Hij doet het tegelijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:55 schreef gr8w8 het volgende:
Beffen/baffen? Je kan niet kiezen?
Ik wil het beide wel doen!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:55 schreef gr8w8 het volgende:
Beffen/baffen? Je kan niet kiezen?
Welnee, ik begin meestal.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:56 schreef razzberry het volgende:
Oke les 1.
Je verleent alleen oraal plezier als oraal plezier aan jou verleent wordt.
Dat is dus een afwijzende reactie op BlaindeMono zijn verzoek?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zit ie nog niet op slot?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:23 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ik ben ook al voorzien, maar dan nog!![]()
Ik vind je in feite lekkerder dan mijn eigen wijfke!!!![]()
Brabandse hoop ik voor jou.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:28 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Nee, nee ze is een geile Braobander, daar hou ik van want ik kom uit Roosendaal!![]()
Ga jij lekker in vak 410 zittenquote:
Niet meer tegenwoordigquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga jij lekker in vak 410 zitten![]()
quote:
BOYS LAAT JE HORENquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nahjah dan moet je de liedjes maar zingen
![]()
Welke plaats dan fag?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Brabandse hoop ik voor jou.
Ik kom ook uit Brabant fag![]()
Whahahahahahaha Helmond, GEWELDIG in één woord!!!quote:
Ga jij alvast klaarliggen met je benen wijd aub?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
vergeet de kattenmeppers niet
Whahaha toch grappig!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:42 schreef Camplo het volgende:
Ben er niet geboren of getogen hoor, dat je het ff weet![]()
Het is dat je van goede boeken houdt want andersquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:42 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ga jij alvast klaarliggen met je benen wijd aub?![]()
Zeg, alleen ik mag dat voorstellenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:42 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ga jij alvast klaarliggen met je benen wijd aub?![]()
En jij bent?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zeg, alleen ik mag dat voorstellen.
Je houdt toch wel van gebeft worden hoop ik?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is dat je van goede boeken houdt want anders![]()
Weinig vrouwen die daar niet van houdenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:47 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Je houdt toch wel van gebeft worden hoop ik?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb iig een lekkerdere vriendin dan je "wijfke".
Dat zegt dus nog niks over jou, het middelpunt van de belangstelling.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weinig vrouwen die daar niet van houden
Wel waarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:03 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat zegt dus nog niks over jou, het middelpunt van de belangstelling.
Ik ben enorm standaard, plus nog een hele hoop extra'squote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:25 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ben jij zo standaard dan? Of juist niet?
Een soort japanse auto dus.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben enorm standaard, plus nog een hele hoop extra's
Jij hebt er tenminste verstand vanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:35 schreef EricG het volgende:
Lelijk wijf.
wehehe, stormgirl 1 - 0 ericGangstahquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt er tenminste verstand van
-edit- ah laat maar, VWO en een krantenwijk![]()
En toch ben je lelijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt er tenminste verstand van
-edit- ah laat maar, VWO en een krantenwijk![]()
Klopt. Wat wil je hiermee zeggenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:05 schreef gr8w8 het volgende:
Kan & wil is niet hetzelfde toch?
Neen, een kan is dit:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:05 schreef gr8w8 het volgende:
Kan & wil is niet hetzelfde toch?
Trouwens, hoe moet ik dat opvattenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:22 schreef gr8w8 het volgende:
Dan zou ik toch eerder voor deze gaan:
[afbeelding]
Een stuk toepasselijker misschien.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Venus_van_Willendorfquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trouwens, hoe moet ik dat opvatten
Ik weet dat ik lelijk ben, maar ZO lelijk
Na een bezoek aan uw fotoboek kan ik niets anders concluderen dat de artsen na uw geboorte het verkeerde onderdeel hebben weggegooid.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:35 schreef EricG het volgende:
Lelijk wijf.
De moeder?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:13 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Na een bezoek aan uw fotoboek kan ik niets anders concluderen dat de artsen na uw geboorte het verkeerde onderdeel hebben weggegooid.![]()
Je moeder!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:08 schreef EricG het volgende:
[..]
Neen, een kan is dit:
[afbeelding]
En dit is wil volgens google afbeeldingen:
[afbeelding]
Jij hebt niet eens een fotoboek man mongoolquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:13 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Na een bezoek aan uw fotoboek kan ik niets anders concluderen dat de artsen na uw geboorte het verkeerde onderdeel hebben weggegooid.![]()
EindhoVEEEH, EindhoVEEEH, EindhoVEEEEEEEEEH,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nahjah dan moet je de liedjes maar zingen
![]()
Woont ie in Amsterdam? Da's nieuw voor me. Dat zou wel enige ipv enigste kunnen verklaren.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:02 schreef Waris3 het volgende:
[..]
EindhoVEEEH, EindhoVEEEH, EindhoVEEEEEEEEEH,
EindhoVÛÛÛÛH, EindhoVEEEH, EindhoVÛÛÛHÛÛÛH,
EindhoVEEEH, EindhoVÛÛÛÛH, EindhoVEEEEEEEH,
EindhoVEEEEEH, EIND-HO-VEEEEEH~! Allemaal!
Een lied waarin het ENIGE woord dat erin voorkomt VERKEERD wordt BEKLEMTOOND! -Theo Maassen
EINDHOVEN DE GEKSTÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ
zingt een in Amsterdam wonende... nouja, laat maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |