Die is Spaansquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Salvador Dali?
die is dood.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Salvador Dali?
Dacht ik al, maar je moet wat gokkenquote:
welke data? Hij is in 1904 geborenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar je moet wat gokken. Van Dali wist ik in elk geval dat de data ongeveer klopten.
Opgezocht, maar nog nooit van de naam gehoord. Kreek kinderprogramma associatiesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:07 schreef MaJo het volgende:
Doe maar een hint jaIs het een bekende kunstenaar of moet je een kunstkenner zijn om hem te kennen?
Omdat ze het al opgezocht heeft en opzoeken mag niet. Heb je de OP wel gelezenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:09 schreef kniertjeh het volgende:
waarom noem je hem niet Lienelien... dan heb je de vraag goed.
Dan is het niet echt een leuke quiz meerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:09 schreef kniertjeh het volgende:
waarom noem je hem niet Lienelien... dan heb je de vraag goed.
Nee, jij had je vraag ook al staan, dus heb mijn vraag maar weggehaald. Berlage was sws niet goedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:12 schreef kniertjeh het volgende:
Maar hoe zit het nou met Berlage?
Sorryquote:
Geweldige band inderdaadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:17 schreef lienelien het volgende:
Zucht. Die Beatles ook.
Oeh so closequote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:19 schreef wyccie het volgende:
10 december 1980?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:19 schreef wyccie het volgende:
En Pino stond nog in het stukje biografie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |