Ik quotte je toch niet?quote:
O ik bedoelde gewoon van, is het nou wel of niet gezond?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik quotte je toch niet?Hoe dan ook, 16meter bedoelde dat 'broodje pindakaas is kankerverwekkend' eerder sarcastisch, dus imo een beetje dom om daar serieus op in te gaan.
Nu weet ik meteen waarvan het komt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:19 schreef XiChico het volgende:
Ik heb veel melk gedronken in mijn leven, nu niet meer.. krijg er puistjes van (net als kaas dus). Verder is melk wel lekkel.. maar water doet ook.
Volgensmij is dit een faker, wel een erg goede deze keerquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O ik bedoelde gewoon van, is het nou wel of niet gezond?Aan je reactie te zien dacht ik dat je het niet met hem eens was.
![]()
?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:41 schreef riX- het volgende:
[..]
Volgensmij is dit een faker, wel een erg goede deze keer![]()
Ik hecht vaak toch wel serieus waarde aan onderzoeken waaruit blijkt dat iets kankerverwekkend is. Iedereen zegt wel dat tegenwoordig alles kankerverwekkend is, maar dat is natuurlijk totale onzin. Zijn genoeg voedingsproducten die bijna niet bijdragen aan de bervordering van kanker (schade aan je lichaamscellen).quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik quotte je toch niet?Hoe dan ook, 16meter bedoelde dat 'broodje pindakaas is kankerverwekkend' eerder sarcastisch, dus imo een beetje dom om daar serieus op in te gaan.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:03 schreef frenkck het volgende:
[..]
uh pindakaas is niet kankerverwekkend, pindakaas is super gezond.
Inderdaadquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
O ik snap ik het, frenkck snapte niet dat het sarcastisch bedoelde was (ik eerst ook niet hoor). Nouja ik HOOP in ieder geval dat het sarcastisch bedoeld was want pindakaas is m'n favoriete broodbeleg!
![]()
Heb je nou zelf nóg niet door, dat je je zelf gigantisch voor schud zet ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
O ik snap ik het, frenkck snapte niet dat het sarcastisch bedoelde was (ik eerst ook niet hoor). Nouja ik HOOP in ieder geval dat het sarcastisch bedoeld was want pindakaas is m'n favoriete broodbeleg!
![]()
Ik zet mezelf zovaak voor schut. En heb jij dan wel altijd meteen sarcasme door?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:49 schreef riX- het volgende:
[..]
Heb je nou zelf nóg niet door, dat je je zelf gigantisch voor schud zet ?![]()
Offtopic; goede avatar.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:49 schreef riX- het volgende:
[..]
Heb je nou zelf nóg niet door, dat je je zelf gigantisch voor schud zet ?![]()
Wat een mooi verkapte sarcasmequote:Op zondag 15 oktober 2006 22:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
![]()
Ga toch weg met je pseudo-wetenschap zegquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:48 schreef miss_schaapje het volgende:
ze zeggen dat het goed voor je botten enzo is maar das helemaal niet waar !!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef SpecialK het volgende:
ik had begrepen dat ons lichaam helemaal niet bedoeld was voor het opnemen van lactose na de peutertijd. Al helemaal niet dat van een ander dier.
Daarnaast had ik begrepen dat koeienmelk iig kankerverwekkend is en dat de calcium helemaal niet wordt opgenomen door je botten. maar gewoon weer lekker mee naar buiten gaat.
Maarja ik ben geen voedingsdeskundige.
Nog iemand die het niet begrijptquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:44 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
![]()
Eindelijk iemand die het snapt.
Gebeurde dat nou maar met jou.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:53 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nog iemand die het niet begrijptJe moet wel goed zorgen voor je lichaam hoor, anders rot het weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |