Er is allang bekend dat de 25e de volgende ronde met Bekerhelden is...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:57 schreef fabianf het volgende:
[..]
Dan zou ik maar snel een bericht sturen naar degenen die tot nu toe geen Fok!Cup speelden, Grumpey ging bijvoorbeeld al bijna de fout in.
Bij mij staat 12 uit 5 en dat klopt nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:58 schreef Lennox het volgende:
[..]
Jupiler cup is nog niet geupdate lijkt me?
Bij mij staat 9 uit 4 en dat klopt gewoon.
Zou kunnen, ik dacht dat het zo zou zijn:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 07:40 schreef DJqbl5 het volgende:
de stand in poule c klopt niet
De eindstand wordt bepaald middels de volgende regels: aantal punten, onderling resultaat, doelsaldo, doelpunten voor, loting.
Onderling resultaat
FC Logtclub - Bonobo11 4-2
zoals het in een echte competitie ook gaat, ik ga even zoeken of het ergens in een topic terug komt, anders wachten we even op JD...quote:punten
doelsaldo
onderling resultaat
loting
ik ga even het een en ander aanpassenquote:De eindstand wordt bepaald middels de volgende regels: aantal punten, onderling resultaat, doelsaldo, doelpunten voor, loting.l
ja idd, maar toen was ik ook een bekerheld, toen maakte het me al niet meer zoveel uit. Ik was allang blij dat ik een keer bekerheld mocht zijnquote:
Maar in dit geval willen we best een uitzondering maken...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:19 schreef pvrens het volgende:
aangezien domme vragen niet bestaan: Wanneer is nu de volgende wedstrijd voor de nrs 1? Moeten we de komende week al aantreden?
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Er is allang bekend dat de 25e de volgende ronde met Bekerhelden is...
Idd, daardoor ben ik niet beste nummer 3, maar gewoon 2equote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
http://fokcup.johan-derksen.com/fokcupv9/site/faq.html
[..]
ik ga even het een en ander aanpassen
Jij hebt niets met smilies he?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:36 schreef fabianf het volgende:
[..]
Maar in dit geval willen we best een uitzondering maken...
[..]
Juist, vroegah deden we dat altijd... standaard iedere week een bericht via de nieuwsbrief welke wedstrijden er werden gespeeldquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:57 schreef fabianf het volgende:
[..]
Dan zou ik maar snel een bericht sturen naar degenen die tot nu toe geen Fok!Cup speelden, Grumpey ging bijvoorbeeld al bijna de fout in.
Hij is er nu mee bezigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:47 schreef maniack28 het volgende:
Wanneer wordt er geloot? Volgende week is de kwartfinale al
Zie FAQ op www.fokhattrick.nl: De eindstand wordt bepaald middels de volgende regels: aantal punten, onderling resultaat, doelsaldo, doelpunten voor, loting.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik dacht dat het zo zou zijn:
[..]
zoals het in een echte competitie ook gaat, ik ga even zoeken of het ergens in een topic terug komt, anders wachten we even op JD...
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zie FAQ op www.fokhattrick.nl: De eindstand wordt bepaald middels de volgende regels: aantal punten, onderling resultaat, doelsaldo, doelpunten voor, loting.
Dus dan is FC Logtclub door en niet Bonobo11, want: FC Logtclub - Bonobo11 4-2
Dat had tie zelf ook al door een paar uur terugquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Er is geen tussenronde zoals vroegah, gewoon meteen de kwartfinale, dus bekerhelden + degene die door zijn moeten allemaal volgende week spelen!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:36 schreef fabianf het volgende:
[..]
Maar in dit geval willen we best een uitzondering maken...
[..]
Ja en het is nog steeds niet gewijzigdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Dat had tie zelf ook al door een paar uur terug
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jaja, wereldkeepertje he? Kopen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:14 schreef DeHovenier het volgende:
Ik sta 2e nu, heb met 2-0 gewonnen van YMFC. 5 gele kaarten in totaal, waarvan 4 voor mij en 1 voor hem
Ik heb 4 kansen in de eerste helft gehad, en 2 kansen in de 2e helft. Zijn keeper (1,5 ster) redde ze allemaal helaasch
Vroegah, toen het gras nog groen was en sex viesquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Juist, vroegah deden we dat altijd... standaard iedere week een bericht via de nieuwsbrief welke wedstrijden er werden gespeeld
Nietus.. in de jaren 70 neukten ze er vrolijk op losquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Vroegah, toen het gras nog groen was en sex vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |