Neh, daar heb ik De Kolonel voorquote:
Opzouten, mongoolquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat?
Wee je gebeente die het zomaar over mij durft te hebben!!!
Jij zegt dat ik op een vent lijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat?
Wee je gebeente die het zomaar over mij durft te hebben!!!
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik op een vent lijk![]()
hoeveel ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:47 schreef febster het volgende:
New Yorkse ontbijt/lunch: bagels met cream cheese
En bieslook.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:47 schreef febster het volgende:
New Yorkse ontbijt/lunch: bagels met cream cheese
Nee hoor, in NY, kunt die dingen echt overal krijgenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En bieslook.
Dat eten ze voornamelijk in California toch? Althans... als je The O.C. kijkt...![]()
Ik zou er nu wel 1 lusten hoor, ze hebben hier geen kantini en ik had alleen een banaan en een appel mee en die heb ik al opquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, in NY, kunt die dingen echt overal krijgen
Jammer dat ze net zoveel calorieen bevatten als een half brood
Dat is dan wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:08 schreef daNpy het volgende:
De keuken op de foto zit er bij ons ook in. En we hebben een nieuwe WC * badkamer (apart!) in dezelfde stijl
Net als ik met mijn komkommers en crackersquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zou er nu wel 1 lusten hoor, ze hebben hier geen kantini en ik had alleen een banaan en een appel mee en die heb ik al op![]()
Dalijk denkt men nog dat ik aan het lijnen ben
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:11 schreef daNpy het volgende:
4e (een na hoogste)
Waarom is het jammer? De keukens zijn inderdaad va geweldige kwaliteit () maar we kunnen iig al vooruit.
We hebben geen zakken geld om ff een compleet nieuw interieur te laten bouwen ofzo.
Logicaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet
Het is gewoon jammer dat die keuken zo lelijk is, want als ie niet lelijk was geweest had je er op den duur geen nieuwe in hoeven plempen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |