry, maar ga jij maar eens 8 uur lang de weg op. Kom je meer dan genoeg dingen tegen waar je een bon voor KAN schrijven.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:33 schreef Thieske het volgende:
[..]
Voor de agent in amsterdam-Oost misschien niet, maar voor de agent in Klazienaveen misschien wel.
Buitegewoon opsporings ambtenaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wat zijn BOA's en wat is het verschil tussen BOA's en agenten?
Bijna goed...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:34 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Agenten zijn er voor de surveillance dienst, 112-tjes, kleine onderzoeken draaien, openbare orde enz.
BOA's worden voor een specifieke taak aangenomen om agenten te ontlasten, zoals snelheidscontroles.
I'm too old for this shitquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:35 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Sorry, maar ga jij maar eens 8 uur lang de weg op. Kom je meer dan genoeg dingen tegen waar je een bon voor KAN schrijven.
Das een ander verhaal. Maar die quota is heus niet zo monsterlijk als mensen denken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
of om fietsers te bekeuren omdat ze een paar meter over de stoep rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |