Ik denk niet dat A&F zich erg druk maakt over die paar mensen in Nederland..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:29 schreef Lexiun het volgende:
We moeten gewoon massaal een mail gaan sturen dat ze het gaan regelen dat het weer naar NL verstuurt kan worden. Is nu al 2 maanden zo! je kan me een hoop wijs maken, maar een organisatie die ergens druk achter zet doet hier niet zo lang over
Of gewoon 'Le Pays-Bas' als land opgeven. Dan heb je ze bij de neus!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:52 schreef Dizer het volgende:
Kan je bijvoorbeeld wel België kiezen? Of Duitsland? Want dan kunnen we alsnog een inkoopactie regelen, alleen moet iemand van ons iemand in die buurt kennen.
Daar is de Belg alquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:44 schreef pseudovlaming het volgende:
En daar was de student tandarts die in België woont al, zoals CrookedEye het zo mooi verwoorde.
Joh, dat hele verhaal over het niet meer naar NL verschepen is helemaal nieuw voor mij. Blijkbaar heeft onze douane een erg goede naam daan in de VS van A.
Ik heb destijds wel een aantal inkoopacties gedaan, met groot genoegen trouwens. Maar bij de laatste is er een hele hoop verkeerd gegaan waardoor bij mij de lol er helemaal af is nu. En daarbij komt ik heb t nu onwijs druk met de studie èn met de studentenvereniging.. Maar over een tijdje zal ik wel weer een actie doen denk ik.. hou t in de gaten
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Of gewoon 'Le Pays-Bas' als land opgeven. Dan heb je ze bij de neus!
Hoho,ben geen Belg he. Pas op je woordenquote:
En je vind A&F fijn, en je wilt een I.A. doen!?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:04 schreef pseudovlaming het volgende:
[..]
Hoho,ben geen Belg he. Pas op je woorden
Ben een Nederlander net als jij, maar woon toevallig in B![]()
Wat houdt je tegenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:47 schreef eer-ik het volgende:
jij wel hoor
Ik wil gvd ook naar amerika, dan neem ik alleen maar lege koffers mee heen
Tis rete duur om daarheen te vliegen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen
Amerika kost geen moer om toe te gaan , een gemiddelde vakantie naar Spanje in het hoogseizoenis duurder
wat doet een retourtje dan naar de plek waar jij heengaat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen
Amerika kost geen moer om toe te gaan , een gemiddelde vakantie naar Spanje in het hoogseizoenis duurder
Ik ben voor 4 weken Florida , incl autohuur (met navigatiesysteem) , retourticket Amsterdam-Orlando , 5-daagse cruise naar de Bahama's (incl havengeld , avondeten , fooi) en de eerste 3 nachten hotel , annuleringsverzekering en reisverzekering iets van ¤.1650,00 kwijtquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat doet een retourtje dan naar de plek waar jij heengaat?
Ik kan opzich wel effe bij m'n familie gaan buurten, maar die wonen niet echt goedkoop, weet niet of het daarheen goedkoop vliegen is (aspen).
Ga ik eerst maar eens uitzoeken.
anders is het wat mij betreft een goeie kerstvakantiebestemming
Kan wel bij m'n familie terecht daar denk ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:10 schreef roburt het volgende:
4 weken hotel komt er dan nog wel bij, tenzij je bij familie of vrienden slaapt. (of in je auto)
Als je met 3 vrienden gaat , ben je gemiddeld $10,00 to $25,00 per nacht (p.p.)quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:10 schreef roburt het volgende:
4 weken hotel komt er dan nog wel bij, tenzij je bij familie of vrienden slaapt. (of in je auto)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |