Tja dat is ook wel weer waar, maar het kan ook zijn dat je geen een antwoord goed hebt en dan toch een punt krijgt. dat is nu niet het geval maar dat is wel eens gebeurd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, maar als je er dan maar ééntje weet, en er staan er al drie van anderen, is het net zo oneerlijk![]()
Hawaii_Tim +1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Chunky Monkey, Chocolate Therapy, New York Super Fudge, Cookie Dough en Caramel Sutra
Hmmja, zit iets in.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tja dat is ook wel weer waar, maar het kan ook zijn dat je geen een antwoord goed hebt en dan toch een punt krijgt. dat is nu niet het geval maar dat is wel eens gebeurd.
Nee dank je. Die zooi van Smiths (ik WEIGER het "Lay's" te noemen) blief ik niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:09 schreef kniertjeh het volgende:
Iemand een wokkel?
noem jij Ola dan ook Algida?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee dank je. Die zooi van Smiths (ik WEIGER het "Lay's" te noemen) blief ik niet.
Oh ja, da's gewoon hetzelfde. Ik dacht bij een boel merken "Oh nee, dat is van Smiths"quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee dank je. Die zooi van Smiths (ik WEIGER het "Lay's" te noemen) blief ik niet.
Succes morgen !!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Daffodil31LE +1
En dan ga ik nu naar m'n bed, morgen (eigenlijk vandaag dus) afrijden. Trusten allemaal!
Wil je even zo goed zijn om ons te waarschuwen waar en hoe laat? Dan kunnen we die plaats ontwijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Daffodil31LE +1
En dan ga ik nu naar m'n bed, morgen (eigenlijk vandaag dus) afrijden. Trusten allemaal!
huh, ja, dat is nu toch ook?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gele zakjes voor de pinda-versie en donkerbruine zakjes voor de choco-met-crunch-laagje.
En niet van plastic, maar van papier.
gatsiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Céline Dion en Cindy Lauper.
Neu. Fonetisch gezien het juiste aantal lettergrepen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:37 schreef wyccie het volgende:
All by myself?
Da's volgens mij van een blinde neger...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:42 schreef wyccie het volgende:
Hit the road Jack?
Nee, die andere.quote:
Oh... wie is Roy Orbison dan????quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Da's volgens mij van een blinde neger...
Bingo!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:47 schreef wyccie het volgende:
Jenifer Connoly?
Klopt. Als je oudere opnamen van The Big O ziet, merk je dat hij z'n mond amper opent. En dan toch zo'n stem als een klok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |