quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:57 schreef tong80 het volgende:
'Niet huilen want mama gaat contactpunten winnen.'
Kindermishandelingquote:
quote:
quote:
Ja zware operaties gehad met lever problemen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:05 schreef haaahaha het volgende:
1 van de kids is nog ziek ook, toch?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:05 schreef haaahaha het volgende:
1 van de kids is nog ziek ook, toch?
Zo jong, en dan al aan de drank. Wat wil je met zo een moeder.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zware operaties gehad met lever problemen.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zo jong, en dan al aan de drank. Wat wil je met zo een moeder.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zo jong, en dan al aan de drank. Wat wil je met zo een moeder.
Oh je bent unbanned en begint me gelijk weer te stalken ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:15 schreef Youssef het volgende:
Wanneer is bij jou ieder menselijk contact verloren gegaan tong? Was dit voor of nadat je werkeloos raakte?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh je bent unbanned en begint me gelijk weer te stalken ?
Hey kutmarokaan van mequote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:15 schreef Youssef het volgende:
Wanneer is bij jou ieder menselijk contact verloren gegaan tong? Was dit voor of nadat je werkeloos raakte?
Ik hou van kuthoeren in reality programma's daar hou ik van. Maar niet ten kosten van kinderen. Er zijn grenzen qua kuthoeren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:21 schreef SCH het volgende:
Jullie willen het toch zo graag zien?
Tong80: "Ik ga het echt proberen, is vast wel de moeite waard"
Wordt er een kuthoer voor hem geregeld, is het weer niet goed
Dus, het is mijn schuld dat ze erin gaat?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:21 schreef SCH het volgende:
Jullie willen het toch zo graag zien?
Tong80: "Ik ga het echt proberen, is vast wel de moeite waard"
Wordt er een kuthoer voor hem geregeld, is het weer niet goed
Als je niet kijkt is het snel weer afgelopenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:23 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dus, het is mijn schuld dat ze erin gaat?
Wat was er eerder, de vraag naar het programma of het idee om zo'n programma te maken?
Als het nou ook kutkinderen zijn?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou van kuthoeren in reality programma's daar hou ik van. Maar niet ten kosten van kinderen. Er zijn grenzen qua kuthoeren.
Ze zeiden net in het journaal dat ze het nu wel lekker rustig vonden, zo zonder mama die steeds ruzie liep te zoeken.quote:
Misschien blijft ze wel 5 jaar wegquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze zeiden net in het journaal dat ze het nu wel lekker rustig vonden, zo zonder mama die steeds ruzie liep te zoeken.
Als het weinig kijkers trekt, trekt John de stekker eruit. Dus door te kijken, mishandel je die kinderen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:26 schreef haaahaha het volgende:
Ik snap je antwoord op mijn post niet.
Dus het is mijn schuld dat zij hiervoor kiest?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het weinig kijkers trekt, trekt John de stekker eruit. Dus door te kijken, mishandel je die kinderen.
Simpel zat![]()
Jammer dat er geen 'positief-subforum' is ik zou er een topic over openen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ze zeiden net in het journaal dat ze het nu wel lekker rustig vonden, zo zonder mama die steeds ruzie liep te zoeken.
Dus we mishandelen massaal Gooise vrouwen ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het weinig kijkers trekt, trekt John de stekker eruit. Dus door te kijken, mishandel je die kinderen.
Simpel zat![]()
Ja - zonder kijkers zou het programma niet bestaan. SCHaam je. Samen met die achterlijke Tongdinges, die zouden ze in zo'n kooi moeten stoppen en er nooit meer uitlatenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:27 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dus het is mijn schuld dat zij hiervoor kiest?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:17 schreef tong80 het volgende:
Oh je bent unbanned en begint me gelijk weer te stalken ?
quote:
We hadden vroeg wel de WoW wekenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen 'positief-subforum' is ik zou er een topic over openen.
Kan ik mij ook wel voorstellen, ze reageerde totaal hysterisch toen dat schoothondje even aan haar zoontje kwam ruiken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:25 schreef shmoopy het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Kan ik mij ook wel voorstellen, ze reageerde totaal hysterisch toen dat schoothondje even aan haar zoontje kwam ruiken.![]()
Gelukkig bleef 'pappa' de man waarvan men denkt dat hij de vader is rustig.
Iets met De Gouden Kooi oid, een programma op Talpa waar mensen (een) ja(a)r(en) in een villa moeten blijven om miljonair te worden.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:45 schreef SharQueDo het volgende:
Je kinderen in de steek laten voor een of ander kutprogramma waar toch niemand naar kijkt.Ouderschap ontnemen en het land uitzetten!
![]()
talpa![]()
natasia![]()
![]()
![]()
dat was voor mij ook het moment dat ik het besluit nam om er absoluut niet naar te gaan kijken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:01 schreef shmoopy het volgende:
Je vergeet: "Mama, mama, ik wil niet dat je weggaat!"
Nataaaasia: "Doe normaal!"
Liev, echt.
Kijk, dat is nu best een leuk voorbeeld, kinderen van artiesten en politica zien hun ouders vaak nóg veel minder als pappie of mammie op *tournee* zijn en pas uit bed kruipen als de kinderen op school zitten of al weg zijn voordat de kids wakker zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus we mishandelen massaal Gooise vrouwen ?
Heb Linda de Mol al lang op haar kont willen slaan.
Ik vind die vergelijking niet kloppen. Ik denk dat er ethisch wel degelijk verschil zit tussen voor onbepaalde tijd moedwillig je kinderen niet zien en dagelijks je brood verdienen waarbij je wanneer je wil fysiek contact kunt houden met je kinderen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:36 schreef Loedertje het volgende:
Kijk, dat is nu best een leuk voorbeeld, kinderen van artiesten en politica zien hun ouders vaak nóg veel minder als pappie of mammie op *tournee* zijn en pas uit bed kruipen als de kinderen op school zitten of al weg zijn voordat de kids wakker zijn.
Gaan ze daar ook kamervragen over stellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |