abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42342769
Ik denk dat je gelijk hebt dat alles uit Zweden komt, op de zakken stond in het Zweeds en Engels wat erin zat. Dus als het tijdelijk is uitverkocht zullen ze wel wachten op een nieuwe lading ofzo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42343177
Ga voorlopig niks bestellen, maar wil wel ff op de hoogte gehouden worden door jullie

Ben nog steeds super blij met alles wat ik laatst heb gekocht

tvp dus
pi_42343418
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:43 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt dat alles uit Zweden komt, op de zakken stond in het Zweeds en Engels wat erin zat.
Eens opletten als ik de rest van mijn bestelling ontvang. Het is mij tot nu toe nog niet opgevallen.
pi_42343423
Ik kreeg vandaag een mailtje van ze, over dat er een annulering/verandering niet was doorgekomen ofzo. Had namelijk een broek besteld, de volgende dag stond ie niet meer bij m'n bestellingen dus bestelde ik 'm opnieuw, maar later toch weer geannuleerd dus zal daar wel door komen. In ieder geval, in het mailtje stond dat ze als "pleister op de wond" 15% korting gaven. Lief
pi_42343891
Ik hoop dat mijn bestelling een beetje opschiet dan.. betere tvp kon ik even niet verzinnen
pi_42344065
Hmm, mijn bestelling was er heel snel...

Trouwens hij zat bij mij ook heel strak om de bovenbenen hoor is gewoon het model stond me ook niet mooi
Mijn moeder heeft 40 en daar zat hij wel goed alleen breed om de middel. Ik had een 42 besteld.
Voices tell me I'm the shit.
pi_42344071
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 22:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik hoop dat mijn bestelling een beetje opschiet dan.. betere tvp kon ik even niet verzinnen
Idem
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_42345132
Grmbl was vanochtend niet thuis toen ze met mijn bestelling langs kwamen
How rude!
pi_42349848
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 23:06 schreef blaaatkipje het volgende:
Grmbl was vanochtend niet thuis toen ze met mijn bestelling langs kwamen
Bij mij geven ze het gelukkig altijd bij de buren af.
pi_42350138
Alles komt inderdaad uit Zweden. Als je iets retour stuurt wordt dat ook doorgestuurd naar Zweden en daar wordt je retourzending ook pas verwerkt. Dit kan wel meer dan 2 weken duren aldus een klantenservice medewerkster.
amokaapjeeh O+
pi_42350377
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:55 schreef Coconut het volgende:
Alles komt inderdaad uit Zweden. Als je iets retour stuurt wordt dat ook doorgestuurd naar Zweden en daar wordt je retourzending ook pas verwerkt. Dit kan wel meer dan 2 weken duren aldus een klantenservice medewerkster.
Gelukkig kreeg ik mijn geld gewoon terug in de winkel
Moet ik nu dan het volledige bedrag betalen + 1 euro? Ja he?
Ik vind het nog steeds onduidelijk, ik dacht nl. dat je geen geld terugkreeg in de winkel. Naja.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Nerd met benen woensdag 4 oktober 2006 @ 09:23:00 #13
18073 miss_bleu
pi_42350533
Bestelling is onderweg 27.09.2006 65,60 4,90 70,50 <-- nog niet binnen
pi_42351714
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:32 schreef Koningin het volgende:

[..]

Bij mij geven ze het gelukkig altijd bij de buren af.
Gelukkig doen ze dat hier niet, mijn buren zijn niet echt geweldig betrouwbaar.
How rude!
pi_42363538
Kinderbijslag is binnen, dat wordt weer een ritje naar H&M maken
Saartje
pi_42363925

Ik heb deze riem gekocht. .
Whatever I want.
pi_42365734
Ik heb de factuur nog maar eens bekeken Breng je in de winkel iets terug dan krijg je daar je geld terug, hoef je geen 1 euro te betalen, je betaalt het totaalbedrag dat op de factuur staat.

Waarom vond ik dat zaterdag zo onduidelijk? Aniehoe, heb betaald en verheug me nu al op zondag (shoppen in Amsterdam) en volgende week (shoppen in Utrecht)
pi_42366220
Ik wil maar 1 broek terugbrengen/sturen hoe werkt dat
pi_42367063
je doet de broek weer in de plastic zak die je in de H&M(plastic)zak zet maar daarvoor haal je het stickertje dr af en die plak je op de retourbon/sticker die je over je eigen adres plakt. Je brengt de tas naar het postkantoor en tis klaar
How rude!
pi_42367345
Okay, ik had dus 2,5 week geleden een sollicitatiegesprek en mocht door naar de tweede ronde. Over die datum zouden ze binnen 2 weken terugbellen, en als dat niet het geval was, moest ik vrijdag zelf maar even naar het nummer van de shopmanager bellen.
Niet teruggebeld, dus vrijdag zelf gebeld... Heel de dag wordt er niet opgenomen . Zaterdag ook geprobeerd, en weer heel de dag niks! Toen maandag nog maar eens gebeld en na een halve dag werd er gewoon OPGENOMEN!
Die middag zou er een gesprek plaatsvinden met alle floormanagers en dan zou ook besproken worden op welke vloeren er nog plaats is voor nieuwelingen. Dus ik word deze week gebeld OF ik moet vrijdag tussen 5 en 6 terugbellen . Dat zal dus wel op het laatste neerkomen.
Maar die man wist nog wel wie ik was

En verder nog twee dunne lange hemdjes gekocht, in het zwart en in het wit. En een heel leuk winterjasje gepast en m'n oog laten vallen op een mooi zwart blazertje met gouden knoopjes dat eventueel ook wel als winterjasje kan functioneren, maar met die dingen wacht ik dus even tot m'n salaris er weer is, want m'n banksaldo is weer om te janken momenteel.
pi_42369676
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 19:34 schreef blaaatkipje het volgende:
je doet de broek weer in de plastic zak die je in de H&M(plastic)zak zet maar daarvoor haal je het stickertje dr af en die plak je op de retourbon/sticker die je over je eigen adres plakt. Je brengt de tas naar het postkantoor en tis klaar
En de reden van retour. Tenminste, dat vul ik wel altijd in.
pi_42370090
hoe zit het dan met de rekening? krijg je een nieuwe thuis of wat
pi_42370609
ja elke maand krijg je een rekening van wat je hebt 'uitgegeven', als ze jouw retour nog niet verrekend hebben dan komt dat de maand er na I guess?
How rude!
pi_42370722
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:28 schreef blaaatkipje het volgende:
ja elke maand krijg je een rekening van wat je hebt 'uitgegeven', als ze jouw retour nog niet verrekend hebben dan komt dat de maand er na I guess?
dus wachten met betalen tot de neiuwe rekening?
pi_42371232
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vulde gewoon het uiteindelijke bedrag in nadat ik iets had teruggestuurd (had een acceptgiro, geen maandfactuur)
pi_42371480
in dit topic hebben mensen vaak ook kortings codes of bonnen toch? zijn er vandaag toevallig nog wat geldig?
pi_42371904
nouja, ik heb maar 'gewoon' besteld t was te leuk allemaal!
pi_42371954
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:55 schreef Anneque het volgende:
in dit topic hebben mensen vaak ook kortings codes of bonnen toch? zijn er vandaag toevallig nog wat geldig?
7236 is in de online shop tot 26-12-2006 geldig. Gepost door Little_Angel in het vorige topic.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mylene op 06-10-2006 20:15:40 ]
pi_42372037
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Op de achterkant van mijn acceptgiro stond echt een heul verhaal met allerlei scenario's.
Maar volgens mij is het weer anders als je een maandfactuur hebt.

Nou ik was begonnen met overtypen, maar na twee opsommingen snap ik er al niks meer van
Vooral omdat er staat dat je in de winkel je geld terug krijgt, en vervolgens staat er aan de zijkant:
quote:
Je kunt retourartikelen afgeven bij de winkel. Neem deze (! het staat er echt ) afleveringsbewijs/factuur mee. Je kunt ruilen of geld terugkrijgen. Bij afgifte van een retourartikel in de winkel worden er geen kosten terugbetaald (of bedoelen ze hier soms de verzendkosten mee ofzo? ). Bij contante terugbetaling kan een legitimatiebewijs gevraagd worden.
pi_42373136
het is me nog niet duidleijk !
pi_42374373
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
het is me nog niet duidleijk !
Mij ook niet Maar ik neem aan dat ze toch verzendkosten bedoelen. Misschien een vertaalfout (ook omdat er "deze" staat terwijl dat "dit" moet zijn).

Maar hoe vaker ik het lees, hoe minder duidelijk het wordt ja
pi_42375024
Er wordt bedoeld dat er geen verzendkosten terug worden betaald.
Daarna beginnen ze namelijk over contante terugbetaling.. Dus ze betalen wel degelijk iets terug.
amokaapjeeh O+
pi_42375281
Je kunt online artikelen in de winkel retour brengen, je krijgt dan je geld terug.
Daarna voldoe je gewoon je faktuur.
Of er dan nog bezorgkosten moeten worden betaald, weet ik eerlijk gezegd niet.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_42379987
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 23:28 schreef Jurk het volgende:
Je kunt online artikelen in de winkel retour brengen, je krijgt dan je geld terug.
Daarna voldoe je gewoon je faktuur.
Of er dan nog bezorgkosten moeten worden betaald, weet ik eerlijk gezegd niet.
Volgens mijn acceptgiro niet. Ik hoor het wel als ze nog een euro van me willen
pi_42380188
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 08:40 schreef Syrena het volgende:
Volgens mijn acceptgiro niet. Ik hoor het wel als ze nog een euro van me willen
Die euro moet je betalen als je iets retour stuurt. Als je iets in de winkel retourneerd, betaal je die euro niet.

De 4,90 verzendkosten voor het opsturen van het pakket naar jou betaal je wel altijd, behalve als je alles retourneerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Coconut op 05-10-2006 09:42:05 (typo) ]
amokaapjeeh O+
pi_42381008
Heeft iemand trouwens al dat dekbedovertrek ontvangen? Bij mij vertraagt hij steeds, staat inmiddels op eind oktober
amokaapjeeh O+
pi_42381189
Ik heb 'm allang... Maar volgens mij was ik ook één van de eersten die 'm had besteld
  donderdag 5 oktober 2006 @ 10:14:26 #38
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_42381504
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 09:49 schreef Coconut het volgende:
Heeft iemand trouwens al dat dekbedovertrek ontvangen? Bij mij vertraagt hij steeds, staat inmiddels op eind oktober
Heb hem ook al binnen (vorige week dinsdag). Jammer dat ze de dekbedovertrekken niet gewoon te koop hebben en dan als 2-persoons dekbedovertrek. Vind hem namelijk wel erg leuk, ligt nu op het logeerbed.
pi_42381526
Is ie leuk?? Ik heb hem op 6 september besteld zie ik..
amokaapjeeh O+
pi_42382756
He is er nog een 25% kortings bon? Als ik me aanmelde bij de nieuwsbrief was het alleen voor de online shop...
pi_42383046
Met die kortingsbonnen waren ze gestopt, geloof ik...
pi_42385167
T/m zondag 8 oktober 10% korting op het hele assortiment met code 7343
amokaapjeeh O+
pi_42397103
Ik wil dat soort aanbiedingen gewoon niet zien.. want nu wil ik weer kopen!
Mon 'en!
pi_42397519

Vandaag het rokje gekocht!
pi_42397817
Vandaag weer een pakje binnen gehad! Eigenlijk echt niet goed, gaat veel te makkelijk zo bestellen.
Ben wel weer erg blij, alles past
pi_42402372
Over korting gesproken:
quote:
Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7236 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 26-12-2006.
pi_42426747
wat zijn die retourneercodes ook alweer? Heb dat papiertje al weggegooit terwijl ik de bon nog moest invullen en de H&Msite doet wat raar bij moi.
How rude!
pi_42426789
Die codes hoef je volgens mij niet per se in te vullen hoor. En die site werkt soms nogal klote ja
pi_42426899
Bij mij zit die site ook ontzettend te kloten Wil ik wat naar de kassa brengen, geeft ie steeds een fout aan.
pi_42427038
Ik ga maar eens even contact opnemen met die klantenservice
pi_42427131
aah ok dan gaat het zo weer naar het postkantoor
How rude!
pi_42447841
Net deze blazer besteld >

En natuurlijk kon ik het niet laten om ook die joggingbroek van ¤ 4.90 te bestellen

In de bevestigingsmail staat dat de 2 artikelen half oktober geleverd worden..
Wanneer komt de postbode aan de deur? Moet ik een hele week wachten? Of langer...?

(ik heb nog nooit eerder bij de h&m online shop wat besteld )
pi_42447953
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:13 schreef Chanty87 het volgende:
Nou, volgens mij kan ik het hele weekend niet shoppen aangezien ik (nog) geen antwoord heb teruggehad betreft mijn foutmeldingen (eerst ERROR: UNKNOWN en even later Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.) en ik denk niet dat ze dit weekend überhaupt tijd eraan besteden...
Rabat = korting. Komt het niet doordat je 2 kortingscodes tegelijk probeert (7343 en 7236)? Dat werkt dus niet.
Anders gewoon even bellen met de klantenservice, dan heb je meteen een antwoord.
amokaapjeeh O+
pi_42447983
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:25 schreef K.V. het volgende:

[afbeelding]

En natuurlijk kon ik het niet laten om ook die joggingbroek van ¤ 4.90 te bestellen

Wanneer komt de postbode aan de deur? Moet ik een hele week wachten? Of langer...?

Daar valt niet echt iets over te zeggen denk ik. Mijn levering stond ook op half oktober, maar is nu al onderweg. Het is gewoon een grove schatting.
amokaapjeeh O+
pi_42448014
quote:

Dat stond er bij mij ook, paar dagen geleden besteld en kreeg m'n zooi vanmorgen al

Bruine broek past echt perfect, vind 'm superleuk! Riem is ook gaaf Joggingbroek viel nogal tegen, had echt zo'n lekkere zachte flubberige broek verwacht maar het is een beetje een gladde stof, eigenlijk gewoon een legging die beneden wat wijder uitloopt Maarja voor die 4,90 ga ik 'm niet toch niet terugsturen, daarvoor zijn de verzendkosten in verhouding te duur
pi_42448089
Oke thanks!

Die joggingbroek viel dus tegen? Lol
94% katoen en 6% elastaan staat er hmmm...
Ach, als hij niet lekker zit doe ik hem wel 's nachts aan als ik het koud heb...
pi_42448171
Mja op zich zit ie niet verkeerd hoor, had 'm alleen wat mooier verwacht Volgens m'n vriend maakt ie me wel heel slank, dat dan weer wel
pi_42448866
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:31 schreef Coconut het volgende:

[..]

Rabat = korting. Komt het niet doordat je 2 kortingscodes tegelijk probeert (7343 en 7236)? Dat werkt dus niet.
Anders gewoon even bellen met de klantenservice, dan heb je meteen een antwoord.
7343 voerde ik achteraf pas in. En normaal krijg ik dan gewoon wel de bestelling te zien, maar nu dus niet. Ik kan gelijk niks meer doen
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:00:53 #59
154722 045casual
045 Crew Casuals
pi_42456760
Heb ook maar meteen wat besteld!

When youre good no one remembers, when youre bad no one forgets
pi_42457761
quote:

[afbeelding]

Die blazer heb ik ook (maar dan in 't grijs)! Hij is echt keimooi..
Mon 'en!
pi_42458976
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 10:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja op zich zit ie niet verkeerd hoor, had 'm alleen wat mooier verwacht Volgens m'n vriend maakt ie me wel heel slank, dat dan weer wel
Lol
Dat belooft wat
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:46 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Die blazer heb ik ook (maar dan in 't grijs)! Hij is echt keimooi..
Ja he
De grijze variant vind ik ook mooi, alleen heb ik voor zwart gekozen omdat ik in grijs zo breed lijk
pi_42459865
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:00 schreef 045casual het volgende:
Heb ook maar meteen wat besteld!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Grijze vest heb ik ook zit lekker en is wel leuk
  zondag 8 oktober 2006 @ 09:54:32 #63
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_42473769
Gisteren heb ik een nieuw winterjack bij de H&M gekocht.

Oja, en bij de kinder H&M nog een zooi sokjes in alle kleruen van de regenboog voor m'n zoontje.
pi_42474738
He verdorie, vond dat witte ski-jack wel leuk, maar die is al uitverkocht. Volgende week misschien nog ff in Middelburg of Vlissingen kijken of ze hem daar nog hebben. Ski-jas voor 70 euries zou wel fijn zijn!
pi_42476571
Ze mogen wel weer eens wat bij gaan vullen ja, heel veel dingen zijn vrijwel compleet uitverkocht Is ook niet zo raar, gezien het feit dat de voorraad over alle H&M online shops gaat...
pi_42478611
Ik ben echt helemaal verliefd op de Viktor & Rolf trenchcoat.

Vervelend is alleen dat de collectie pas vanaf 13 november verkrijgbaar is, want tegen die tijd draag ik allang geen trenchcoat meer maar ben ik overgestapt op dikke winterjassen...
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_42480105
Ik heb maat 38, is maat 36/38 dan te doen? 40/42 lijkt me dan gelijk weer zo groot namelijk..
pi_42480553
Ja hoor. Ik heb 34-36 maar ik neem bij tops en truien e.d. altijd 32-34
pi_42480817
Ok, ik heb voor het eerst besteld Nog een vraagje over wat me nog niet duidelijk is, ik heb gekozen voor Maandfactuur en een aantal artikelen worden half oktober bezorgd. Eén artikel is pas half november leverbaar, moet ik hier dan weer verzendkosten over betalen?
pi_42481000
Nope
  Nerd met benen zondag 8 oktober 2006 @ 16:06:31 #71
18073 miss_bleu
pi_42481414
begint nu wel heel lang te duren voordat ik mijn spullen binnen heb
pi_42490314
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok, ik heb voor het eerst besteld Nog een vraagje over wat me nog niet duidelijk is, ik heb gekozen voor Maandfactuur en een aantal artikelen worden half oktober bezorgd. Eén artikel is pas half november leverbaar, moet ik hier dan weer verzendkosten over betalen?
Je betaald maar 1x verzendkosten. Dus al zouden ze je hele bestelling opdelen in aparte leveringen, dan betaal je nog steeds maar 4.90
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_42493058
Oke, dankjewel Goed om te horen, scheelt toch weer 5 euro
pi_42511116
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:06 schreef miss_bleu het volgende:
begint nu wel heel lang te duren voordat ik mijn spullen binnen heb
Nou idd
Mijn pakketje heeft volgens site eindelijk Zweden verlaten op 5/10 en is nog steeds niet binnen bij het pakketcentrum in Zwolle. Jammer, je kunt hier dus niet impulsief een leuk truitje voor het weekend bestellen
  Nerd met benen maandag 9 oktober 2006 @ 15:00:23 #75
18073 miss_bleu
pi_42511673
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:43 schreef danosa het volgende:

[..]

Nou idd
Mijn pakketje heeft volgens site eindelijk Zweden verlaten op 5/10 en is nog steeds niet binnen bij het pakketcentrum in Zwolle. Jammer, je kunt hier dus niet impulsief een leuk truitje voor het weekend bestellen
Mja mijne 26/9
pi_42530006
Voor degenen die het dekbedovertrek hebben; bij mij hebben 2 hoeken gaten, is dat normaal ofzo?

[ Bericht 26% gewijzigd door Chanty87 op 10-10-2006 00:34:51 ]
pi_42530621
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 00:27 schreef Chanty87 het volgende:
Voor degenen die het dekbedovertrek hebben; bij mij hebben 2 hoeken gaten, is dat normaal ofzo?
Zie de zovele IKEA topics...

In Zweden zijn deze open hoeken heel normaal. Dit omdat je dan eenvoudig je dekbed in de overtrek kunt stoppen. En waarschijnlijk heeft je dekbedovertrek ook geen instopstrook of wel?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_42530790
Klopt, maar ik heb ook een dekbedovertrek van IKEA en daar is dat niet bij Heb 't ook nooit eerder gezien ofzo. Daarnaast zitten de naden ook gewoon los. Eén kleine ruk eraan en dat ding ligt geheid uit elkaar.
pi_42532507
hoekgaten zijn kei-handig
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:46:15 #80
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42533224
Ligt het nou aan mij of is de BiB-collectie niet te koop via de website?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_42533830
Gister in Antwerpen geweest, nou echt 3x niks in de H&M, de onlineshop is veel overzichtelijker en leuker!
pi_42540547
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

Mja mijne 26/9
dém, daar wordt je zeker niet vrolijk van!
Volgens de melding op de H&M site zou ik vandaag mijn pakket aangeboden kunnen krijgen van de TPG
Welke meldingen krijg jij dan door?
pi_42549579
Ik zat er ook aan te denken om een paar dingen te bestellen die ik niet kan vinden in de H&M hier bij ons in EHV. Maar als ik het zo bekijk duurt het verzenden wel meer dan 2 weken?
pi_42549634
Meestal 1 tot 2 weken. Ik heb nooit zo heel lang moeten wachten, al bestelde ik wat op een vrijdag ofzo, dan had ik het vrijwel de volgende donderdag binnen.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:54:14 #85
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42551857
Heb de joggingsbroek van 4,90 besteld in het zwart, de bikni hieronder en die trui <3 Kan niet wachten tot het allemaal binnenkomt... Als dat goed gaat dan zit ik eraan te denken om binnenkort maar weer eens te bestellen (en als die joggingsbroek bevalt ook de grijze erbij haha) want het is zeer verslavend :p. Hoop alleen niet dat het eind november allemaal binnenkomt want dat zou wel kut zijn, achja..

Deze in het rood....

En deze lange trui ben gek op dat soort truitjes!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_42552109
Ik zit heel erg te twijfelen of ik wat zal bestellen, want hier in Groningen zitten ook 2 mooie H&M's.
Op een ander forum heb ik een mooie trui gezien met een lint om de middel, maar op de H&M site nog niet gezien? Heeft iemand deze ergens in de winkel/op de site gezien?

Ik ben ineens helemaal fan van online shoppen, maar ik ben dat centrale topic kwijt..iemand een link?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:05:32 #87
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42552262
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Sabinee het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik wat zal bestellen, want hier in Groningen zitten ook 2 mooie H&M's.
Op een ander forum heb ik een mooie trui gezien met een lint om de middel, maar op de H&M site nog niet gezien? Heeft iemand deze ergens in de winkel/op de site gezien?

Ik ben ineens helemaal fan van online shoppen, maar ik ben dat centrale topic kwijt..iemand een link?
Ik weet welke je bedoelt, op de H&M site is de lintentrui helemaal uitverkocht..
En in de winkels heb je geluk als je hem nog eens tegenkomt, maar het is mij toch gelukt om hem te bemachtigen in de winkel zelf, zaterdag, het was de laatste <3.

Soms staan ze trouwens op marktplaats.. maar ze lopen wel vaak hoog op, dus wie weet kun je daar zoeken .

En als je hem via marktplaats of w/e ziet: grijs valt kleiner uit, dus als je een M hebt zoals ik, zou ik een L nemen.. de poederroze valt daarintegen groot uit.. die L zat bij mij echt veel te los, slobberde alle kanten uit...
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_42552442
Da's vreemd, dat de verschillende kleuren anders vallen!
Ik wilde inderdaad de grijze, en ik heb ook een M. Maar ik ga niet op marktplaats bieden, was niet van plan er meer voor te betalen dan dat hij in de winkel kostte
Die trui die jij hebt gekocht vind ik ook erg mooi..maar ik heb altijd een riem om mijn broek, dus denk dat zo'n lange een beetje raar lijkt
pi_42554797
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef Little_Angel het volgende:

[afbeelding]

En deze lange trui ben gek op dat soort truitjes!
Die trui heb ik ook besteld ja, helaas komt die pas half november
  Nerd met benen dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:21:51 #90
18073 miss_bleu
pi_42554898
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 13:37 schreef danosa het volgende:

[..]

dém, daar wordt je zeker niet vrolijk van!
Volgens de melding op de H&M site zou ik vandaag mijn pakket aangeboden kunnen krijgen van de TPG
Welke meldingen krijg jij dan door?
zending niet gevonden in Manco zwolle
pi_42555067
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

zending niet gevonden in Manco zwolle
Dan is ie nog onderweg vanuit Zweden...
  Nerd met benen dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:26:37 #92
18073 miss_bleu
pi_42555118
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:25 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Dan is ie nog onderweg vanuit Zweden...
Dat zei de klantenservice ook al.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:56:07 #93
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42558656
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Die trui heb ik ook besteld ja, helaas komt die pas half november
Ja klote hé!
Maar soms komen ze eerder heb ik gehoord, dus hoop het
Ook in dezelfde kleur?
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:11 schreef Sabinee het volgende:
Da's vreemd, dat de verschillende kleuren anders vallen!
Ik wilde inderdaad de grijze, en ik heb ook een M. Maar ik ga niet op marktplaats bieden, was niet van plan er meer voor te betalen dan dat hij in de winkel kostte
Die trui die jij hebt gekocht vind ik ook erg mooi..maar ik heb altijd een riem om mijn broek, dus denk dat zo'n lange een beetje raar lijkt
Ja, het is best vreemd.. ik denk dat ik van de roze makkelijk een S had kunnen hebben.. maar helaas, die was er niet natuurlijk ! En soms betaal je maar een euro meer, hoewel dat nog niet veel is snap ik je punt wel haha.

Ik draag meestal een tailleriem erover , ipv een gewone riem maar je kunt ook zonder riem doen Of werkt dat niet dan haha..
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_42558773
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Sabinee het volgende:

Online Shopping Nieuwe Stijl
pi_42567639
Hee dankjewel schatje Naar die was ik op zoek
En nee, zonder riem gaat denk ik niet lukken, een tailleriem zou inderdaad nog wel eens een idee kunnen zijn, maar dan zakt de broek alsnog af..
Heb op marktplaats heel toevallig een grijze lintentrui maat L gevonden, tot nu toe is 9 euro het hoogste bod, weet je nog hoe duur hij in het echt was little_angel? en is de kwaliteit een beetje goed?
pi_42571393
Ik zit te twijfelen of ik die joggingsbroek zou kopen (of niet..)
Enige vraag die blijft is, hoe zit het qua maat??
Ik heb een 40 in maat Esprit voor broeken.. Hoe zit dat bij H&M?
pi_42571641
Volgens mij heeft de joggingbroek niet echt een 'afwijking'... ik weet alleen niet hoe dat zit met Espritbroeken Ik heb de joggingbroek besteld in mijn 'normale' maat, en die past perfect!

Gister namelijk m'n spulletjes gekregen
pi_42584113
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Ja klote hé!
Maar soms komen ze eerder heb ik gehoord, dus hoop het
Ook in dezelfde kleur?
[..]
Jaa, ook in zwart, is toch het mooiste vind ik En zou mooi zijn als ie eerder komt Ben benieuwd wanneer m'n andere spulletjes komen, daar stond half oktober bij.. Komen ze dan echt rond de 15e of pas rond de 20e?
pi_42584926

Ik vind dit echt een supermooie jas, alleen is hij niet te bestellen in de online shop, echt vaag! :S Terwijl je dan wel weer de stropdas en het overhemd kan kiezen, heeft iemand deze jas al in de winkels zien liggen?
pi_42584984
omg kwijl!!!
pi_42585963
De jas of Maldini ?:P
pi_42586793
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]

Ik vind dit echt een supermooie jas, alleen is hij niet te bestellen in de online shop, echt vaag! :S Terwijl je dan wel weer de stropdas en het overhemd kan kiezen, heeft iemand deze jas al in de winkels zien liggen?
Geweldige jas

Alleen die rare zakdingen, das een beetje jammer...
pi_42586970
beide!!!!
pi_42587091
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Geweldige jas

Alleen die rare zakdingen, das een beetje jammer...
Hopelijk valt het in het echt mee, ik ga vrijdag even in rotterdam kijken en anders zaterdag in amsterdam.. Dan moet ik hem wel gevonden hebben lijkt me..
pi_42587731
Morgen heb ik m'n tweede gesprek dan eindelijk!
Hopelijk hoor ik meteen of ik mag komen werken
pi_42588777
Jas valt reuze mee.

Bij J&J hangen er mooiere van Selected vind ik. In het grijs.
pi_42589891
Hebben ze die jassen ook in Rotterdam hangen bij de J&J?
En welk prijskaartje hangt daaraan?
pi_42594468
Dat weet ik niet, ik had het in A'dam gezien. Als het een grote J&J is dan is er vast ook kleding van het merk Selected. Die jassen daar waren ongeveer 100 euro. Bij Zara ook soortgelijke, ook zeeeeeeer mooi.
pi_42604020
Zondag besteld, nu al binnen

edit: en alles paste perfect zat alleen een S in ipv een M, maar ook die zat supergoed

[ Bericht 56% gewijzigd door shiNinG_staR op 12-10-2006 11:14:08 ]
pi_42611195
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 22:51 schreef obl het volgende:
Dat weet ik niet, ik had het in A'dam gezien. Als het een grote J&J is dan is er vast ook kleding van het merk Selected. Die jassen daar waren ongeveer 100 euro. Bij Zara ook soortgelijke, ook zeeeeeeer mooi.
Vandaag werd er een 2e winkel van J&J geopend in Dordrecht, is een grote maar helaas hadden ze de jassen niet. Ik ga morgen maar in rotterdam kijken, hoop dat ik kan scoren bij de zara!

Thanks!
pi_42612835
Die Maldini jas kón je wel online bestellen. 's Avonds nog naar gekekgen, stom genoeg niet besteld, de volgende dag kon het niet meer Prachtige jas, prachtige man!

Ik heb overigens van mijn pakket wel 1 broek gehouden
pi_42618232
Ik ben aangenomen
Ga me zien bij de damesafdeling in de Koopgoot
pi_42619641
Oeh, ik ben dinsdag in de stad Zal ff loeren dan
pi_42620555
Haha, dan moet ik niet werken
Alleen op vrijdagavonden, zaterdagen en zondagen. En in de herfstvakantie ook als het goed is, krijg morgen m'n rooster
pi_42620854
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben aangenomen
Ik hou het in de gaten
pi_42620965
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben aangenomen
Gefeliciteerd!!!!! Is dat het filiaal Beursplein? Ben niet zo bekend in Rotterdam... Of weet je misschien het filiaal nummer?
pi_42621204
Gefeliciteerd Parselmouth .
pi_42621232
Ja, Beursplein it is Bedankt, ben echt blij dat ik er kan werken, ook al heb ik er veel achteraan moeten zitten.
pi_42621366
Leuk! Hele aardige shopmanager ook. Veel plezier en welkom bij de club!
pi_42628036
Gefeliciteerd!
Hehe morgen ben ik in R'dam te vinden, maar ik denk niet bij de damesafdeling..

Vriendinnetje van me heeft in Dordrecht gewerkt tijdens kerst, ze heeft het 1 maand vol gehouden.. Daarna hield ze het voor gezien!
pi_42649380
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Jurk het volgende:
Leuk! Hele aardige shopmanager ook. Veel plezier en welkom bij de club!
Dank je! Ja, shopmanager is een hele aardige man. M'n floormanager trouwens ook .

En men, tijdens de kerst beginnen moet inderdaad verschrikkelijk zijn .
pi_42649571
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]

Ik heb de jas gekocht, alleen dan niet van Maldini. Er hing nog een andere zonder rare zakken..

Ongeveer zoiets:

Voor maar 80 euro!:D
Had de jas nog gepast bij J&J, maar leek net of ik een gestapo jas aan had..
pi_42651736
Errug mooie jas Maxxieh!
En als je er een beetje uit ziet als die man erin...

[ Bericht 35% gewijzigd door Sabinee op 13-10-2006 20:06:40 ]
pi_42671249
Heb hem gevonden op de h&m site:

En ik mss lijk ik een klein beetje op Maldini (heb wel de krullen/slag in het haar), maar ik lijk totaal niet op die gast van de esprit(jas).
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:34:40 #125
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42682576
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zondag besteld, nu al binnen

edit: en alles paste perfect zat alleen een S in ipv een M, maar ook die zat supergoed
Mijn spulletjes zijn niet binnen
Heel fijn dat je die S ook paste lekker gevoel vind ik dat altijd haha
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_42702067

Iemand ervaring met deze? Die van de score was namelijk niet goed en misschien is deze beter:)
pi_42714558
Whiej ik ben blij
Heb via marktplaats de grijze lintentrui maat L kunnen aanschaffen voor 12 euro inclusief verzendkosten, en ze had hem pas één keer gedragen
Hoop dat hij er snel is
pi_42714742
Wil je een broek bestellen, leveren ze pas in december. Nja, dan ga ik wel naar de winkel.
  maandag 16 oktober 2006 @ 11:03:00 #129
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42717241
Ik weet niet of er nog iemand via de online shop gaat bestellen, maar ik zie net dat bij cosmetica - haarverzorging - Haarverzorgingsset gratis is. .

Haarverzorgingsset
Mousse 80 ml, spray 80 mlx2, verpakt in plastic tas.
(¤ 3,99) nu: ¤ 0,00

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=KOSM_KOS_HAIR
Whatever I want.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:24:55 #130
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42745371
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 08:18 schreef Sabinee het volgende:
Whiej ik ben blij
Heb via marktplaats de grijze lintentrui maat L kunnen aanschaffen voor 12 euro inclusief verzendkosten, en ze had hem pas één keer gedragen
Hoop dat hij er snel is
Wat fijn zeg!
Ik denk dat ik wel weet van wie haha, ik wacht nog steeds op mijn bestelde spulletjes...

Er staat bij bijna alles dat het eind oktober komt, en een ding komt pas eind november, komt alles dan eind november of... ?
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_42764214
10% korting op het gehele assortiment met code 7210. Geldig t/m 26-10-2006.
amokaapjeeh O+
pi_42764867
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 10:24 schreef Coconut het volgende:
10% korting op het gehele assortiment met code 7210. Geldig t/m 26-10-2006.
Mag van mezelf niets meer bestellen deze maand......
Dat online winkelen breekt me nog eens op
  Nerd met benen woensdag 18 oktober 2006 @ 11:36:05 #133
18073 miss_bleu
pi_42766002
er staat niets leuks meer op... heb alles nu al gezien
pi_42768721
Ligt het nou aan mij, of wordt er maar heel af en toe wat bijgevuld? Of is het gewoon extreem snel uitverkocht? Die nieuwe tuniek is al minstens 2 weken niet in mijn maat
pi_42776876
Mannen/Jongens, hoe valt de maat bij H&M? Groot, Klein of gewoon normaal Nog nooit besteld bij de H&M maar er zitten leuke dingen tussen!
pi_42777620
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 17:25 schreef Ednet het volgende:
Mannen/Jongens, hoe valt de maat bij H&M? Groot, Klein of gewoon normaal Nog nooit besteld bij de H&M maar er zitten leuke dingen tussen!
Ik weet bij de dames verschilt het nogal ene keer heb ik maat M en de andere keer heb ik maat XL ik neem aan dat het zo bij de mannen ook is. De broek en rokjes maten kloppen meestal redelijk vind ik.
pi_42779505
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 18:32 schreef Ednet het volgende:
[afbeelding]

Iemand ervaring met deze? Die van de score was namelijk niet goed en misschien is deze beter:)
Ja zit prima. Zeker voor dat geld (¤4.90)
pi_42807704
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Wat fijn zeg!
Ik denk dat ik wel weet van wie haha, ik wacht nog steeds op mijn bestelde spulletjes...

Er staat bij bijna alles dat het eind oktober komt, en een ding komt pas eind november, komt alles dan eind november of... ?
Haha hoezo weet je dat dan?
Hij is binnen trouwens, en zit prima. Hij is wel een klein beetje groot, maar dat vind ik juist wel lekker
pi_42807759
Laat eens een foto zien van die befaamde lintentrui, het klinkt leuk maar het zegt me niks!
pi_42808263
Komt ie:

Maar dit is de roze versie, ik heb de grijze
pi_42808622
Ik vond hem ook heel leuk
Maar denk dat ik hem voor mezelf in het roze te truttig vind, ik voel me nu al best wel een tutje met mijn grijze trui, moet nog even kijken hoe ik hem het best kan combineren
  Nerd met benen donderdag 19 oktober 2006 @ 19:55:06 #143
18073 miss_bleu
pi_42814630
eindelijk mijn spullen in huis!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:20:25 #144
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_42815399
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:55 schreef miss_bleu het volgende:
eindelijk mijn spullen in huis!
foto's
  Nerd met benen vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:07:38 #145
18073 miss_bleu
pi_42827872

Deze met daaroverheen:

Echte foto's kan even niet, zit op mijn werk
pi_42828016
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:07 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Deze met daaroverheen:

[afbeelding]
Ooh dat fleece ding vond ik er ook al zo lekker uit zien? Is het wat? Staat het goed?
Vertel vertel! Misschien haal ik m ook nog wel
Die bodywarmer is ook gaaf, is in combi ook goed te gebruiken als je gaat skieën (en als het dan niet sneeuwt natuurlijk)
  Nerd met benen vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:22:03 #147
18073 miss_bleu
pi_42828055
Ja echt geweldig ding, zit heel confortabel. Zitten gaten in je mauwen voor je duim. Top ding
pi_42828072
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:22 schreef miss_bleu het volgende:
Ja echt geweldig ding, zit heel confortabel. Zitten gaten in je mauwen voor je duim. Top ding
Shitttttt ik zou eigenlijk niks meer gaan kopen, maar ik doe t gewoon
Alleen welke kleur zal k doen??

Zag ook nog een leuk slaapsetje die ga k ook nemen nog, was maar 10 euro...
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:25:55 #149
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_42828103
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:07 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Deze met daaroverheen:

[afbeelding]
Echte bleu kleren
  Nerd met benen vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:37:11 #150
18073 miss_bleu
pi_42828250
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:25 schreef pluisje het volgende:

[..]

Echte bleu kleren
pi_42829687
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 09:19 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Ooh dat fleece ding vond ik er ook al zo lekker uit zien? Is het wat? Staat het goed?
Vertel vertel! Misschien haal ik m ook nog wel
Die bodywarmer is ook gaaf, is in combi ook goed te gebruiken als je gaat skieën (en als het dan niet sneeuwt natuurlijk)
Dat vest is heeeeeerrrrrlijk Ik heb 'm al een jaar, in het zwart. Ik moet uitkijken dat ik 'm niet elke dag aanheb in de winter dan is het niet meer zo charmant, ondanks dat ie getailleerd is en een stukje over je kont valt (hij is achter wat langer dan voor, niks kouwe rug!).

Hmmmmmm....nog eentje erbij....in het roze....
pi_42832250
Okee, dit is raar. Ik bestel dus wat op de H&M site, voer één kortingscode in (7236), gaat allemaal goed. Volgende dag: korting weg Wtf?
pi_42832342
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 12:43 schreef Chanty87 het volgende:
Okee, dit is raar. Ik bestel dus wat op de H&M site, voer één kortingscode in (7236), gaat allemaal goed. Volgende dag: korting weg Wtf?
Da's raar? Bij mij ging de korting van de trui af en dat is zo blijven staan.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:25:23 #154
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42861053
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 16:29 schreef Sabinee het volgende:
Ik vond hem ook heel leuk
Maar denk dat ik hem voor mezelf in het roze te truttig vind, ik voel me nu al best wel een tutje met mijn grijze trui, moet nog even kijken hoe ik hem het best kan combineren
Ik heb hem gecombineerd met een donkerblauwe skinny en wat schoenen betreft geeeeen idee :p
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_42861656
Haha skinny ga ik me niet aan wagen hoor, ben wel aan het afvallen maar daar heb ik nog te dikke pootjes voor. Ik heb wel een mooie donkerblauwe strakke jeans..
En schoenen denk ik ook nog even over na
pi_42863515
Dat vest is moooooooooooi (met die gaten in de mouwen)

[ Bericht 80% gewijzigd door Znoopy op 21-10-2006 15:29:09 ]
Every now and then I feel that my existence is justified!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:07:48 #157
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42865900
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:54 schreef Sabinee het volgende:
Haha skinny ga ik me niet aan wagen hoor, ben wel aan het afvallen maar daar heb ik nog te dikke pootjes voor. Ik heb wel een mooie donkerblauwe strakke jeans..
En schoenen denk ik ook nog even over na
Ach, ze zitten echt superfijn en ik heb ook echt geen maatje 34 hoor!
Maar ik ben op het moment ook aan het afvallen dus dat hebben we dan ook weer gemeen hihi
Ik heb er vandaag witte flatjes onder gehad, namelijk deze:

+ witte oorbellen
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_42868969
Ik draag er pumps, ballerina's en Air Force 1's onder, hangt er een beetje van af wat voor shirtje/truitje ik er op draag.
Heb nu 3 skinnyjeans, allemaal van de H&M

Oh en m'n eerste werkdag (koopavond ) is goed verlopen. Heb alleen mogen terughangen en inhangen en morgen mag ik ook paskamer staan. Kassa staan mag ik na 3 weekjes geloof ik pas.
Maar de sfeer is heel gezellig en ik heb nog geen slechte ervaringen gehad met klanten
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:58:16 #159
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42874127
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 19:25 schreef parselmouth het volgende:
Ik draag er pumps, ballerina's en Air Force 1's onder, hangt er een beetje van af wat voor shirtje/truitje ik er op draag.
Heb nu 3 skinnyjeans, allemaal van de H&M

Oh en m'n eerste werkdag (koopavond ) is goed verlopen. Heb alleen mogen terughangen en inhangen en morgen mag ik ook paskamer staan. Kassa staan mag ik na 3 weekjes geloof ik pas.
Maar de sfeer is heel gezellig en ik heb nog geen slechte ervaringen gehad met klanten
Mooi dat het zo is bevallen

Mijn bestelling is nog steeds niet binnen, grrrr !
En ik wilde die joggingsbroek ook in het grijs bestellen, is ie weg!
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_42903185
Wat is de H&M in Tilburg verandert bovenverdieping erbij enzo. Ze hebben denk ik 3 kassa's nu, boven, achter in de winkel, en vooraan, en bovenin en achtering superlange wachtrijen, niemand neemt de moeite om alles naar voren te nemen (Maisnon wel en was snel aan de beurt )
pi_42910868
Little_Angel, wat een super mooie flatjes
Zitten jullie toevallig ook te lurken op het Ellegirl forum ofzo, dat idee krijg ik hier een beetje?
En misschien dat als ik mijn streefgewicht heb bereikt, ik mezelf wel trakteer op een skinny. Nog 11 kilo te gaan
pi_42921706

Ik heb deze besteld in de kleur aubergine, hopelijk past ie.
Tis voor een feest

* So_Addictive heeft nooit jurken aan
pi_42924065
Ik heb er ook over gedacht om die jurk te gaan bestellen, maar ik heb geen gelegenheid om hem te dragen.

Hij is wel supermooi en ik hoop dat ie je past
pi_42924940
Mn bestelling is onderweg
pi_42924996
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:06 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Mn bestelling is onderweg
Mijne ook, heb jij misschien enig idee hoe lang dat gaat duren?
pi_42925243
Vorige keer duurde het toen nog 4/5 dagen... dus niet verwachten dat ze morgen al op de stoep staan
  woensdag 25 oktober 2006 @ 16:52:44 #167
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_42926302
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb deze besteld in de kleur aubergine, hopelijk past ie.
Tis voor een feest

* So_Addictive heeft nooit jurken aan
Is dat Amish?
pi_42926654
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:52 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Is dat Amish?
Ik zal wel een foto posten als ik hem aan heb, dat is echt niet Amisch!

ps. bij de zwarte zie je de voorkant, bij de aubergine de achterkant
pi_42944219
Ik heb me laten overhalen door die 10% korting
Maar goed, heb een broek en een vest besteld. Het duurt alleen nog even voordat het komt.
pi_42948253
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:25 schreef Koningin het volgende:
Ik heb me laten overhalen door die 10% korting
Maar goed, heb een broek en een vest besteld. Het duurt alleen nog even voordat het komt.
En je had 25% korting kunnen krijgen?
pi_42950466
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:55 schreef BoterKlontje het volgende:
En je had 25% korting kunnen krijgen?
25% korting krijg je maar op 1 artikel
10% korting krijg je op alle artikelen

Dus beiden gebruiken
amokaapjeeh O+
pi_42960060
ik heb net een heel mooi zwart shirtje gekocht voor 7,90
Ik ben gelukkig.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:11:13 #173
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_42960250
Krijg je nou alleen nog maar korting als je via internet besteld? Ik vond die 25% die je in de winkels kreeg veel fijner!
pi_42961157
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 18:11 schreef -Rebelle het volgende:
Krijg je nou alleen nog maar korting als je via internet besteld? Ik vond die 25% die je in de winkels kreeg veel fijner!
Ik vond dat ook fijner hoor!
pi_42976499
20% korting op het duurste artikel, 10% op de rest

Kortingscode 7327
Aanbieding geldt tot 13 november 2006.
amokaapjeeh O+
pi_42976531
Mn bestelling is weer binnen
pi_42977595
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 09:00 schreef Coconut het volgende:
20% korting op het duurste artikel, 10% op de rest

Kortingscode 7327
Aanbieding geldt tot 13 november 2006.
H&M IK HAAT JE!

Ff kijken of ze nog wat leuks hebben
pi_42977728
Vind ik een leuke top, issie al afgeprijsd...... zuuuuucht
pi_42977737
Oh en uitverkocht
pi_42988924
Ik krijg net een belletje van m'n vriend dat mijn jurkje binnen is!!

3 dagen geleden besteld

nu moet hij ook nog passen...
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:27:09 #181
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42994051
Nog steeds mijn bestelling niet binnen, gister wel eens superfijn vest gezien voor maar 10 euro <3 Meteen gekocht...
En deze laarzen ook gezien, maar niet gekocht helaas...

In het echt veel leuker!
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_42998300
ik heb zo'n muts gezien voor 5euro, komen daar verzendkosten bij, zo ja hoeveel?
staat nergens
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_42998547
4,90, je krijgt wel 20% korting als je de code 7327 gebruikt
How rude!
pi_42999051
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:27 schreef Little_Angel het volgende:
Nog steeds mijn bestelling niet binnen, gister wel eens superfijn vest gezien voor maar 10 euro <3 Meteen gekocht...

[afbeelding]

In het echt veel leuker!
waar gezien en hoeveel kosten ze?
pi_42999258
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef roburt het volgende:
ik heb zo'n muts gezien voor 5euro, komen daar verzendkosten bij, zo ja hoeveel?
staat nergens
Moet je niet voor minstens 25 euro bestellen? Dat moest ik wel geloof ik!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:46:34 #186
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42999272
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:27 schreef Little_Angel het volgende:

[afbeelding]

In het echt veel leuker!
Die heb ik in de Koopgoot gezien en bijna gekocht. 50 euro maar! Maar ze hebben geen rits en dat vind ik irritant, plus een iets te hoge hak. Maar hij was/is wel erg mooi!
Whatever I want.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:09:12 #187
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42999835
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:46 schreef PeRi het volgende:

[..]

Die heb ik in de Koopgoot gezien en bijna gekocht. 50 euro maar! Maar ze hebben geen rits en dat vind ik irritant, plus een iets te hoge hak. Maar hij was/is wel erg mooi!
Ja, dat is echt jammer, en ik had geen zin om ze te passen .
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:37 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

waar gezien en hoeveel kosten ze?
Amsterdam, Kalverstraat bij de H&M die naast de Christine le Duc zit haha
En de prijs is dus 50 euro Je had ze in 2 kleuren!
Ik weet dat rond 10 uur er ong. 10 paar aanwezig waren, en toen ik terug kwam waren ze uitverkocht, gaat dus best hard .
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_43093135
Als je bestelling op "in behandeling" staat, kun je er dan nog wat zaken aan toevoegen, zodat er maar 1 keer venzendkosten hoeven te worden betaald?
pi_43095090
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 08:41 schreef Koningin het volgende:
Als je bestelling op "in behandeling" staat, kun je er dan nog wat zaken aan toevoegen, zodat er maar 1 keer venzendkosten hoeven te worden betaald?
Nee, als je order al in behandeling is kan je niks meer toevoegen.

Ik zorg er voor dat ik altijd iets in bestelling heb staan wat pas een maand later geleverd kan worden, zo kan je dus oneindig blijven toevoegen
amokaapjeeh O+
pi_43095562
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:32 schreef Coconut het volgende:

[..]

Nee, als je order al in behandeling is kan je niks meer toevoegen.
Das nou jammer...
pi_43099956
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:09 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Ja, dat is echt jammer, en ik had geen zin om ze te passen .
[..]

Amsterdam, Kalverstraat bij de H&M die naast de Christine le Duc zit haha
En de prijs is dus 50 euro Je had ze in 2 kleuren!
Ik weet dat rond 10 uur er ong. 10 paar aanwezig waren, en toen ik terug kwam waren ze uitverkocht, gaat dus best hard .
Da's meestal zo ja... In de online shop ook, volgens mij vullen ze het dan 's ochtends vroeg bij en dan is het in de middag alweer uitverkocht.
pi_43156421
Nou wat ik nóu weer meemaak
Ik heb pantoffels besteld voor m`n oudste, maatje 33/34 en vandaag kwam er een pakket van H&M binnen.
Er zat een rok in zoals besteld en toen ik de pantoffels zocht kon ik die niet vinden, maar wel een knuffelhondje in een zakje met stisckers er op van de pantoffels
Saartje
pi_43157305
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou wat ik nóu weer meemaak
Ik heb pantoffels besteld voor m`n oudste, maatje 33/34 en vandaag kwam er een pakket van H&M binnen.
Er zat een rok in zoals besteld en toen ik de pantoffels zocht kon ik die niet vinden, maar wel een knuffelhondje in een zakje met stisckers er op van de pantoffels
Stiekem zitten in dat knuffelhondje 2 gaatjes waar precies twee 33/34 voetjes in passen
pi_43158182
zelfs dat niet eens
Saartje
pi_43162991
H&M Ik heb er laatst een driekwart broek gekocht Eindelijk een broek kunnen vinden in mijn maat
pi_43163632
Iedereen besteld z'n kleding online hier? Waarom passen en kopen jullie niet gewoon in de winkel?
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_43166372
Omdat in de winkel:

- je het nooit kan vinden
- het als je het gevonden hebt, het toch niet in je maat is
- het over het algemeen een puinzooi is
- om over de moslima's met kinderwagens nog maar te zwijgen.
pi_43167864
quote:
Op donderdag 2 november 2006 09:46 schreef flyin-hawk het volgende:
Iedereen besteld z'n kleding online hier? Waarom passen en kopen jullie niet gewoon in de winkel?
Ik heb het in de winkel gekocht Ik koop geen kleding online
  donderdag 2 november 2006 @ 14:01:20 #199
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43170018
Hm, het is nu een keer of 5 goed gegaan, maar mijn bestelling van vandaag klopte ook niet (hoor wel veel klachten de laatste tijd ).
Shirt voor mijn zoontje had ik in maat 98 besteld, en het zat ook keurig in een zakje met maat 98 erop, maar helaas, het bleek toch echt een maat 86 te zijn

Het retourpakje past denk ik wel door de brievenbus, maar ik denk dat het beter is om het toch op het postkantoor af te geven, zodat je een bewijsje hebt?
pi_43170275
Als je een brievenbuspakket afgeeft op het postkantoor krijg je geen bewijsje. Als het pakketje niet in de brievenbus past, moet er een pakketzegel op. Je krijgt daar een bewijsje van. Er staat een 3s code op, die je kan volgen op internet. Als je echt bewijs voor versturen wilt hebben, moet je het met een aanvullende dienst versturen (handtekening voor ontvangst, verzekerd vervoer, aangetekend, ongefrankeerd).
pi_43170569
Je mag het ook eventueel in de winkel terug brengen, misschien hebben ze daar wel de juiste maat en kun je het zo omruilen.
  donderdag 2 november 2006 @ 14:30:54 #202
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43171061
Er stond op de papieren dat je verkeerd geleverde artikelen echt op moest sturen, en niet mee naar de winkel mocht. Is ook niet erg, want ik vond het shirt toch niet zo geweldig, dus ik wil het ook niet ruilen
Gelukkig had ik ook wat voor mezelf besteld wat wel goed was, heb ik iig niet voor niks verzendkosten betaald

Moet van de week toch richting het postkantoor, dan geef ik het meteen wel af
pi_43173857
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:53 schreef Chanty87 het volgende:
Omdat in de winkel:

- je het nooit kan vinden
- het als je het gevonden hebt, het toch niet in je maat is
- het over het algemeen een puinzooi is
- om over de moslima's met kinderwagens nog maar te zwijgen.
- dan moet je beter kijken of het vragen aan iemand die daar voor is
- welke maat heb jij? mijn maat is er altijd wel!
- puinzooi?
- alsof alleen moslima's met kinderwagens lopen hoe staan die kinderwagens in de weg?
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_43174251
Tip: Ga eens s'morgens shoppen bij de H&M, het is dan bijna altijd rustig. Bovendien komen de goederen heel vroeg en is de winkel in de loop van de ochtend goed bevoorraad.
Je hebt dan alle tijd om te passen en het is dan geen puinzooi.
En als je moeite hebt met moslima's of kinderwagens kun je beter maar gewoon lekker binnen blijven.
pi_43174683
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

- puinzooi?
- alsof alleen moslima's met kinderwagens lopen hoe staan die kinderwagens in de weg?
Oke, jij bent duidelijk nog nooit in een doorsnee H&M geweest.

En om met die laatste te beginnen: bij H&M hebben ze de rekken zo enorm dicht op elkaar gezet dat je niet met twee mensen tegelijk tusen een rek kunt gaan staan en mensen met kinderwagens zijn dan echt ENORM storend in zo'n smal paadje. Of het nou moslimmevrouwen zijn of Limburgse boerenhuisvrouwen, laat die karren in godsnaam thuis

Puinzooi ja. De enige momenten dat het bij een H&M opgeruimd is is om 17.00 uur en als ze net open zijn.

Mijn maat is een zeer gangbare (M, of maat 38) en de leuke spullen zijn idd meestal weg. Hangt er alleen nog een heel rek vol XS-jes Of, en dat is meestal zo, dan ontdek je in de puinhopen HET truitje/bloesje/broekje. Uiteraard een XS en uiteraard lijkt het het enige exemplaar in de hele winkel te zijn, totdat je drie uur later een rek vol er van tegenkomt. Alles XS.

Vragen aan iemand die bij H&M werkt? Laatste keer dat ik dat probeerde was het: Ehhhh, ja geen idee het is een beetje een.....rommeltje
pi_43174835
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

- puinzooi?
- "als het er niet hangt hebben we het niet." *werknemer loopt chagrijnig weg* en beter kijken zit er sowieso niet in want dan ben je zeker 3 uur bezig.
- 34/36
- Nooit in Rotterdam geweest zeker
- Over het algemeen wel ja. Ik shop vrijwel altijd in Rotterdam, dan lopen ze altijd in een slakkengang voor je neus op het gangpad.

Daarnaast is online shoppen gewoon relaxt. Kun je lekker op je gemak alles bekijken. Lekker boeiend.
pi_43175079
Weet je hoe het komt dat het altijd een rommel is bij de H&M?
Omdat de klanten zelf te bedonderd zijn om iets normaal terug te hangen! We bieden aan om je gepaste (en dus niet geslaagde) kleding terug te hangen, maar het komt vaak genoeg voor dat die mensen zeven dingen passen en ze alle zeven niet nemen en ze dus alle zeven op het eerste het beste rek smijten wat ze tegen komen. En dan pakken ze een leuk colbertje uit een rek, trekken het even aan en donderen het gewoon ergens neer: op de grond, over een rek of proppen het willekeurig ergens in een rek.
Je hebt serieus met drie mensen een dagtaak aan het opruimen van de teringbende die de klanten er van maken...
pi_43175411
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:35 schreef parselmouth het volgende:
Omdat de klanten zelf te bedonderd zijn om iets normaal terug te hangen! We bieden aan om je gepaste (en dus niet geslaagde) kleding terug te hangen, maar het komt vaak genoeg voor dat die mensen zeven dingen passen en ze alle zeven niet nemen en ze dus alle zeven op het eerste het beste rek smijten wat ze tegen komen. En dan pakken ze een leuk colbertje uit een rek, trekken het even aan en donderen het gewoon ergens neer: op de grond, over een rek of proppen het willekeurig ergens in een rek.
Je hebt serieus met drie mensen een dagtaak aan het opruimen van de teringbende die de klanten er van maken...
Ja dat is zo

Maar in Sittard is het retourenrek bij de paskamer op zich al een hele berg puinzooi

