Merk?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:37 schreef Spees_Eend het volgende:
strak&zwart, pijpjes niet te kort niet te lang
edit: welke lekker zitten zou ik niet weten
CK, Boss, Björn Borg etc bla blaquote:
Bij voorkeur zwart. Anders zie je een pisvlek zitten of zoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:40 schreef pussydeluxe het volgende:
Persoonlijk vind ik zoiets heel mooi staan bij een man.
Is dat inclusief bobbelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding].
Persoonlijk vind ik zoiets heel mooi staan bij een man.
Dudette, pleasequote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bij voorkeur zwart. Anders zie je een pisvlek zitten of zo![]()
Björn heb ik ook wel e s van gehoord, zal ik ook es naar kijken..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
CK, Boss, Björn Borg etc bla bla
Oooh, ik heb es boxers gekocht van 25 euro de stuk, was iets van Homme ofzo... dacht dat Björns duurder zouden zijn, die vind ik iig wel mooier.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:50 schreef Nashje het volgende:
Bjorns zijn duur, maar met 100 euro kun je er wel meer krijgen. 2 Bjorns kosten volgens mij rond de 32 euro.
Damn belachelijk duur..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:50 schreef Nashje het volgende:
Bjorns zijn duur, maar met 100 euro kun je er wel meer krijgen. 2 Bjorns kosten volgens mij rond de 32 euro.
Tja je hebt natuurlijk ook verschillende kleurtjes met motieven. Daar moet je ook extra geld voor lappen. Maar als je gewoon de 'normale' kiest zonder motieven betaal je per stuk 17 euro dacht ik. Per 2 rond de 32 euro zoals ik al zei.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:51 schreef ScottishAsshole het volgende:
[..]
Oooh, ik heb es boxers gekocht van 25 euro de stuk, was iets van Homme ofzo... dacht dat Björns duurder zouden zijn, die vind ik iig wel mooier.
en anders zie je de zaadvlekkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bij voorkeur zwart. Anders zie je een pisvlek zitten of zo![]()
Wat hij zegt. Zat toch in de buurt hequote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:53 schreef Borkydude het volgende:
BB is 20, 2 voor 37,50, en met motiefje 25 geloof ik.
Nou bulk ik heus niet van het geld, maar 16 euro voor een net boxertje valt toch wel mee?quote:
Super ja, en chicks love itquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Zat toch in de buurt he.
Duur ja, maar ze zitten super.
Ik heb mijn Bjorntjes bij een sportzaak gehaald.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:55 schreef ScottishAsshole het volgende:
Waar ga ik die Björns halen? En die CK's?
Gewoon V&D ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |