Berryquote:
Koop een lollie en ga het vieren.quote:
Doe me geld.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Koop een lollie en ga het vieren.
ja en dan kun je m naar iedereen op je MSN sturen en dan kun je samen lekker lachen, wat een olijke situatiesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:06 schreef Frederiqueske het volgende:
lol grappig hahadie ga ik opslaan whehe
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja en dan kun je m naar iedereen op je MSN sturen en dan kun je samen lekker lachen, wat een olijke situaties
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja en dan kun je m naar iedereen op je MSN sturen en dan kun je samen lekker lachen, wat een olijke situaties
stakker!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Grappig
Wat een humor
Ik heb nog nooit zo gelachen in mijn leven
En dat meen ik serieus
Sommige mensen moeten in hollywood gaan werken, films schrijven
Dit is humor van de bovenste plank, beter krijg je humor niet
Topic verdient hulde en veel meer. Dit is goud waard
Hoe verzinnen ze het ook
Ik mis alleen bloed in het gifje. Het had wat bloediger gemogen. Hersens die eruit spatten en nog meer
Ik mis nog meer, het is te simpel opgezet. Maar het is niet slecht bedacht. Wel een simpele vorm van humor. Maar goed, je kunt niet alles hebben natuurlijk. Te kritisch zijn door vele films die ik gezien heb.
Alsnog geef ik het een 6+ Maak er maar een 6 1/2 van. Voor de moeite
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef TheShadow het volgende:
[..]
stakker!
Nog nooit zo gelachen in je leven? Triets lezen heb je dan! Want je geeft het zelf een 6,5 voor de magere uitwerking.
Je trekt zelf een vergelijking met films... de maker heeft dat misschien helemaal niet zo bedoeld. En het in het bijtekenen van bloed in paint doe je maar lekker zelf. Misschien lach je dan nog meer!
Stakker!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef TheShadow het volgende:
[..]
stakker!
Nog nooit zo gelachen in je leven? Triets lezen heb je dan! Want je geeft het zelf een 6,5 voor de magere uitwerking.
Je trekt zelf een vergelijking met films... de maker heeft dat misschien helemaal niet zo bedoeld. En het in het bijtekenen van bloed in paint doe je maar lekker zelf. Misschien lach je dan nog meer!
Stakker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |