abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42357521
Pre-orderen doe ik tegenwoordig ook niet meer als ik een spel echt op de releasedate wil spelen! Als je die laatste dagen loopt te wachten en je te ergeren lijkt het bespaarde geld opeens helemaal niet meer belangrijk.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_42357708
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
Pre-orderen doe ik tegenwoordig ook niet meer als ik een spel echt op de releasedate wil spelen! Als je die laatste dagen loopt te wachten en je te ergeren lijkt het bespaarde geld opeens helemaal niet meer belangrijk.
My thoughts exactly, er is niks ergers om te horen dat mensen die game al lang en breed spelen en jij nog op je "pre" order zit te wachten.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_42357804
quote:
Ben blij dat ik niet zo ongeduldig ben, boeit me echt geen reet of andere mensen al kunnen spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42357911
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:16 schreef Tain het volgende:

[..]

Ben blij dat ik niet zo ongeduldig ben, boeit me echt geen reet of andere mensen al kunnen spelen
Goed, in het geval van PES 6 ligt het bij mij iets anders dan bij een andere game. Dat is echt een spel waar ik alweer een tijdje naar uitkijk, zeker nu ik een 360 heb.

Btw die Carbon demo schijnt wel goed te zijn, 3 verschillende races en je kan je eigen auto nog wat aanpassen. Vanavond maar even bekijken dan!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_42357998
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:20 schreef Un4 het volgende:

[..]

Goed, in het geval van PES 6 ligt het bij mij iets anders dan bij een andere game. Dat is echt een spel waar ik alweer een tijdje naar uitkijk, zeker nu ik een 360 heb.

Btw die Carbon demo schijnt wel goed te zijn, 3 verschillende races en je kan je eigen auto nog wat aanpassen. Vanavond maar even bekijken dan!
Morgenavond dus, voor je hem binnen hebt.

OK, nu houd ik op over langzame downloads.
pi_42358149
quote:
Eens, ook het feit dat je je geld al kwijt bent maar de game nog niet hebt... Ik pre order niks meer op internet bel wel even en weekje van te voren naar mn gameboer en ga er smorgen gewoon naar toe en haal m op.

Kom je nog eens buiten!
pi_42358155
quote:
Het wisselt, sommige games wil ik zo snel mogelijk hebben. Andere heb ik zoiets van "ik zie ze wel verschijnen". Ik bestel ze nu meestal bij www.gcshop.nl. Maar dat is meer omdat ik te lui ben om naar het dorp te lopen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_42358453
quote:

[..]

Ik ben ook niet zo ongeduldig, maar op een gegeven moment ben ik het wachten echt helemaal zat.
Op dit moment ben ik al 3,5 week aan het wachten op Test Drive Unlimited.
Het duurde ruim 3 weken voordat de winkel het spel op voorraad had, terwijl er nergens op de site iets stond over lange levertijden. (er stond zelfs helemaal niks over de voorraadstatus)

Afgelopen weekend zou het spel dan uiteindelijk verstuurd moeten zijn, maar ik heb tot nu toe nog niks ontvangen.

[ Bericht 13% gewijzigd door _Administr8or_ op 04-10-2006 15:15:35 (Kleine toevoeging :P) ]
pi_42358538
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:38 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo ongeduldig, maar op een gegeven moment ben ik het wachten echt helemaal zat.
Op dit moment ben ik al 3,5 week aan het wachten op Test Drive Unlimited.
Afgelopen weekend zou het spel verstuurd zijn, maar ik heb tot nu toe nog niks ontvangen.
Als iets verstuurd wordt binnen Nederland en na een week heb je het nog niet dan kan je er vanuit gaan dat je dat pakketje ook nooit gaat krijgen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42358793
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Morgenavond dus, voor je hem binnen hebt.

OK, nu houd ik op over langzame downloads.
neuh, na 51% had ie er opeens weer zin in
pi_42359212
damned.. jullie hebben dus allemaal slechte ervaringen met pre orders?

dit is voor het eerst dat ik een pre order doe.... gewoon omdat ik pes6 perse wilde hebben zodra hij er was.. (dat heb ik echt alleen met pes)

en nu blijkt dus dat ik beter de 20ste naar de winkel kon gaan!

naar buiten gaan is wel eng hoor ';)

[edit] ik hoop trouwens dat jullie ongelijk hebben en ik als eerste pes6 speel [edit]
pi_42359502
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:01 schreef rival het volgende:

dit is voor het eerst dat ik een pre order doe.... gewoon omdat ik pes6 perse wilde hebben zodra hij er was.. (dat heb ik echt alleen met pes)

[edit] ik hoop trouwens dat jullie ongelijk hebben en ik als eerste pes6 speel [edit]
Je kan als je een spel echt als 1 van de eerste wil hebben beter een paar dagen voor de release al winkels bellen om te vragen of ze hem al hebben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:12:23 #113
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_42359534
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:01 schreef rival het volgende:

Ik heb em ook besteld bij Zuiderpark
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_42359629
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:12 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik heb em ook besteld bij Zuiderpark
Ik ook

@rival: je hebt het steeds over 20 oktober maar PES 6 komt toch echt 26 oktober uit.
pi_42359929
Mijn pre-order zou de 27e in de bus moeten liggen, kreeg er gisteren nog een mailtje over. Dan hoor je mij niet klagen voor (ruim) 18 euro minder
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:27:59 #116
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42360035
Godsamme Carbon ziet er echt ruk uit . Geen AA en textures zijn godsgruwelijk lelijk .

Verder wel leuk om ff te spelen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_42360303
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:24 schreef devv05 het volgende:
Mijn pre-order zou de 27e in de bus moeten liggen, kreeg er gisteren nog een mailtje over. Dan hoor je mij niet klagen voor (ruim) 18 euro minder
waar besteld?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:36:35 #118
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_42360357
quote:
Ik heb altijd wel goede ervaringen met pre-orderen. Maar ik pre-order bij gewone gameshops in de stad en niet bij online shops. En tot nu toe had ik het spel altijd op de dag van release of zelfs eerder
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_42360417
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme Carbon ziet er echt ruk uit . Geen AA en textures zijn godsgruwelijk lelijk .

ach, het is helemaal ruk

aan het eind liep de demo vast, al kon ik nog wel terug naar het 360 menu met de guidebutton
pi_42360523
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:16 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Ik ook

@rival: je hebt het steeds over 20 oktober maar PES 6 komt toch echt 26 oktober uit.
wat.... is het uitgesteld ofzo? of loop ik nou gewoon al weken met de verkeerde datum in me hoofd?
pi_42360588
Weekje uitgesteld ja
pi_42360763
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef MMaRsu het volgende:

Leuk om te spelen? Doordat ze het nodig vinden alle straten en omgevingen blauw te maken (en donker) zie je geen hol, dus ook geen bochten. De auto's zijn ook nog eens volkomen onbestuurbaar. Nog nooit zulke troep gespeeld, mijn auto heeft geen meter recht vooruit gereden.

Ik heb echt veel (arcade)racegames gespeeld, maar dit was gewoon belabberd. Wat is het idee achter een auto die op ijs lijkt te rijden? Ik zie daar echt de lol niet van.
pi_42360885
FIFA 07

Ze hebben zo te zien al overal kunstgras neergelegd, om over andere dingen maar te zwijgen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42360901
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:47 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Leuk om te spelen? Doordat ze het nodig vinden alle straten en omgevingen blauw te maken (en donker) zie je geen hol, dus ook geen bochten. De auto's zijn ook nog eens volkomen onbestuurbaar. Nog nooit zulke troep gespeeld, mijn auto heeft geen meter recht vooruit gereden.

Ik heb echt veel (arcade)racegames gespeeld, maar dit was gewoon belabberd. Wat is het idee achter een auto die op ijs lijkt te rijden? Ik zie daar echt de lol niet van.
Hey je weettoch, der zittuh vette beats en chicks en drifting Skylines in man joh vet enzo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_42360946
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:50 schreef Tain het volgende:
FIFA 07

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ze hebben zo te zien al overal kunstgras neergelegd, om over andere dingen maar te zwijgen...
Op het kunstgras na ziet het er wel mooier uit dan PES vind ik. Maar ja boeiend.
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')