Ik denk dat jij het wel eens zou kunnen zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef puntoortje het volgende:
ik denk dat het bommie is
Overbodig schreeuwertje? In dat geval maak jij toch ook wel een goede kans....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]Het is volgens mij Mike1964.
Waarom is me onduidelijk. Ziekelijk en gevaarlijk is veel te veel eer voor dat overbodige schreeuwertje, maar blijkbaar werkt het in de krochten van een psychopatisch narcist dan zo dat een dergelijk iemand 'ziekelijk en gevaarlijk' overkomt.
TLquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:46 schreef Jappie het volgende:
Scanman01
APK
Manu82
Gert
Jappie
Versabommie
PC eend
Kribbet
Demins
Wat voor schorriemorrie hebben we nog over....![]()
ja, denk je ...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het wel eens zou kunnen zijn![]()
*bitchfight*quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Overbodig schreeuwertje? In dat geval maak jij toch ook wel een goede kans....
Kijk, dat bedoel ik. Een variant op "wat je zegt ben je zelf". Preciés de zouteloze lulligheid waarom ik je de kwalificatie "overbodig" gaf.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Overbodig schreeuwertje? In dat geval maak jij toch ook wel een goede kans....
Ik vond het helemaal niet erg dat ik de joker kreeg lieverdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee...skatje....lul je weer met me ?![]()
![]()
![]()
Waarom verbaasd mij dit nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet erg dat ik de joker kreeg lieverd![]()
Waarschijnlijk omdat ik gesnoven heb tot ik blauw zagquote:
Huh ? Van ban naar Mod ? Dat is snel....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik gesnoven heb tot ik blauw zag![]()
bommiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is ook niet iemand van de blauwtjes.
Naam is al wel genoemd trouwens![]()
![]()
Dan is het toch Mike......Gert je had het goedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is ook niet iemand van de blauwtjes.
Naam is al wel genoemd trouwens![]()
![]()
VOLgens mij zag je rood...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik gesnoven heb tot ik blauw zag![]()
Hmmm plotseling klinkt die optie een stuk aantrekkelijkerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huh ? Van ban naar Mod ? Dat is snel....![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm plotseling klinkt die optie een stuk aantrekkelijker
Mike is al een half uur aan het piekeren over een antwoord op mijn snedige reply.quote:
Volgens mij was het trouwens paarsquote:
Ik had hem (ja is Mike1964 dus) al omschreven. De Egbert...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Mike is al een half uur aan het piekeren over een antwoord op mijn snedige reply.
Die komt straks wel weer terug met een farce majeur-achtige witz.![]()
Maar dan zou ik toch nog wel even van LS willen weten wat er precies ziekelijk en gevaarlijk is aan di
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had hem (ja is Mike1964 dus) al omschreven. De Egbert...
Die gaat ook om met moeilijke personen, maar ondertussen is hij zelf ook een sukkel eerste klas. Achterbaks, meeloper, ja ja een achterbakse meeloper. gheh gheh, ik lach mee met anderen en zeg af en toe ook iets.
Dus dit onderwerp kan wat mij betreft afgesloten worden.
Ik weet het. Voor velen is het een hele opluchting, dat zij niet mijn enige (Egbert: Het is enigste) persoon is, waarbij ik een afschuw heb van hier tot Tokio.
Met een scanman, manu, Gert, hele sgop eigenlijk. En de rest heb ik totaal geen problemen. Ik lul zelf ook vaak genoeg maar wat in de ruimte.
En met Kribbet heb ik dus een Semih-Tijn verhouding. Hij is boos op mij. Maar ik niet op hem, maar ik houd toch mijn poot stijf.![]()
![]()
Vraag anders even aan TT aanpassing aan in de FBquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had hem (ja is Mike1964 dus) al omschreven. De Egbert...
Die gaat ook om met moeilijke personen, maar ondertussen is hij zelf ook een sukkel eerste klas. Achterbaks, meeloper, ja ja een achterbakse meeloper. gheh gheh, ik lach mee met anderen en zeg af en toe ook iets.
Dus dit onderwerp kan wat mij betreft afgesloten worden.
Ik zie daar toch meer een soort verkapte e10-Rik verhouding inquote:En met Kribbet heb ik dus een Semih-Tijn verhouding. Hij is boos op mij. Maar ik niet op hem, maar ik houd toch mijn poot stijf.![]()
![]()
...waar mike de egbert is..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vraag anders even aan TT aanpassing aan in de FB![]()
[..]
Ik zie daar toch meer een soort verkapte e10-Rik verhouding in![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Mike is al een half uur aan het piekeren over een antwoord op mijn snedige reply.
Die komt straks wel weer terug met een farce majeur-achtige witz.![]()
Dat zou te veel eer voor hem zijn, om ook nog een naam-topic te krijgen. Ik vind deze wel prima zo.quote:
Wat heeft Mike jou in godsnaam aangedaan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:54 schreef KRIBBET het volgende:
Jeetje zeg, die knuppel kwam hier bijna niet meer en wat doen jullie.. je geeft hem een topic![]()
Laat hem lekker vierkante oogjes krijgen door het kijken naar de streams![]()
En dan de vergelijking maken met Semih-TijnGa lekker ergens anders likken
![]()
wiequote:
Niet stoken jijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heeft Mike jou in godsnaam aangedaan?![]()
tsskk...leer eens communicerenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet stoken jijMike heeft me nooit iets aangedaan we delen zelfs een hobby
![]()
de laatste dus....maar wie is farid?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jemig meid...of je bent een Talpa-fan...of je bent het niet...![]()
ik heb ook geen flauw benul hoor maar zal wel dgk zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de laatste dus....maar wie is farid?
Farid is de niet slecht uitziende student van Marrokaanse afkomst die zojuist 25.000 euro rijker is geworden.....als je snel naar de studio rent heb je nog kans om met hem aan te pappen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de laatste dus....maar wie is farid?
(fietsen mag dat ook...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Farid is de niet slecht uitziende student van Marrokaanse afkomst die zojuist 25.000 euro rijker is geworden.....als je snel naar de studio rent heb je nog kans om met hem aan te pappen.![]()
![]()
Yup...thats it...ik vind het een geweldig spel......de formule is oh zo simpel; maar toch sta je elke keer weer verbaasd wat voor keuzes mensen maken aan de hand van de geboden bedragen/nog dichte kluisjesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
(fietsen mag dat ook...)......laat me raden...deal or no deal... ( schrijf je dat zo...geen idee)
Wie weet doen ze nog zoiets met die kluisjes in BB, die zullen er ook wel niet voor niks zijn?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yup...thats it...ik vind het een geweldig spel......de formule is oh zo simpel; maar toch sta je elke keer weer verbaasd wat voor keuzes mensen maken aan de hand van de geboden bedragen/nog dichte kluisjes![]()
ik heb het denk maar 1 of 2 keer gekeken... en die keuzes ... volgens mij ga je altijd wel met meer weg dan je gekomen bent!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yup...thats it...ik vind het een geweldig spel......de formule is oh zo simpel; maar toch sta je elke keer weer verbaasd wat voor keuzes mensen maken aan de hand van de geboden bedragen/nog dichte kluisjes![]()
Yep...maar als jij bij de 2de of 3de keer dat de vraag gesteld word...de keus hebt gekregen om een deal van 10mille plus aan te nemen..en je speelt verder omdat je denkt er meer uit te peuren en het blijkt uiteindelijk maar 400 of 500 te zijn...dan ga je toch niet echt met hetzelfde lekkere gevoel weg.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb het denk maar 1 of 2 keer gekeken... en die keuzes ... volgens mij ga je altijd wel met meer weg dan je gekomen bent!
Lekker gewerkt lief ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, heb ik nog wat gemist?
Ohwja, kom net thuis, dus ik ben present!![]()
Eh....biertjuh?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
Heerlijk, heb me lekker te buiten kunnen gaan aan uitdagingenquote:
Lekker schat, dank je!quote:
Er zijn grenzen!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lekker schat, dank je!
Doe je ook ff een sjekkie voor me draaien en m'n rug masseren?![]()
![]()
hier bommels heb je n klarequote:
er zitten soms van die minder slimme mensen bij..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep...maar als jij bij de 2de of 3de keer dat de vraag gesteld word...de keus hebt gekregen om een deal van 10mille plus aan te nemen..en je speelt verder omdat je denkt er meer uit te peuren en het blijkt uiteindelijk maar 400 of 500 te zijn...dan ga je toch niet echt met hetzelfde lekkere gevoel weg.![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:58 schreef versabommie het volgende:
ok, aangezien ik de FB links laat liggen alsware het een grote bron van schurft ( ik ben heimelijk in love op nikky, yvonne, lucille en al die andere mokkeltjes binnen het fa gebeuren aangezien ik geil op machtige vrouwen, dus ik doe even een tijdje lief! ) moet ik het ff hier kwijt:
STERF EXACT SOFTWARE STERF!!!!!!!!
ALS WARE JULLIE HET ONGEWENSTE KIND IN DE MOEDERSCHOOT DER ICT! GA EENS DOOD, GA EENS DOOD! WAAROM MOET OM FUCKING 17:12
DE HELE SQL SERVER NAAR DE TERING LOPEN DOOR HET
INSTALLEREN VAN DE GROTE BUG EXACT GLOBE???????? IK VOELDE ME VERDOMME
ALS EEN FOK! ADMINISTRATOR DIE NET EEN UPDATE
GEPLAATST HEEFT EN DE KOMENDE DRIE WEKEN PLEISTERS AAN HET PLAKKEN IS IN EEN GAAR MYSQL STELSEL!
HERE'S ONE FOR MY HOMIE'S FROM EXACT: &*C^%@#O*&^@#^$$@**(#&^%$@^^@&***@^%#%@#&*^@#&^%@!%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STINKRUGGETUFFERS!![]()
![]()
![]()
Mijn excuses voor bovenstaande geschreeuw, maar nu ben ik het kwijt en kan ik weer fijn verder zuigen op de sc. Bedankt voor jullie geduld....
TERINGEXACT, IK MAAK JULLIE AF!![]()
![]()
pfffffffffffffffffffffffffffffff
Mwah...vergis je niet....alles valt of staat met diegene die via de telefoon een bod doet....als hij goed bied dan kun je elke kandidaat willelkeurig welke kant op manipuleren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
er zitten soms van die minder slimme mensen bij..![]()
jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:17 schreef Inodder het volgende:
t vlot niet echt he vanavond
op de streams ook niets te beleven
sv volgemiept maar ook niet echt interesant
conclusie mooie dag om bij te slapen
verwachten jullie nog dat er wat gaat gebeuren?
zo niet dan:
Welterrusten allen![]()
Ben k weg barst de bom zekers
daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwah...vergis je niet....alles valt of staat met diegene die via de telefoon een bod doet....als hij goed bied dan kun je elke kandidaat willelkeurig welke kant op manipuleren.![]()
Het is een ander verhaal als je na 10 dozen geopend te hebben nog uitsluitend lag of juist hoge bedragen zou overhebben...dan word het kiezen natuurlijk een stuk makkelijker....maar bij 90% van de gevallen staan er steeds nog een enigzins gelijk aantal dozen met lage bedragen als andersom.
De bieder is een ware kunstenaar.![]()
![]()
Ik heb er maar weinig van gezien, maar kreeg de indruk dat Beau dat allemaal terplekke verzint?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwah...vergis je niet....alles valt of staat met diegene die via de telefoon een bod doet....
..hihihiquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[afbeelding]
Zomaar even een leuk plaatje....
quote:
stil isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
blablabla
nou dat vrouwtje gisteren was goed genaaid...iedereen verwachte een flink bod maar ze kreeg achter mekaar een bod van 6200 6200 en toen 7000 die zaten ze echt te fuckenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er maar weinig van gezien, maar kreeg de indruk dat Beau dat allemaal terplekke verzint?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
Ik ga hier nog één keer op inhaken en dit is écht de laatste keer dat ik er wat over wil zeggen.
Als je dag in dag uit huilende kleuters aan je bureau hebt omdat ze straf hebben gekregen en het niet eerlijk vinden. "zij doen het ook juffrouw" en vervolgens een andere kleuter een kutgeintje uithaald en z'n tong uitsteekt gaat dat opbreken, dan gaat de fun eruit.
Dat is niet goed! Die sfeer moet er gewoon uit. Vandaar dat SC weer gewoon een normaal SC topic wordt. Voor de rest moet het drooggeilen van mislukte newbies zoals Klodder, Oorties, Basje, APK en die achterlijke Demins hier maar op www.kleutersontdekkenhun lichaam.com ofzo. Newbies zagen het SC topic alleen nog maar als een plek om de Oldbies te klieren door vooral van die zielige peuter-fantasietjes ala drooggeilpijperij hier neer te pleuren alsware dit de GFT kliko van Fok! (dit gebeurd ook in FB overigens).
Is het dan vreemd dat de lol er even afgaat en we de teugels ineens aanhalen? Ik heb zoveel meer respect voor newbies die te ver gaan en hun straf gewoon accepteren dan de types die er op terug blijven komen. Als je door rood rijd krijg je een bekeuring, maar alleen als er toevallig een agent in de buurt is. Is die net op het bureau een kopje koffie aan het drinken heb je mazzel. Staat ie toevallig naast het stoplicht heb je een prent te pakken. Ga dan achteraf niet lopen huilen om de prent, die heb je gewoon verdiend op zo'n moment.
Sodemieter toch op huilies. Als je als volwassene reageert wil ik je best als potentiele newbie behandelen. Momenteel zitten we met een aantal ongeleide projectielen die zichzelf nog geiler vinden dan een puber met puisten en onredelijke ouders. Sjees mensen 'GROW UP'!!
Ik zou newbies hier dan ook willen adviseren om zich wat rustiger te houden en gezellig zichzelf in de zeik te laten nemen door Oldbies zoals de SC ooit is bedoeld. Dat gejank tegen de oldbies hier moet ook maar eens afgelopen zijn. Die zitten hier al hun vrije tijd te besteden om het voor al die kutnewbieszo leuk mogelijk te maken zonder bagger en en drooggeilpijperij. Daar mag best wel wat dankbaarheid tegenover staan. En dan bedoel ik niet dat als je het ergens niet mee eens bent dat je dan maar je mond moet houden maar we hebben ook een grens. Nee is nee, ja is ja. Ben je het er dan nog niet mee eens dan zoek je een andere speelplek op of je legt je erbij neer. Want de eindeloze herhalingen en het engelengeduld is vanaf nu geëindigd.
De eerste de beste stinknewbiedie weer begint te drooggeilen, een drama produceerd van heb ik jou daar of weer eens een oldbie schoffeerd kan van mij direct vetrekken. En dat gaat ook in per nu!
No more mister NiceBommie!
he schoonheidquote:
OMG Bommert is pissedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:45 schreef versabommie het volgende:
Ik ga hier nog één keer op inhaken en dit is écht de laatste keer dat ik er wat over wil zeggen.
[Knip]
No more mister NiceBommie!
quote:
Yep....iemand had je PC weer gehacked.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
Hoi hoi allemaal!![]()
Heb ik nog wat gemist?![]()
![]()
Nee...er zit echt iemand aan de andere kant van de lijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er maar weinig van gezien, maar kreeg de indruk dat Beau dat allemaal terplekke verzint?
En uiteindelijk ging ze met 200 euri naar huis......die vrouw stond daar al zeker 2 weken of zo....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou dat vrouwtje gisteren was goed genaaid...iedereen verwachte een flink bod maar ze kreeg achter mekaar een bod van 6200 6200 en toen 7000 die zaten ze echt te fucken
Dat bod misschien, maar die telefoonquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee...er zit echt iemand aan de andere kant van de lijn.
hij draagt de show wel in de zin van het laf uur vol lullen met alles wat hem verder voor de bek komt...maar de telefoon en het bod zijn echt.
Hij geeft die telefoon af en toe ook gewoon aan de kandidaten die dan zelf het bod via de telefoon te horen krijgen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bod misschien, maar die telefoon
Hij zal toch wel een oortje inhebben?
nee nee, die van gisteren ging met 1 euro naar huis....en beau gaat voor haar en haar gezin een avondje kokenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
En uiteindelijk ging ze met 200 euri naar huis......die vrouw stond daar al zeker 2 weken of zo....![]()
Wrijf het er maar weer in... ik ben paraquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij geeft die telefoon af en toe ook gewoon aan de kandidaten die dan zelf het bod via de telefoon te horen krijgen.![]()
Lijkt me erg sterkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep....iemand had je PC weer gehacked.
kep nog een leeg zwembad hier voor jequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:15 schreef Jappie het volgende:
anyway...ik ga vroeg duiken vandaag...
[afbeelding]
Wat zit je hier zielig in je eentje te spemmen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
Ik heb er toch weer wat bijgeleerd vandaag dankzij ph52, namelijk ...de NSB knop![]()
![]()
![]()
Tja, jij bent de enige nog die me een beetje aandacht geeft geloof ik ....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat zit je hier zielig in je eentje te spemmen?
Ben je niet gewend hè, zo weinig aandacht?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, jij bent de enige nog die me een beetje aandacht geeft geloof ik ....![]()
![]()
![]()
Kan je nagaan!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, jij bent de enige nog die me een beetje aandacht geeft geloof ik ....![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:46 schreef Pazzop het volgende:
172.798, 172.799, 172.800.... Ik kom!!!![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:46 schreef Pazzop het volgende:
Mwah ik kan me troosten met alleen jouw aandacht, da's voor mij meer dan voldoende voeding voor mijn goede gevoelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je niet gewend hè, zo weinig aandacht?![]()
...dank je wel...!!!... ga jij me koffie verpesten... nou ik ga eerst ff alles schoonmaken en dan maar een nieuwe pakken...quote:
Soms zijn klonen wel leukquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:46 schreef Pazzop het volgende:
Ssssssssssssssssssssssssssssst! Niemand heeft het doorquote:
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssssssssssssssst! Niemand heeft het door![]()
Ik gok op Ruby, Oorties of Basje!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor:N
Ik gok op APK of LS, zoals gewoonlijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |