Zat ik ook net te denken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:40 schreef Morwen het volgende:
Had Sabrina niet beter met hem kunnen gaan praten dan hem nomineren, beetje vreemde reden![]()
Heel goed van hem.. ik denk dat het ook zo is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:35 schreef Peter6000 het volgende:
De kern van Egbert is "het klotengevoel van altijd maar alleen zijn".
Hij kan dat gevoel geen plek geven, en neigt zich terug te trekken in zijn eigen wereld/ eigen klotengevoel. Hij herkent het zo van thuis.
Nu stelt hij zich wel kwetsbaar op.
Hij heeft het gewoon ff moeilijk met zijn nominatie.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
Het zieltjeswinnen van Egbert is begonnen dus.
Nah, dat geloof ik niet, hij staat nu in ineens vol in de aandacht, dat vind ie heerlijk, en hij had w.s. verwacht dat ie dat zijn hele BB tijd zou zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
Integendeel, als Egbert dit vóór het nomineren had gezegd dan was Eggie inderdaad begonnen met zieltjes winnen, maar nu echt niet. Wijs van Egbert. En het gesprek met die Semih vond ik dus helemaal nergens op slaan. Ach die goeie Semih, nu kan hij opeens zijn excuses aanbieden. Rot toch op Semih!!! Als er iemand is die zieltjes aan het winnen is naar de kijkers op dit moment is het Semih wel en ik hoop echt dat hij eruit gestemd word.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
Het is ook nooit goed, hè?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:54 schreef NS het volgende:
[..]
Integendeel, als Egbert dit vóór het nomineren had gezegd dan was Eggie inderdaad begonnen met zieltjes winnen, maar nu echt niet. Wijs van Egbert. En het gesprek met die Semih vond ik dus helemaal nergens op slaan. Ach die goeie Semih, nu kan hij opeens zijn excuses aanbieden. Rot toch op Semih!!! Als er iemand is die zieltjes aan het winnen is naar de kijkers op dit moment is het Semih wel en ik hoop echt dat hij eruit gestemd word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |