Antwoord had toen? Nee.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:48 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een déja vu.
Nee, weten wil hoe hard snelheid.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:45 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat dit de oplossing is
[afbeelding]
Zo niet, dan heb ik de vraag verkeerd begrepen.
quote:
De vraag was toen al net zo belachelijk gesteld als nu.quote:
Wat jij niet snap?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De vraag was toen al net zo belachelijk gesteld als nu.
Maar duidelijk wel vraag? Of jij ziet niet probleem?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet snap waarom jij niet gewoon doet niet.
Kijk schat, ook al zo'n succes: Hoe harder auto kan fiets snelheid passeren?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:57 schreef knowall het volgende:
[..]
Maar duidelijk wel vraag? Of jij ziet niet probleem?
Hij heeft hem wel gezien hoor, het is gewoon niet grappig.quote:
Geen antwoord ook al idd. FOK!kers altijd doen slim, maar als paal door putje moet valt tegen het.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk schat, ook al zo'n succes: Hoe harder auto kan fiets snelheid passeren?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Formuleer uw vraag gelieve eens duidelijk.
'Weet je wat, ik ga gewoon mijn zinnen husselen alsof ik veel te veel gezopen heb en dan lekker lachen.'quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:00 schreef knowall het volgende:
[..]
Geen antwoord ook al idd. FOK!kers altijd doen slim, maar als paal door putje moet valt tegen het.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hij heeft hem wel gezien hoor, het is gewoon niet grappig.
Niet gezopen heb, alcohol drink niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Weet je wat, ik ga gewoon mijn zinnen husselen alsof ik veel te veel gezopen heb en dan lekker lachen.'
Ik heb het ff voor je uitgerekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |