Jammer alleen dat niet heel nederland kijkt naar dat clubje...quote:
We doen ons bestquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:43 schreef M0NTANA het volgende:
Zullen er komende zondag tijdens FC Utrecht - ADO Den Haag nog ludieke spreekkoren te horen zijn richting voormalig FCU-doelman Stefan Postma? Lijkt me wel toch?
Ik weet niet of het lukt hoor weet niet in hoeverre het bekend is onder het utrecht publiekquote:
Maak jij zequote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:16 schreef jorienvdherik het volgende:
posters plakken
jullie hebben toch schermen boven de goals
Het moet wel rijmenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:19 schreef Cart_man het volgende:
Hij is een van de veertig, een van de veertig
Vreven en Postma hebben sex, Vreven en Postma hebben sex.
Dit klinkt veel beter. Is ook moeilijk om duidelijk te maken hoe dit uitgeschreeuwd moet worden.quote:
Enigzins creatief past het eventueel wel op de melodie van 'ado den haag ole olee'....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dit klinkt veel beter. Is ook moeilijk om duidelijk te maken hoe dit uitgeschreeuwd moet worden.
quote:Ik zing Steeeefan Postma, Stefan Postma is heet
Loopt als een haagsche heaumeaux
Met een piemel in z'n reet
3, 2, 1: HAAGS PLEZIERTJE! HAAAAGS PLEZIERTJE!
Och, best grappig en daarbij snapt de ADO-aanhang deze spreekkoren tenminste.quote:
tis zijn ex, helder lichtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Stefan Postma je vrouw die heb een lul
je vrouw die heb een lul
je vrouw die heb een lul
Stefan Postma je vrouw die heb een lul
e vrouw die heb een lul
je vrouw die heb een lul
KansloosForEver je wijf die heb een snorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:21 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
tis zijn ex, helder licht
Ik zal het zo in de groep gooien kijken of iemand mee wil zingenquote:Op zondag 22 oktober 2006 08:46 schreef versabommie het volgende:
denk dat er wel wat liedjes spontaan komen met tussendoor het pakkende
VOORBINDKEEPER! VOORBINDKEEPER!
Dildo Den Haag zie ik ook nog wel voorkomen. Denk dat de advocaat wel een paar ludieke nummertjes in zijn repertoire heeft opgenomen om 1 en ander op het hele haagse vak te betrekken. Komt helemaal goed![]()
mwah wor sowieso ingezet op de bunnikquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zal het zo in de groep gooien kijken of iemand mee wil zingen![]()
dat is kansloos, ga dat alleen zingen als je tegen ado speelt. Maar daar bij RKC moeten ze het nog allemaal lerenquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:59 schreef Superheld het volgende:
Gisteren RKC-NAC...uitvak: haverkort haverkort neemt postma in zijn reet, postma in zijn reet, postma in zijn reet.
Ze wilden het daar ook bijna voor staken.
Ik denk dat er genoeg voorbij zijn gekomenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik wil vanavond wel zingen over Postma, maar zal wel niemand mee doen.We blijven Ajax publiek hè![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:32 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
dat is kansloos, ga dat alleen zingen als je tegen ado speelt. Maar daar bij RKC moeten ze het nog allemaal leren![]()
NAC dusquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:59 schreef Superheld het volgende:
Gisteren RKC-NAC...uitvak:
waar slaat dat nou weer op?? Wij hebben juist de meest orginele songs.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik wil vanavond wel zingen over Postma, maar zal wel niemand mee doen.We blijven Ajax publiek hè![]()
Klinkt een beetje vaag inderdaad. Verder wordt er op dat filmpje wél rustig gezongen. Iets wat gisteren in het stadion (410) absoluut niet gebeurde. Op Zuid zingen ze een stuk rustiger en duidelijker.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:18 schreef KansloosForEver het volgende:
Hoor ik daar nu welgeteld 6 mensen meezingen?
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geluidsfragment van:
De keeper van Den Haag van Den Haag,
De keeper van Den Haag
Heeft een dildo in z'n maag
Dat is toch, dat is toch
Dat is toch niet gezond
Zo'n dildo, zo'n dildo
Zo'n dildo in je kont
Deeheeee....
ik wil nu bjjdehand overkomen, maar het is maar 1 vak van een paar 100 man die dat lied zingt. Dat betekent dat de rest van het stadion niet te horen is. En het geluidsfragment is in het vak zelf opgenomen, dus dan klinkt het altijd harder.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
Helaas wordt er veel te snel gezongen![]()
geweldigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
Helaas wordt er veel te snel gezongen![]()
Onzin. Zeker bij deze song zingen er veel meer mensen mee, omdat het een anti song is. Daarbij komt dat Zuid dit nummer ook zong. En het klonk zeker niet alsof er maar 6 man zongen. Maar goed, ik neem aan dat jij er niet bij was...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:32 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ik wil nu bjjdehand overkomen, maar het is maar 1 vak van een paar 100 man die dat lied zingt. Dat betekent dat de rest van het stadion niet te horen is. En het geluidsfragment is in het vak zelf opgenomen, dus dan klinkt het altijd harder.
In een vol stadion komt dat over als 6 mensen die zingen
WEeheh we hebben idd genoeg gezongen op de bunniksidequote:Op zondag 22 oktober 2006 11:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah wor sowieso ingezet op de bunnik![]()
ik weet wel beter, en ik weet ook, dat in de arena maar 3 á 4 vakken zijn die af en toe wat anti-songs meezingen. Die songs hebben alleen effect als minimaal een kwart van het stadion dat meezingt, anders hoor je het nog niet, en dat lijkt me toch de bedoeling ervan ofnie?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Onzin. Zeker bij deze song zingen er veel meer mensen mee, omdat het een anti song is. Daarbij komt dat Zuid dit nummer ook zong. En het klonk zeker niet alsof er maar 6 man zongen. Maar goed, ik neem aan dat jij er niet bij was...
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:43 schreef davym het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op?? Wij hebben juist de meest orginele songs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |