quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:42 schreef Verida het volgende:
mag micheline nu alsjeblieft haar mond even houden?
hmm. nu slaat mijn reactie nergens meer op..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:48 schreef riri het volgende:
Bericht verplaats naar de Gouden Kooi
Niet echtquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:50 schreef Sassefras het volgende:
[..]
is het al wat minder saai in het huis?
Ik denk ook de rest van deze weekquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:49 schreef arneaux het volgende:
Is t nou alwéér zinloos om de streams aan te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Idd, valt me ook op hoe saaier het in t huis is, hoe meer Micheline naar de voorgrond treedquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:56 schreef Addi het volgende:
Mich doet ontzettend haar best,terwijl Marcia ging lopen deed ze al haar best en ging ,met toestemming van Marcia,de keuken doen en heeft meer klusjes gedaan,nu heeft ze alweer brood gebakken enzo.
Jammer van de saaie stem die ze heeft maar verder vindt ik het een lieve meid.
Maar wel met allemaal saaie dingenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, valt me ook op hoe saaier het in t huis is, hoe meer Micheline naar de voorgrond treed
Precies, ze doet er gewoon nog een schepje bovenopquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar wel met allemaal saaie dingen
Daarom moet Semih eruitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar wel met allemaal saaie dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |