neej, jij bent leukquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:56 schreef Hare het volgende:
Mag ik even weten wat jullie allemaal zo ontzettend geweldig aan Tweener vonden?
Ik vond het het meest irritante karakter uit de show. Voelde zich in de gevangenis helemaal geweldig, kon zich totaal geen houding geven en krijgt ie een beetje vertrouwen doet ie weer helemaal het verkeerde.
Eenmaal uit de gevangenis is het gewoon een mietje van jewelste.
En dan ook nog eens het belabberde acteertalent van de gast die dat jochie speelde....bah..bah...bah![]()
![]()
Misschien ook wel medelijden. Gepakt voor de diefstal van een honkbalplaatje en iedere dag met Advocado in de cel doorbrengen..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:56 schreef Hare het volgende:
Mag ik even weten wat jullie allemaal zo ontzettend geweldig aan Tweener vonden?
Moet ie maar niet zo stom doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Misschien ook wel medelijden. Gepakt voor de diefstal van een honkbalplaatje en iedere dag met Advocado in de cel doorbrengen..
3 weken mid-season stopquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:10 schreef Bot13 het volgende:
Ik ben nu ook bij met de afleveringen. Jammer dat Tweener dood is, maar ik moet eerlijk zeggen dat behalve een klein beetje medelijden ik hem ook behoorlijk irritant vond.
In de gevangenis heel erg, buiten de gevangenis nog wel een beetje, maar vooral door de ontzettend foute beslissingen die hij maakte.
Verder nog een vraagje; ep7 is de nieuwste tot nu toe, en ik neem aan dat USA de nieuwste afleveringen heeft, dus kan ik over een week (of minder) een nieuwe episode 8 verwachten?
Maar op het laatst nam hij juist weer de goede beslissing. Wat hij met z'n leven moest bekopen.quote:In de gevangenis heel erg, buiten de gevangenis nog wel een beetje, maar vooral door de ontzettend foute beslissingen die hij maakte.
Lees mijn post eens!quote:
Neeh, dat staat wel in de OP van de Lost-topics.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Lees mijn post eens!
ik weet niet waar LOST over gaat. dat staat echt niet in de OP van PB!![]()
eerst lezen dan mensen afzeiken![]()
als je het over DE OP hebt neem ik aan dat het deze OP isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, dat staat wel in de OP van de Lost-topics.
Dat weet niemand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:05 schreef Torio het volgende:
misschien is het al eerder uitgelegd, maar...
een aantal afleveringen terug werd er relatief veel aandacht besteed aan het pesonage van c-note en zijn vrouw en dochter. op het schoolplein vroeg hij zijn dochter om aan zijn vrouw te vertellen dat ze om 7 uur het licht buiten hun huis aan moest doen...als teken dat hij naar binnen kon komen.
hij stond dus buiten verstopt te wachten, en zn vrouwtje deed het licht aan...en terwijl de aflevering eindigde, zagen we nog net dat die assistente van mahone binnen zat te wachten bij hen thuis...een val dus.
hoe is dat afgelopen?
idd! appart zeg!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:05 schreef Torio het volgende:
misschien is het al eerder uitgelegd, maar...
een aantal afleveringen terug werd er relatief veel aandacht besteed aan het pesonage van c-note en zijn vrouw en dochter. op het schoolplein vroeg hij zijn dochter om aan zijn vrouw te vertellen dat ze om 7 uur het licht buiten hun huis aan moest doen...als teken dat hij naar binnen kon komen.
hij stond dus buiten verstopt te wachten, en zn vrouwtje deed het licht aan...en terwijl de aflevering eindigde, zagen we nog net dat die assistente van mahone binnen zat te wachten bij hen thuis...een val dus.
hoe is dat afgelopen?
Ik dacht dat ik in het Lost topic zatquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Lees mijn post eens!
ik weet niet waar LOST over gaat. dat staat echt niet in de OP van PB!![]()
eerst lezen dan mensen afzeiken![]()
Op zich maakte hij de verkeerde beslissing, het zijn nog steeds allemaal criminelen die hij niet aan gaf. En T-bag zal vast nog wel iemand omleggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar op het laatst nam hij juist weer de goede beslissing. Wat hij met z'n leven moest bekopen.
Nee, eerlijk gezegt ben ik het wel met Saviour eens. Het was een goede keuze van Tweener om ze niet aan te geven. En dat deed hij natuurlijk niet zodat z'n cluppie veilig bleef, of omdat de wereld zou gaan verbeteren; maar omdat hij voor zichzelf nog aardig wat goed te maken had.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op zich maakte hij de verkeerde beslissing, het zijn nog steeds allemaal criminelen die hij niet aan gaf. En T-bag zal vast nog wel iemand omleggen.
nouja, niet allemaal zijn 'echte die hard' criminelen; eigenlijk alleen maar t-bag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op zich maakte hij de verkeerde beslissing, het zijn nog steeds allemaal criminelen die hij niet aan gaf. En T-bag zal vast nog wel iemand omleggen.
HAD HAD HAD HAD HADquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij lacht hier?In PB heeft HAD hij altijd zo'n jankkop.
Dat snap ik wel, maar wel als je het even objectief bekijkt. Ze hebben allemaal al strafbare feiten gepleegd nu.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:38 schreef Torio het volgende:
[..]
nouja, niet allemaal zijn 'echte die hard' criminelen; eigenlijk alleen maar t-bag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |