Maak er is een foto van als je hem aan hebt plzquote:
Ben zo'n 1.85 en vrij smal zoals je op die foto's zietquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:18 schreef Lexiun het volgende:
@ Ace1
Hoe lang ben jij btw, je hebt zo'n beetje zelfde postuur als ik, en zou wel handig zijn als ik een beetje weet welke maat ik moet hebben.
Ja, bij de volgende keer dat Kerst en Pasen op 1 dag gaat vallenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:40 schreef The.PhantoM het volgende:
komt er nog een AnF store in Amsterdam?
2007 in Londen. Vervolgens is het de bedoeling om filialen in de rest van Europa te openen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:40 schreef The.PhantoM het volgende:
komt er nog een AnF store in Amsterdam?
Ik heb vandaag dus mijn fleece jacket binnen gekregen (was een M en nu een S) en hij zit perfect. De mouwen vallen goed, hij zit goed om me lichaam dus ik benquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:12 schreef Ace1 het volgende:
Hmm ik gok op een Sje dan maar.... Was ie te lang? of was ie te breed? dus dat ie om je heel flabberde?
nogal ja, jammer dat er weer mensen zijn die geld willen verdienen door neppe producten te maken/verkopen.quote:
Ja maar ik ben geen 16 meerquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:43 schreef Adelante het volgende:
Pall Mall is zo zwaar...beetje heel erg brokeback mountain ook
A&F is jonger en speelser
Hmm, ok.. lekker dan. Was niet echt van plan er wat mee te gaan doen, maar wat daar in die winkels hing was opzich wel leuk.. Maar niet doen dus.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:44 schreef pseudovlaming het volgende:
Ow en voor ProperFucked: De acties die ik gedaan heb was allemaal voor American Eagle, maar dat dus nooit meer he. Wat een baggerkwaliteit is dat zeg, een paar keer wassen en de kleur is helemaal vaag. Ook de hele vorm van die t-shirts was weg, helemaal vierkant waren ze geworden. Weest gewaarschuwd
Als ie echt wit is kan je 't altijd nog een keer met bleek proberen. heb 't ook wel eens gedaan, maar wel als laatste redmiddel en sneluitspoelen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:37 schreef lj_lightning het volgende:
Ik had een tof shirt van A&F alleen er is iets fout gegaan in de was en nu zit er een blauwe waas/streep over mn shirthij was wit...beetje jammer!
ik heb van dat Vanish-oxi-action spul erop gedaan maar mocht niet baten...iemand nog andere ideeen?
![]()
Dat probleem heb ik nooit gehad met ae kleding maar ik heb dan wel 2 vesten al moet je der niet choco melk op knoeienquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:44 schreef pseudovlaming het volgende:
En daar was de student tandarts die in België woont al, zoals CrookedEye het zo mooi verwoorde.
Joh, dat hele verhaal over het niet meer naar NL verschepen is helemaal nieuw voor mij. Blijkbaar heeft onze douane een erg goede naam daan in de VS van A.
Ik heb destijds wel een aantal inkoopacties gedaan, met groot genoegen trouwens. Maar bij de laatste is er een hele hoop verkeerd gegaan waardoor bij mij de lol er helemaal af is nu. En daarbij komt ik heb t nu onwijs druk met de studie èn met de studentenvereniging.. Maar over een tijdje zal ik wel weer een actie doen denk ik.. hou t in de gaten
Ow en voor ProperFucked: De acties die ik gedaan heb was allemaal voor American Eagle, maar dat dus nooit meer he. Wat een baggerkwaliteit is dat zeg, een paar keer wassen en de kleur is helemaal vaag. Ook de hele vorm van die t-shirts was weg, helemaal vierkant waren ze geworden. Weest gewaarschuwd
Apart in de positieve zin van het woord, apart mooi dusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
Apart? Gewoon mooi...of vind je de kleur een beetje apart?
't Is een loungebroek volgens de site , ik weet niet wat dat inhoud.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:48 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
? is toch gewoon een pyjama broek?
Een lounge broek trek je aan na het douchen of als je van je werk komt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
't Is een loungebroek volgens de site , ik weet niet wat dat inhoud.
Maar als het een pyamabroek is , dan nog...$60,00 voor een pyamabroek![]()
Het is gewoon een pyjamabroek. Ik heb hem ook (de vrouwelijke versie dan) en hij zit heerlijkquote:
gewoon vakantie jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:51 schreef roburt het volgende:
[..]
Een lounge broek trek je aan na het douchen of als je van je werk komt.
iets makkellijk zittend.
waarom ga je trouwens naar de bahama's![]()
gewoon vakantie?
He? Sinds wanneer is dat dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:53 schreef Adelante het volgende:
de site is opgeleukt met nieuwe dingen, maar nog steeds geen bestellingen vanuit NL mogelijk
lol, woensdag zijn er nieuwe dingen op de site gekomen, maar al langer kan je niet meer vanaf hier bestellen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:52 schreef roburt het volgende:
maandje of twee toch al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |