ik heb maar 1 keeper, 10 verdedigers, 4 middenvelders en 3 aanvallers (waarvan er 1 geblesseerd was) Dus wat wil je dan nog meer? (... en dan nog 1e in de VI staanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nee wat wil je met dat a-team van jou
Hoe zei je? Volgens mij verstond ik je niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:40 schreef fabianf het volgende:
[..]
Je moet even flink onbeschoft doen om de kritiek op je eigen falen van de vorige keer te wreken?
quote:Uitdagingen: 1
Easthim
Aanvangstijd: 18-10-2006 om 17:30
Speelterrein: Steve Irwin's Outback Croc Arena, Normaal. Geregeld!
Dat probleem ligt bij jou, niet bij mij. Hetgene wat je zei was gewoon smakeloos, en ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denk. Wel een van de weinigen die het gewoon zegt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:19 schreef maniack28 het volgende:
Je moet altijd weer iets te zeiken tegen mij hebben... waarom is dat?
Als je denkt dat er in de rest ook zoveel fouten inzitten, van mij mag je het checken (dat vraag ik toch ook van een ieder als ik of JD de site hebben geupdate?) het is toevallig 2x Poule C, kan gebeuren. Goed dat je het gecontroleerd en aangegeven hebt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:07 schreef maniack28 het volgende:
1 Kristiansund 4 9 19-2
Volgens mij moet ik 12 punten hebben en moet het doelsaldo 18-2 zijn
Bonobo11 – Kristiansund 0-3
Easthim – Kristiansund 1-4
Kristiansund - De Straattegels 6-1
Dieptriest – Kristiansund 0-5
Als er al zoveel fouten zitten in het meest simpele team (enkel overwinning) hoe moet dat dan met de rest
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:33 schreef fabianf het volgende:
[..]
Sorry, ik heb per ongeluk die van een Canadese III geaccepteerd.
Dankje.. ik ben dan ook een smakeloze eikel, die nooit mensen helpt binnen de Fok!Fed en al zijn geheimpjes lekker voor zichzelf houdtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:27 schreef fabianf het volgende:
[..]
Dat probleem ligt bij jou, niet bij mij. Hetgene wat je zei was gewoon smakeloos, en ik denk dat ik niet de enige ben die er zo over denk. Wel een van de weinigen die het gewoon zegt.
Dat heb ik al teveel gedaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Als je denkt dat er in de rest ook zoveel fouten inzitten, van mij mag je het checken (dat vraag ik toch ook van een ieder als ik of JD de site hebben geupdate?) het is toevallig 2x Poule C, kan gebeuren. Goed dat je het gecontroleerd en aangegeven hebt.
Ik zal het zo even bijwerken done
Ik denk niet dat het na de update teveel is gevraagd om je eigen wedstrijd (zoals je nu ook gedaan hebt) te controleren. JD en ik doen ons best, maar we blijven mensen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat heb ik al teveel gedaanWaarom denk je dat ik ermee gestopt ben? Zodat mensen niet meer tegen me aan lopen te zeiken, maar het helpt niet... zie refused
![]()
Ik zeg al niks meer, want wat ikzeg is toch niet goed
Dat heb ik sowiezo al gedaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het na de update teveel is gevraagd om je eigen wedstrijd (zoals je nu ook gedaan hebt) te controleren. JD en ik doen ons best, maar we blijven mensen.
Voor zeiken ben ik sowieso niet gevoellig
true, maar goed, word dan ook niet voor niets gevraagd, ook wij weten dat we fouten maken dus dan is het imho terrecht dat daar een opmerking over gemaakt word.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat heb ik sowiezo al gedaanMaar niet iedereen doet dat, een hoop mensen kijken niet eens op fokhattrick of accepteren de verkeerde wedstrijd
![]()
Viespeukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
true, maar goed, word dan ook niet voor niets gevraagd, ook wij weten dat we fouten maken dus dan is het imho terrecht dat daar een opmerking over gemaakt word.
Jij hebt het ook lang niet altijd verkeerd gedaan hoor![]()
En nu stop ik met het konten likken
Die kans is aanwezig en daar doen we niets tegen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Viespeuk![]()
Vraagje nog, de knock out is op basis van vrije loting. Betekend dat dat het ook kan zijn dat ik tegen iemand uit mn eigen poule moet (die ook door is) of gaan jullie daar nog wat op verzinnen?
Ok, doe mij dan maar een potje tegen Dieptriestquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig en daar doen we niets tegen.
Dat laatste heeft hier niets mee te maken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:00 schreef maniack28 het volgende:
Dankje.. ik ben dan ook een smakeloze eikel, die nooit mensen helpt binnen de Fok!Fed en al zijn geheimpjes lekker voor zichzelf houdt![]()
Zullen we stoppen met dit topic promoveren tot een vete tussen mij en jou? Of moet ik zeggen tussen mij en Fok!Hattrick, want iedereen vind mij natuurlijk een eikelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:06 schreef fabianf het volgende:
[..]
Dat laatste heeft hier niets mee te maken.
eigenlijk is eikel nog te goed voor jequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zullen we stoppen met dit topic promoveren tot een vete tussen mij en jou? Of moet ik zeggen tussen mij en Fok!Hattrick, want iedereen vind mij natuurlijk een eikel![]()
Dat zeg ik net ... dat we erover moeten stoppenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
eigenlijk is eikel nog te goed voor je
persoonlijk heb ik niets tegen je, ik kan niet echt voor de rest spreken, maar het lijkt mij hoe dan ook niet in dit topic thuishoren...
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:56 schreef jorryt het volgende:
Wie daagt mij (de Straattegels) uit?
Je mag hem ook uitdagen, moet alleen op neutraal terrein..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
18 Oktober:
De Straattegels - Dieptriest
Kristiansund - FC Logtclub
Bonobo11 - Easthim
Alles wederom op neutraal terrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |