Maak er is een foto van als je hem aan hebt plzquote:
Ben zo'n 1.85 en vrij smal zoals je op die foto's zietquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:18 schreef Lexiun het volgende:
@ Ace1
Hoe lang ben jij btw, je hebt zo'n beetje zelfde postuur als ik, en zou wel handig zijn als ik een beetje weet welke maat ik moet hebben.
Ja, bij de volgende keer dat Kerst en Pasen op 1 dag gaat vallenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:40 schreef The.PhantoM het volgende:
komt er nog een AnF store in Amsterdam?
2007 in Londen. Vervolgens is het de bedoeling om filialen in de rest van Europa te openen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:40 schreef The.PhantoM het volgende:
komt er nog een AnF store in Amsterdam?
Ik heb vandaag dus mijn fleece jacket binnen gekregen (was een M en nu een S) en hij zit perfect. De mouwen vallen goed, hij zit goed om me lichaam dus ik benquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:12 schreef Ace1 het volgende:
Hmm ik gok op een Sje dan maar.... Was ie te lang? of was ie te breed? dus dat ie om je heel flabberde?
nogal ja, jammer dat er weer mensen zijn die geld willen verdienen door neppe producten te maken/verkopen.quote:
Ja maar ik ben geen 16 meerquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:43 schreef Adelante het volgende:
Pall Mall is zo zwaar...beetje heel erg brokeback mountain ook
A&F is jonger en speelser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |