Ik denk dat jij het wel eens zou kunnen zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef puntoortje het volgende:
ik denk dat het bommie is
Overbodig schreeuwertje? In dat geval maak jij toch ook wel een goede kans....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]Het is volgens mij Mike1964.
Waarom is me onduidelijk. Ziekelijk en gevaarlijk is veel te veel eer voor dat overbodige schreeuwertje, maar blijkbaar werkt het in de krochten van een psychopatisch narcist dan zo dat een dergelijk iemand 'ziekelijk en gevaarlijk' overkomt.
TLquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:46 schreef Jappie het volgende:
Scanman01
APK
Manu82
Gert
Jappie
Versabommie
PC eend
Kribbet
Demins
Wat voor schorriemorrie hebben we nog over....![]()
ja, denk je ...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het wel eens zou kunnen zijn![]()
*bitchfight*quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Overbodig schreeuwertje? In dat geval maak jij toch ook wel een goede kans....
Kijk, dat bedoel ik. Een variant op "wat je zegt ben je zelf". Preciés de zouteloze lulligheid waarom ik je de kwalificatie "overbodig" gaf.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Overbodig schreeuwertje? In dat geval maak jij toch ook wel een goede kans....
Ik vond het helemaal niet erg dat ik de joker kreeg lieverdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee...skatje....lul je weer met me ?![]()
![]()
![]()
Waarom verbaasd mij dit nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet erg dat ik de joker kreeg lieverd![]()
Waarschijnlijk omdat ik gesnoven heb tot ik blauw zagquote:
Huh ? Van ban naar Mod ? Dat is snel....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik gesnoven heb tot ik blauw zag![]()
bommiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is ook niet iemand van de blauwtjes.
Naam is al wel genoemd trouwens![]()
![]()
Dan is het toch Mike......Gert je had het goedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is ook niet iemand van de blauwtjes.
Naam is al wel genoemd trouwens![]()
![]()
VOLgens mij zag je rood...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik gesnoven heb tot ik blauw zag![]()
Hmmm plotseling klinkt die optie een stuk aantrekkelijkerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huh ? Van ban naar Mod ? Dat is snel....![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm plotseling klinkt die optie een stuk aantrekkelijker
Mike is al een half uur aan het piekeren over een antwoord op mijn snedige reply.quote:
Volgens mij was het trouwens paarsquote:
Ik had hem (ja is Mike1964 dus) al omschreven. De Egbert...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Mike is al een half uur aan het piekeren over een antwoord op mijn snedige reply.
Die komt straks wel weer terug met een farce majeur-achtige witz.![]()
Maar dan zou ik toch nog wel even van LS willen weten wat er precies ziekelijk en gevaarlijk is aan di
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |