ah joh, gewoon gelijk je bed insleuren, dan ziet ie er niks vanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:15 schreef Jerruh het volgende:
mogguh dudes en duderettes!.
ik moet een heel... kuch...studiootje schoonmaken, inclusief afwas... want mau komt straks.
Volgens mij ben jij te vaak in contact gekomen met negerianen mennnnnn.quote:
Oh de broodjes waren okay ! Ongezond overigens !quote:
Zolang het maar ranzig, vadzig en retelekker van smaak was.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh de broodjes waren okay ! Ongezond overigens !
Nope Buurdorp is geen optie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Buurdorp is ook niet aan de orde?
Ergonomie ook van tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:16 schreef miss_bleu het volgende:
zo ik begin een plankereet, een rsi hand en last van slapende benen te krijgen hier op mijn werk
Da's niet fijn.quote:
Broodje warmvlees met satesaus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zolang het maar ranzig, vadzig en retelekker van smaak was.
als we dan op bed ploffen, worden we gehuld in 1 dikke wolk van stof...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
ah joh, gewoon gelijk je bed insleuren, dan ziet ie er niks van
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als we dan op bed ploffen, worden we gehuld in 1 dikke wolk van stof...
ik voel me net als zon bewoner onder de merapivulkaan...
Ach het is ook geen ramp.quote:
heb je m nog STEEDS niet gedaan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik vond het van de week ook wel beschamend om te moeten zeggen "Ja sorry, aan die afwas ben ik nog steeds niet toe gekomen". Maar ja, jammer dan
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heb je m nog STEEDS niet gedaan?
en de lamp in de toilet!?ripley toch
!
Warmvlees is zeker wel okee!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Broodje warmvlees met satesaus.
Broodje Zeeuwsspek.
ik kom er wel eens eentje indraaienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]zo erg is het ook weer niet, dit is een nieuwe
De lamp in het toilet daaraantegen....![]()
Ik ben gewoon te weinig thuis
Gegrild spekquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Warmvlees is zeker wel okee!
Zeeuwsspek.. Dat kenniknie'?
Hmmmmm...quote:
ziltig ja en een gril smaakje eraanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hmmmmm...
Beetje zout van smaak dan?
goedzo!!!! dan is het volgens mij evrdraaid! ik weet het niet zeker...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:55 schreef miss_bleu het volgende:
Jerre ik kom 20ste waarschijnlijk naar de rechter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |