quote:Geachte heer V,
Voordat de slang bij ons de deur uit gaat, wordt het getest.
We betreuren het dat er toch een stuk kapot is.
Maandag 16 oktober sturen wij u onder garantie een nieuw stuk (10 meter) op.
mvg,
Hou je wel rekening mee dat het einde van de week isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:54 schreef MMach het volgende:
[..]
Vandaag ga ik wat voortdoen aan de muren, ik zou graag zien dat die tegen het ende van volgende week behangen zijn. Maar er is nog erg veel werk eraan. Zeker de stukken muur in Ytong zijn een pain in the ass om vlak genoeg te krijgen.
Een beetje??? Een beetje veel bedoel je.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:58 schreef MMach het volgende:
@Solingjan dit:
Jep i know
Deze week zou ik klaar zijn met behangen, das ook wel gelukt, en kzit maar een beetje verder eigenlijk
Volgende week is het een rustige week waar ik elke dag ga kunnen werken itt tot de voorbije week.
jammergenoeg welquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:57 schreef HailStorm het volgende:
Daar kan ik weinig tegen inbrengen heJe hebt gelijk...
Onderschat dat niet. Ik was 19 toen ik aankwam bij de bankier voor een hypotheek. En op mijn 20e verjaardag stond ik de woonkamer te wittenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:51 schreef MMach het volgende:
En wat je niet moet onderschatten, ik zie eruit als een snotjong, er zijn weinig volwassen mensen (die me niet kennen) die me serieus nemen. Ik zou goud geven om het gezicht van de bankier te zien als ik kom aandraven met wilde hypotheekplannen.
tyquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:54 schreef tnimble het volgende:
Ok MMach heeft laten zien wat de opslag is en waar hij dus die planken voor de vloer in de kamer van Dorothee vandaan haalt. Het is duidelijk dat er ooi iets zal moeten gaan gebeuren. We kunnen hier best allemaal de meest fantastische constructies bedenken maar MMach heeft nu wel wat anders aan zijn hoofd. Zijn manier om daarmee om te gaan is om aan de keuken te werken en dat gaat hem goed af! Laten we ons hier dan ook op de keuken concentreren en daar adviesen overgeven als dat gepast is en verder MMach steunen in zijn werken.
lukt makkelijk?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:17 schreef MMach het volgende:
Triplex? Met een straal van 61cm, dat lijkt me nogal wringen. Nu ja, het hoeft geen krachten op te vangen of zo, het moet gewoon aanwezig zijn. Hardboard is trouwens heel mooi te schilderen![]()
* Ou-Tannu is benieuwdquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:22 schreef MMach het volgende:
Ik wist niet dat het zo buigbaar was eigenlijk. En harboard is even zuigend als de zijkanten van mdf, maar met wat primeren e/d komt dat wel goed.
Trouwens zou triplex niet veel werkbesparing zijn tov dit, het heeft een houttextuur dat moet geplamuurd worden en ook de zijkanten zijn ruwer. Maar, je zal zien, de randen worden kaarsrecht
Je hebt speciale buigtriplex, waarbij de lagen hout allemaal in dezelfde legrichting zijn verlijmd, dit is speciaal voor de meubelmaakindustrie.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:17 schreef MMach het volgende:
Triplex? Met een straal van 61cm, dat lijkt me nogal wringen. Nu ja, het hoeft geen krachten op te vangen of zo, het moet gewoon aanwezig zijn. Hardboard is trouwens heel mooi te schilderen![]()
Dit hardboard is ook goed hoor, alleen triplex is iets beter af te werken, en je zou het eventueel ook blank kunnen lakkenquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:13 schreef MMach het volgende:
Zo leert een mens ook weer iets bij. En wat zouden de voordelen van triplex in deze toepassing zijn?
Ik moet zeggen dat ik nu wel tevreden ben over de koepel (dat is dus het binnenwerk voor de bestaande koepel he) zeer licht en sterk is, de constructielijm heeft zijn taak goed gedaan.
nou, nederlanders kunnen nou ook weer niet zo fantastisch rijden, en het systeem is al helemaal bagger.... Hoe kun je in godsnaam verantwoorden dat iemand al 5x voor zn rijbewijs zakt, dan staatsexamen moet doen en dan maken we het wel makkelijker, zodat je wel kunt slagen.... maar zo'n mongool mag wel gewoon de weg op!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:35 schreef zwahiel het volgende:
offtopique:
In Nederland moet je bij een rijschool lesnemen, ondertussen mag je je theorie-examen behalen en daarna mag je op voor je praktijkexamen. Maar je kunt alleen maar lessen nemen bij een rijschool en dus niet met papa of mama. Persoonlijk een erg goed systeem waardoor de meeste Nederlanders wél kunnen rijden. Sorry dat ik 't zeg, maar dat andere systeem vind ik waardeloos.
No offence tegen Belgen, maar ik kijk altijd 10x beter uit als er een Belg in mijn buurt zit, want ik ben er op de harde manier achter gekomen dat sommige gewoon niet kunnen rijden! Maar ja 't zelfde geld natuurlijk ook voor NederlandersVind alleen dat zij beter voorbereid op de weg terrecht komen. Duitsers hebben trouwens ongeveer 't zelfde systeem als in NL.
Was een tijdje geleden een programma op tv met een Belgisch iemand die opging voor haar examen en een Nederlands iemand, die Belgische slaagde maar ze was aan het huilen, raakte 2x compleet in paniek, reed een pion omver en kon het naar mijn inzicht gewoon niet goed. Onvoorbereid dus![]()
Maar goed, Mmach hoe zit 't met die koepel...
Same here. Ik heb nog geen idee waar "de koepel" voor is en heb het ook niet echt terug kunnen vinden in de tekst..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:56 schreef kroegtijger het volgende:
MMach, wat is nou precies het plan met die koepel?? ik zie je wel leuk met MDF spelen en een rondje zagen enzo, maar ik snap er toch weinig van moet ik zeggen
Beter zoeken dan volgende keerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:36 schreef HailStorm het volgende:
[..]
Same here. Ik heb nog geen idee waar "de koepel" voor is en heb het ook niet echt terug kunnen vinden in de tekst..
3 laags berken multiplex is zeer goed te buigen als jet het op de zichtbare nerf in buigt. Voor andere houtsoorten heb je ipv 3 (of meer) lagen hout op elkaar een papieren drager met 1 laag hout er op. Maar als je dit geheel glad wil afwerken heb je behoorlijk last van de nerf in de platen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef Solingjan het volgende:
http://www.houthandelblok.nl/leveringsoverzicht.htm#BUIGTRIPLEX
Heb je hier iets aan Mmach?
Je kent toch triplex met allemaal inkepingen/zaagsnedes aan een zijde???
Dan zul je wel behoorlijk ruiken, is het niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:35 schreef MMach het volgende:
Het gaat, ze hebben het 1000den jaren zo moeten doen, waarom zou dat anno 2005 niet kunnen?
En het is niet eens zoveel slechter dan de moderne benadering van die dingen hoor. Wij zijn zelden ziek, eten altijd lekker en zijn altijd proper (behalve ik na het schuren af en toe) dus dat is het belangrijkste.
Je zit op de verkeerde topicquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:31 schreef _.-SAF-._ het volgende:
[..]
Dan zul je wel behoorlijk ruiken, is het niet?
Ik kan je verzekeren van nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:31 schreef _.-SAF-._ het volgende:
[..]
Dan zul je wel behoorlijk ruiken, is het niet?
dit wil ik zeker beamen, en ik heb een jaar lang redelijk veel met MMach in de lessen gezetenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:02 schreef tnimble het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren van nietvraag maar aan de andere K&W meeters. Ruiken deden vroeger die mensen die zo arm waren dat ze hooguit 1x per maand naar een openbaar badhuis konden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |