You never cease to amaze me met je subjectiviteitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Niet alle spellen gebruiken de sensorbalk.. Enkel de FPS & bijvoorbeeld zelda & rayman... En dan gebruiken die laatste 2 de sensorbalk ook maar sporadisch.
En sowieso: Welke idioot laat zonnestralen op zijn tv komen?![]()
Een vraag is ook zooo subjectief. En geef me eens ongelijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
You never cease to amaze me met je subjectiviteit
Jongens, ik heb erop gespeeld overdag met licht naar binnen schijnend, veel ramen. Ik had nergens last van en de controller was zeer gevoelig. Volgens mij is het verhaal gewoon een fabeltje, of de zon moet recht in de sensorbalk schijnen ofzo (wat toch nooit voorkomt)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:06 schreef twi het volgende:
Geen idee wat je met jouw reactie bedoelt, maar als een soortgelijke blunder gemaakt zou zijn door Microsoft of Sony, dan had je daar flink op ingehakt. Nu stelt het allemaal ineens weinig voor.
Oke je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twi, doe niet zo kinderachtig en reageer gewoon niet op BMH. Je zit alleen maar reacties uit te lokken.
Hee twi, hoe vaak speel jij met fel zonlicht op je TV?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk.
Het is niet waar mensen! Het bericht is onzin! En al zou het waar zijn, dan is het alsnog onzin!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hee twi, hoe vaak speel jij met fel zonlicht op je TV?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef twi het volgende:
Het probleem zal heus niet zo snel voorkomen. Er zal volgens het bericht sprake moeten zijn van fel zonlicht die in de infra-rood sensor schijnt. Met dat het voor kan komen is gewoon een blunder en een designfout. Degene die normaal altijd met een pot zout in klauwen klaar staat bij dit soort berichten vindt het, nu er en Nintendo merkje op staat, alleen ineens geen probleem. En dat is op z'n minst opmerkelijk
Zegt er 1quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een kut topic.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:03 schreef s0ul het volgende:
Zonnestralen slecht voor de Wii-controller
Hoewel de nachtdieren onder ons er niet heel veel problemen mee zullen hebben, blijkt de sensor van de Wii-controller bezwaar te hebben tegen een gezonde dosis zonlicht. Dit werd voor Nintendo pijnlijk duidelijk toen de showroom waarin de nieuwe console werd gedemonstreerd een uur lang in het zonnetje werd gezet. De invallende lichtstralen zorgden ervoor dat de infraroodontvanger van de Wii de draadloze controllers niet meer detecteerde, waardoor van spelen weinig terecht kwam. Eerder was al bekend geworden dat de Wii bepaalde vormen van halogeenlicht niet kon verdragen en tijdens de ontwikkelfase van de controller was de fabrikant al op de nodige problemen rondom de belichting van de sensor gestuit. Indien onopgelost, zal dit gebrek zeker invloed hebben op de afzetmarkt, gezien het gegeven dat gamers graag 24 uur per dag de mogelijkheid willen hebben om te kunnen genieten van hun videogames. Met een releasedatum van 8 december heeft Nintendo uiterlijk twee maanden de tijd om dit euvel te verhelpen. Lukt dit niet, dan zal dit voor enkele fans van Mario en Zelda betekenen dat ze hun interieur zullen moeten aanpassen of een leven als Simon Belmont moeten overwegen.
BRON:
http://tweakers.net/nieuws/44744
Die schaduw bij de 360 klopt niet, hoe kun je nu zoveel schaduw hebben met zoveel kutweerquote:
Euh, ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:07 schreef twi het volgende:
Ja, want alle spellen tegenwoordig hebben ook zo'n sucky gameplay
quote:
Nu praat je dus bullshit.. infrarood techniek word nu al 20 jaar in gaming gebruikt en heeft dus ook al 20 jaar de zelfde voor & nadelen (Je kunt ook met een zapper op een lamp gaat schieten, krijg je altijd een kill met duckhunt...). Het is net alsof je zeikt dat een nieuwe auto nog steeds glijd als je over ijs gaat rijden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:06 schreef twi het volgende:
Geen idee wat je met jouw reactie bedoelt, maar als een soortgelijke blunder gemaakt zou zijn door Microsoft of Sony, dan had je daar flink op ingehakt. Nu stelt het allemaal ineens weinig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |