Maar hij heeft er soms echt zulke mooie zinnen tussen zittenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Deze serie is veel meer mainstream, alleen de twang van T-Bag is soms lastig idd.
Absoluutquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:34 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Maar hij heeft er soms echt zulke mooie zinnen tussen zittenIk kijk altijd samen met mijn vriendin, allebei kunnen we een aardig woordje engels, maar soms lig ik in een deuk en zie ik haar kijken van 'wat viel er nou te lachen'
dat niet alleen wat dacht je van die moves die hij maakt tijdens het uitspreken... echt jammer dat hij eruit isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:34 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Maar hij heeft er soms echt zulke mooie zinnen tussen zittenIk kijk altijd samen met mijn vriendin, allebei kunnen we een aardig woordje engels, maar soms lig ik in een deuk en zie ik haar kijken van 'wat viel er nou te lachen'
Sinds wanneer is T-Bag eruit?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat niet alleen wat dacht je van die moves die hij maakt tijdens het uitspreken... echt jammer dat hij eruit is![]()
sinds eind van het eerste seizoen, hij ontsnapte met michael scofield, lincoln burrows en nog een paarquote:
T-bag is MEESTERLIJK maar in dit geval had ik het over tweenerquote:
nee man, haywire heeft net zn vlot gemaakt en vaart een uurtje rond waarnaar hij ineens een Nederlands vrachtschip tegenkomt die hem aanboort neemtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:54 schreef Jonnyboy het volgende:
Over Haywire, ik denk dat we hem in de volgende aflevering misschien nog zien wegvaren. Dan een hele tijd niks. En pas op het eind, als iedereen hem vergeten is, dat hij aankomt in de Rotterdamse haven![]()
nopequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:31 schreef WinnarJ het volgende:
ben benieuwd wat Sucré gaat doenWant daar heeft niemand het over
MAar de volgende aflevering is pas over 3 weken
Dacht dat er ná volgende week pas een stop was van 2 maanden ofzo
![]()
quote:30. 23 Oct 06 Dead Fall
31. 30 Oct 06 Unearthed
32. 6 Nov 06 Rendezvous
is wel grappig in Oz ja, als je een tijdje kijkt dan weet je precies wat er gezegd wordt over bijv tits. Vind Oz trouwens ook prima te volgen zonder subs. Wel offtopic, maar weet iemand of Oz in nederland op dvd uitgekomen is? Kan er niks over vinden, ook geen subsquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:44 schreef Mwanatabu het volgende:
PB valt wel mee qua slang. Ik vond een andere gevangenisserie "Oz"echt niet te volgen soms. "Prag" "shank" "tits", ik werd er gek van.
Deze serie is veel meer mainstream, alleen de twang van T-Bag is soms lastig idd.
misschien is die er verliefd op gewordenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:39 schreef __Saviour__ het volgende:
sucre heeft zich laten ompraten door die agente waarschijnlijk.
klootzakquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:06 schreef magnifor het volgende:
Sucre wil het geld gewoon voor zich zelf hebben denk ik. Want hij gaat zelf met het geld er van door. Is in de promo te zien.
Je meent hetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:06 schreef magnifor het volgende:
Sucre wil het geld gewoon voor zich zelf hebben denk ik.
Zo eens is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:
tweaner was me held geworden en gaat die dood![]()
bloedhond van de fbi hoop dat hij doodgaat
Oz is niet uitgebracht in nederland op dvdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
is wel grappig in Oz ja, als je een tijdje kijkt dan weet je precies wat er gezegd wordt over bijv tits. Vind Oz trouwens ook prima te volgen zonder subs. Wel offtopic, maar weet iemand of Oz in nederland op dvd uitgekomen is? Kan er niks over vinden, ook geen subs
Wil je niet over de promo praten? Sommige mensen kijken daar bewust niet naar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:06 schreef magnifor het volgende:
Sucre wil het geld gewoon voor zich zelf hebben denk ik. Want hij gaat zelf met het geld er van door. Is in de promo te zien.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:25 schreef sjeppert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Gast, er bestaan spoilertags voor dit soort bullshit, wil je dat alsjeblieft daar ook in zetten? Dank je wel, mongool.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:06 schreef magnifor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |