quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht "Huh?". Maar dat komt op het zelfde neer.
Yepquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:41 schreef lienelien het volgende:
The Postal Service!
Voor 2000 toch??quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:48 schreef kniertjeh het volgende:
was een geintje hoor Erkel.. Juliana is nog niet zo lang gelee de kelder in gedragen..![]()
ik weiger.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iemand al naar de Gouden Kooi gekeken?
Ik wilde het eigenlijk ook niet kijken maar was toch wel benieuwd. Zit nu naar de kick off te kijkenquote:
Nee, een productlijn. Waaronder verschillende soorten/smaken chips vallenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:53 schreef wyccie het volgende:
Soorten chips bedoel je?
Sweet Thai Chili
Jij snapt 'm. Dat is één productlijnquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:55 schreef kniertjeh het volgende:
dus niet de naam, wokkels ofzo?
Nee, enkel chips/zoutjes. Maar daar heb je verschillende namen van.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:56 schreef wyccie het volgende:
Maken ze nog iets anders dan chips eigenlijk?
Die naam klopt niet helemaalquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Sweet Sensations
ja. nu nog in één postquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:00 schreef wyccie het volgende:
Gewoon Sensations dan?
quote:
neequote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:02 schreef MaJo het volgende:
Van hamka's heb je verschillende smaken toch?
Ja, maar als je er dan maar ééntje weet, en er staan er al drie van anderen, is het net zo oneerlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 01:04 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dat 'alles in 1 lijstje'-principe totaal niet eerlijk. Iemand die de antwoorden van anderen opsomt gaat er dan vandoor met de punten... In de OP staat ook dat degene die de vraag compleet maakt het punt verdient...
Vroeger wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |