abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42457983
Tweener
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:56:38 #227
4180 Hare
Come fly with me!
pi_42458006
Mag ik even weten wat jullie allemaal zo ontzettend geweldig aan Tweener vonden?

Ik vond het het meest irritante karakter uit de show. Voelde zich in de gevangenis helemaal geweldig, kon zich totaal geen houding geven en krijgt ie een beetje vertrouwen doet ie weer helemaal het verkeerde.
Eenmaal uit de gevangenis is het gewoon een mietje van jewelste.

En dan ook nog eens het belabberde acteertalent van de gast die dat jochie speelde....bah..bah...bah
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_42458163
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:56 schreef Hare het volgende:
Mag ik even weten wat jullie allemaal zo ontzettend geweldig aan Tweener vonden?

Ik vond het het meest irritante karakter uit de show. Voelde zich in de gevangenis helemaal geweldig, kon zich totaal geen houding geven en krijgt ie een beetje vertrouwen doet ie weer helemaal het verkeerde.
Eenmaal uit de gevangenis is het gewoon een mietje van jewelste.

En dan ook nog eens het belabberde acteertalent van de gast die dat jochie speelde....bah..bah...bah
neej, jij bent leuk

Tweener
hi
  Donald Duck held zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:21:30 #229
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42458586
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:56 schreef Hare het volgende:
Misschien ook wel medelijden. Gepakt voor de diefstal van een honkbalplaatje en iedere dag met Advocado in de cel doorbrengen..
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:32:05 #230
4180 Hare
Come fly with me!
pi_42458854
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:21 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Misschien ook wel medelijden. Gepakt voor de diefstal van een honkbalplaatje en iedere dag met Advocado in de cel doorbrengen..
Moet ie maar niet zo stom doen
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_42459052
Paar weken terug had bijna iedereen een hekel aan Tweener en nu is hij opeens een held. Kan raar lopen.
pi_42459805
Ik ben nu ook bij met de afleveringen. Jammer dat Tweener dood is, maar ik moet eerlijk zeggen dat behalve een klein beetje medelijden ik hem ook behoorlijk irritant vond.
In de gevangenis heel erg, buiten de gevangenis nog wel een beetje, maar vooral door de ontzettend foute beslissingen die hij maakte.

Verder nog een vraagje; ep7 is de nieuwste tot nu toe, en ik neem aan dat USA de nieuwste afleveringen heeft, dus kan ik over een week (of minder) een nieuwe episode 8 verwachten?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:12:40 #233
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42459849
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:10 schreef Bot13 het volgende:
Ik ben nu ook bij met de afleveringen. Jammer dat Tweener dood is, maar ik moet eerlijk zeggen dat behalve een klein beetje medelijden ik hem ook behoorlijk irritant vond.
In de gevangenis heel erg, buiten de gevangenis nog wel een beetje, maar vooral door de ontzettend foute beslissingen die hij maakte.

Verder nog een vraagje; ep7 is de nieuwste tot nu toe, en ik neem aan dat USA de nieuwste afleveringen heeft, dus kan ik over een week (of minder) een nieuwe episode 8 verwachten?
3 weken mid-season stop
pi_42459853
23 oktober word episode 8 uitgezonden. 24 oktober is hij te downloaden.
pi_42459932
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:33 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

[afbeelding]
Hij lacht hier? In PB heeft hij altijd zo'n jankkop.
  Donald Duck held zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:16:11 #236
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42459936
quote:
Maar op het laatst nam hij juist weer de goede beslissing. Wat hij met z'n leven moest bekopen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:17:13 #237
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42459964
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Lees de OP eens.
Lees mijn post eens!
ik weet niet waar LOST over gaat. dat staat echt niet in de OP van PB!

eerst lezen dan mensen afzeiken
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_42460013
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Lees mijn post eens!

Neeh, dat staat wel in de OP van de Lost-topics.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:41:59 #239
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42460682
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:18 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Neeh, dat staat wel in de OP van de Lost-topics.
als je het over DE OP hebt neem ik aan dat het deze OP is
stay frosty
pi_42461348
misschien is het al eerder uitgelegd, maar...

een aantal afleveringen terug werd er relatief veel aandacht besteed aan het pesonage van c-note en zijn vrouw en dochter. op het schoolplein vroeg hij zijn dochter om aan zijn vrouw te vertellen dat ze om 7 uur het licht buiten hun huis aan moest doen...als teken dat hij naar binnen kon komen.
hij stond dus buiten verstopt te wachten, en zn vrouwtje deed het licht aan...en terwijl de aflevering eindigde, zagen we nog net dat die assistente van mahone binnen zat te wachten bij hen thuis...een val dus.

hoe is dat afgelopen?
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_42461382
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:05 schreef Torio het volgende:

een aantal afleveringen terug werd er relatief veel aandacht besteed aan het pesonage van c-note en zijn vrouw en dochter. op het schoolplein vroeg hij zijn dochter om aan zijn vrouw te vertellen dat ze om 7 uur het licht buiten hun huis aan moest doen...als teken dat hij naar binnen kon komen.
hij stond dus buiten verstopt te wachten, en zn vrouwtje deed het licht aan...en terwijl de aflevering eindigde, zagen we nog net dat die assistente van mahone binnen zat te wachten bij hen thuis...een val dus.

hoe is dat afgelopen?
Dat weet niemand.

Zal ooit nog wel uitgelegd worden.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:07:51 #242
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42461398
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:05 schreef Torio het volgende:

hoe is dat afgelopen?
idd! appart zeg!
stay frosty
pi_42461581
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

Lees mijn post eens!

Ik dacht dat ik in het Lost topic zat
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:22:42 #244
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_42461873
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Maar op het laatst nam hij juist weer de goede beslissing. Wat hij met z'n leven moest bekopen.
Op zich maakte hij de verkeerde beslissing, het zijn nog steeds allemaal criminelen die hij niet aan gaf. En T-bag zal vast nog wel iemand omleggen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_42462100
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Op zich maakte hij de verkeerde beslissing, het zijn nog steeds allemaal criminelen die hij niet aan gaf. En T-bag zal vast nog wel iemand omleggen.
Nee, eerlijk gezegt ben ik het wel met Saviour eens. Het was een goede keuze van Tweener om ze niet aan te geven. En dat deed hij natuurlijk niet zodat z'n cluppie veilig bleef, of omdat de wereld zou gaan verbeteren; maar omdat hij voor zichzelf nog aardig wat goed te maken had.
Hij moest zichzelf bewijzen dat hij dít ook kon. En ja, dat Mahone (zo heet hij?) hem dan doodschiet had hij ook niet kunnen weten; die man is geen haar beter als de gevangenen zo blijkt maar weer.
pi_42462353
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

nouja, niet allemaal zijn 'echte die hard' criminelen; eigenlijk alleen maar t-bag.
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_42463360
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:15 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Hij lacht hier? In PB heeft HAD hij altijd zo'n jankkop.
HAD HAD HAD HAD HAD

dank u

Tweener
hi
  zondag 8 oktober 2006 @ 00:17:56 #248
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_42468729
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:38 schreef Torio het volgende:

[..]

nouja, niet allemaal zijn 'echte die hard' criminelen; eigenlijk alleen maar t-bag.
Dat snap ik wel, maar wel als je het even objectief bekijkt. Ze hebben allemaal al strafbare feiten gepleegd nu.
Natuurlijk wil ik ook niet dat ze gepakt worden omdat ik met ze mee leef.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_42468791
Ik hoop dat T-bag die Mahone dan maar keihard om legt.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  zondag 8 oktober 2006 @ 01:15:49 #250
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_42469904
Hoe de fuck denkt die Haywire ooit met een zelfgebouwd vlot de oceaan over te steken om in Nederland te komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')