Yeah, wat later viel ie in slaap.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
De baby was verdoofd?
Welterusten danquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:00 schreef Sebasser het volgende:
Ja, vannacht maar een uurtje of 2 geslapen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Als we dicht tegen elkaar aan gaan staan houden we elkaar warm.
Zal ik MM maar vast bellen,quote:
*Meedoet* Ik straal best veel warmte uit weet je,quote:
Doe maar, een vent erbij kan nooit kwaadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
[..]
Zal ik MM maar vast bellen,.
Uhoh...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:41 schreef Zwaffel het volgende:
Ik kan merken dat de winter eraan komt menIk voel me down. Ik krijg denk ik weer zo'n hoerenwinterdip
![]()
Mooie TT voor de volgende "Hoerenwinterdip"!!.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:41 schreef Zwaffel het volgende:
Ik kan merken dat de winter eraan komt menIk voel me down. Ik krijg denk ik weer zo'n hoerenwinterdip
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooie TT voor de volgende "Hoerenwinterdip"!!.
Ooh,ik ben altijd hetzelfde op FOK! hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uhoh...
*niet zo'n goeie ervaring heeft met fokkers met een winterdip*
Dus je blijft nog steeds zeuren dat je honger hebt, 't koud hebt, hoofdpijn hebt, moet dieten, honger hebt, ruzie hebt...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ooh,ik ben altijd hetzelfde op FOK! hooralleen IRL ben ik tering chagarijnig. Ik geloof dat mn ouders en MM vorig jaar een hel hebben meegemaakt
![]()
Jup. Sue mequote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus je blijft nog steeds zeuren dat je honger hebt, 't koud hebt, hoofdpijn hebt, moet dieten, honger hebt, ruzie hebt...
.
Ik vind je wel lief hoor
Als je doelt op wat ik denk, daar was volgens mij meer aan de hand dan alleen maar winterdipquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uhoh...
*niet zo'n goeie ervaring heeft met fokkers met een winterdip*
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:13 schreef wonderer het volgende:
Oh, een fokker die zijn winterdipje op mij botvierde. Is nu allemaal weer goed hoor.
Soms.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar ik ben lief heur
cutequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]nanking wil me wel adopteren ja!
Mij ook. Eerder dan jij. NanKing houdt van mij. En ik van haar. NanKing en ik vormen een heel leuk gezinnetje. Nanking is van mij!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef Zwaffel het volgende:
[..]nanking wil me wel adopteren ja!
Nannie is van mijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mij ook. Eerder dan jij. NanKing houdt van mij. En ik van haar. NanKing en ik vormen een heel leuk gezinnetje. Nanking is van mij!
Neen. Jij krijgt een Nanny. Dat is heel wat anders dan Nannie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Nannie is van mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nanny finequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Jij krijgt een Nanny. Dat is heel wat anders dan Nannie..
De toppers uit de serie zijn natuurlijk CC en Niles.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Jij krijgt een Nanny. Dat is heel wat anders dan Nannie..
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:21 schreef wonderer het volgende:
Niet zo bekvechten. Ga dan liever tongworstelen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De toppers uit de serie zijn natuurlijk CC en Niles.
Met zo'n vrouwenkind?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:21 schreef wonderer het volgende:
Niet zo bekvechten. Ga dan liever tongworstelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |