abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45436170
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:40 schreef Mike het volgende:

[..]

Voordat er getekend moest worden, had de Amerikaanse Senaat al tegen het voorstel gestemd. Het had dus ook geen enkele zin voor Clinton om het verdrag te tekenen, want het zou er toch nooit doorgekomen zijn.
Veto!! Zeker als je iets echt belangrijk vindt als president, en als je Clinton en Gore nu hoort preken, kun je er niet omheen dat ze het niet belangrijk vinden/vonden.
pi_45742943
Niet om te spammen maar ik kwam net een site tegen waar je gratis (wellicht komen de verzendkosten op eigen rekening) de DVD van An Inconvenient Truth kunt bestellen.
Het word gefinancieërd door naar het schijnt zeer gulle donateuren die de wereld aan het denken willen zetten over de klimaatverandering. Ze verzenden in ieder geval wereldwijd. Het is het proberen waard!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 27 januari 2007 @ 23:59:01 #53
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_45743260
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Niet om te spammen maar ik kwam net een site tegen waar je gratis (wellicht komen de verzendkosten op eigen rekening) de DVD van An Inconvenient Truth kunt bestellen.
Het word gefinancieërd door naar het schijnt zeer gulle donateuren die de wereld aan het denken willen zetten over de klimaatverandering. Ze verzenden in ieder geval wereldwijd. Het is het proberen waard!
'k Heb er net een aangevraagd. Zal het laten weten als 't pakketje komt... of niet
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_45743355
quote:
I understand that all
of sharethetruth's funding is from
outstandingly generous visitors
who have graciously donated
their hard-earned money
to this website
Dit klinkt wel verdacht..
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:40:23 #55
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47020242
Schopje . In NL kun je nu ook gratis naar de film, tot 4 april, in Alphen a/d Rijn, Amersfoort, Almere, Arnhem, Breda, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Heerlen, Hilversum, Leiden, Rotterdam, Venray/Reuver, Zeist en Zutphen.

Deelnemende bioscopen staan hier.
Whatever I want.
pi_53934208
Wat weinig aandacht voor deze film in dit topic.

Het is de keiharde waarheid. Ik vind dat iedereen dit onder ogen moet zien.

Het gaat best slecht met de aarde op het moment. Wij hebben de technologie en de mogelijkheden om de CO2 uitstoot echt vèèl minder te laten worden. Erg jammer dat wij daar nog geen gebruik van maken. Ik heb me dat eerder afgevraagd.. maarja alles draait om geld op dit moment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')