Het zou ook al helpen als ze de rekken niet zo bomvol zouden hangen trouwens. Minder XS I say
pi_43175763
Ja, dat rek bij de paskamers kan soms echt super vervelend zijn, ook als je zelf paskamer staat. Er moeten eens in de zoveel tijd wat mensen die rekken die van hun afdeling zijn komen ophalen, maar dat wordt heel vaak vergeten. Vooral heel frustrerend als het al druk is, dan komen er mensen die je een kaart met nummer er op moet geven, mensen die kleding terug komen geven en dan moet jij ook nog gaan bellen dat dat ene rek van die en die afdeling nu toch ECHT opgehaald moet worden STRESSSS
pi_43176556
Tja, er zijn nou eenmaal meer mensen met een maatje 38-40 dan met maatje 34...Bij de grote winkels komen elke ochtend goederen binnen, die hangen allemaal in de winkel voor de middag (en geloof me, dat zijn echt grote hoeveelheden). Er hangt geen voorraad in het magazijn, dus als de medewerker zegt:"Als het er niet hangt, dan is het er niet", dan klopt dat.
Als je als klant om een uur of 4 binnen komt, dan loop je inderdaad het risico dat de meest gangbare maten er niet meer zijn. Probeer het de volgende dag nog eens, of vraag of je mag bellen of het artikel binnen is, dan wordt het voor je weggehangen.
En winkels die te vol zijn? Ga eens shoppen in de wat nieuwere winkels, die zijn vaak wat ruimer opgezet, als je in Sittart woont, zou ik eens in Maastricht gaan kijken, die zijn vrij nieuw.
En wat het personeel betreft....we doen ons best, echt waar, en de meesten zijn echt wel vriendelijk en behulpzaam.
Veel plezier met shoppen .
pi_43176765
quote:
echt verschrikkelijk is dat ja. ik ben dan weer zo iemand die alles netjes ophangt als ik er langsloop en dingen van de grond haal en ik werk er niet eens . Bij de makro is het precies hetzelfde op dinsdagavond met de schoenen. Je zoekt je wezenloos naar de andere schoen, want niemand legt de schoenen weer bij elkaar in de juiste doos op de juiste stapel.
Tap tap tap
pi_43178548
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:54 schreef parselmouth het volgende:
Ja, dat rek bij de paskamers kan soms echt super vervelend zijn, ook als je zelf paskamer staat. Er moeten eens in de zoveel tijd wat mensen die rekken die van hun afdeling zijn komen ophalen, maar dat wordt heel vaak vergeten. Vooral heel frustrerend als het al druk is, dan komen er mensen die je een kaart met nummer er op moet geven, mensen die kleding terug komen geven en dan moet jij ook nog gaan bellen dat dat ene rek van die en die afdeling nu toch ECHT opgehaald moet worden STRESSSS
Laatst kwam ik met m'n handel vol kleding uit het pashokje en stootte ik per ongeluk wat kleding van dat overvolle kledingrek daar op de grond. Ik had m'n handen niet beschikbaar en dat pashokjesmeisje zat daar maar te niksen, en het is tenslotte ook wel haar schuld dat dat rek zo vol hangt dus ik nam aan dat zij dat wel even op wou ruimen. Maar nee hoor, ze had het lef om te zeggen (het was meer een bevel dan een vraag) dat ik die kleding even op moest rapen . Vind het personeel in de H&M vaak erg chagerijnig overkomen, maar dit was wel even een dieptepuntje.
pi_43179259
quote:
Daar heb je volkomen gelijk in. Heel veel mensen laten iets vallen en laten het gewoon liggen of schoppen het onder het rek. Asociaal gewoon. Altijd als ik iets laat vallen, hang ik het gelijk weer op. Of als ik een opgevouwen trui bekijk, vouw ik 'm daarna ook gewoon weer op en leg ik 'm terug. Zo moeilijk is het niet
pi_43179469
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijn maat is een zeer gangbare (M, of maat 38) en de leuke spullen zijn idd meestal weg. Hangt er alleen nog een heel rek vol XS-jes Of, en dat is meestal zo, dan ontdek je in de puinhopen HET truitje/bloesje/broekje. Uiteraard een XS en uiteraard lijkt het het enige exemplaar in de hele winkel te zijn, totdat je drie uur later een rek vol er van tegenkomt. Alles XS.
Ik snap zo wie zo niet dat er tegenwoordig nog zoveel Sjes gemaakt worden... bij de heren collectie is het ook regelmatig zo dat er alleen nog maar kleine maten gemaakt worden terwijl het algemeen bekend is dat de mensen aan het uitdijen (om het even heel banaal te omschrijven) zijn...

Het lijkt trouwens wel dat de maten zelf opeens groter worden... een XL nu zou eerder een XXL geweest zijn...
pi_43179781
En toch zijn tijdens de uitverkoop alle maten S en XS allang weer weg, terwijl er nog genoeg maatjes L hangen... Tenminste, dat is mijn ervaring dan, en dat vind ik dus weer vervelend, want ik heb maat XS/S

Oh en ik ben het er wel mee eens dat er redelijk wat H&M-personeel chago en onbeleefd is.
Alleen sommige mensen gaan er van uit dat wij heel het assortiment uit ons hoofd weten, terwijl dat dus wekelijks verandert. En de indeling van de zaak verandert ook eens in de zes weken, dus dan komt het vaak voor dat het personeel het zelf ook niet weet waar iets hangt. Kwam laatst ook een vrouw naar me toe met "WAAROM VERANDEREN JULLIE DE INDELING ZO VAAK ". Net alsof ik dat leuk vind .
En sommige mensen komen naar je toe, terwijl je op de Classic-afdeling staat met "hebben jullie ook zwarte broeken?". De classic is like een en al zwarte broek, dus dan kan ik je simpelweg niet naar 1 bepaald rek sturen, maar vertel ik je dat die broeken zo'n beetje overal hangen, maar dat ze allemaal op elkaar lijken. En dat komt blijkbaar ook als 'lui' over op sommige mensen, maar bij de H&M moet je niet verwachten dat een medewerker als een soort kleding-coach heel de middag met je mee gaat hupsen .

Ook leuk: een gereformeerde vrouw die half kwaad naar me toe kwam met "WAAROM zijn de paskamers gemengd?" Dus ik zeg: "Nou, aan het begin van de winkel is de mannenafdeling en daar zijn paskamers en dit is de vrouwenafdeling en hier zijn ook paskamers..." "Maar dan laat je hier toch geen mannen toe!!!111!" "Je zit toch allemaal in een apart hokje, dus zoveel maakt dat toch niet uit? " "..."
.

[ Bericht 76% gewijzigd door parselmouth op 02-11-2006 19:08:56 ]
pi_43180071
Tja goedkopere winkels trekken ook 'goedkoper' volk aan dat te beroerd is alles netjes terug te hangen/leggen. Belachelijk idd dat er gewoon kleren op de grond liggen, bij Zara is het net zo erg (een keer geweest maar nooit weer)

Ze mogen ook die pashokjes wel wat vaker stofzuigen, ligt er altijd vol stofpollen en haarballen Sta je je daar in alle bochten te wringen om maar zo min mogelijk vloer aan te raken met je voeten (altijd leuk als ik een broek probeer te passen)

Vandaag, ik was er begin van de middag, toch nog een rij , er konden gewoon geen mensen meer langs dus iedereen lekker duwen En dan stug 1 kassa open blijven houden, terwijl er 2 miepen bij de andere kassa een beetje kleren stonden op te vouwen. Ik kom er voorlopig niet meer
pi_43180081
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:01 schreef parselmouth het volgende:
En toch zijn tijdens de uitverkoop alle maten S en XS allang weer weg, terwijl er nog genoeg maatjes L hangen... Tenminste, dat is mijn ervaring dan, en dat vind ik dus weer vervelend, want ik heb maat XS/S
OOw das dan misschien op de damesafdelingen zo... bij de heren absoluut niet...
pi_43180321
ik heb juist altijd het idee dat de XL het eerst op is en dat er alleen nog S'jes hangen... .
Tap tap tap
pi_43180876
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef parselmouth het volgende:
Haha, we zijn gewoon allemaal zielig!
Ja idd

Ik vond de kleine H&M in Eindhoven altijd het toppunt. Het was er klein, het was er heet, het stonk in de paskamers ALTIJD naar zweetvoeten, de rij voor de paskamers stond ook altijd tot middenin de winkel, waardoor het nog drukker/benauwder werd.

En toch altijd erheen he Nu zit daar de Vero Moda en is er een mooie grote H&M in het nieuwe winkelcentrum.
pi_43181935
die nieuwe H&M in Arnhem die stonk laatst ook zo verschrikkelijk. Ik stond een jas te passen, een beetje bij de ingang. Ten eerste was het er zo smal dat elke keer als er iemand langs moest ik in de jassen gedrukt werd en het alarm af ging, maar het stonk er zo verschrikkelijk erg dat ik drie jassen snel heb gepast en toen ben weggegaan zonder verder de winkel in te lopen .
Tap tap tap
  Nerd met benen donderdag 2 november 2006 @ 20:03:54 #222
18073 miss_bleu
pi_43182312
Hmm wilde net bestellen met mijn creditcard maar bleef maar zeuren dat nummer niet correct ingevuld was. Dan maar acceptgiro
pi_43182747
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:53 schreef CherryLips het volgende:
die nieuwe H&M in Arnhem die stonk laatst ook zo verschrikkelijk.
It wasn't me
pi_43196962
Gister mijn complete pakketje gekregen, alles pastte en heb de nieuwe broek vandaag al aan
pi_43239597
Wat een hel, de H&M op zaterdag, en al die kleding die op de grond ligt... En ik kon niet 1 leuk kledingstuk vinden, het is best moeilijk winkelen nu daar als je geen strepen, sterren, stippen of doodshoofden wilt
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_43239722
Die laarzen waren trouwens echt leuk van daarboven , maar bij de H&M's waar ik kom hebben ze toch nooit schoenen in het assortiment
pi_43243010
Ik zag vandaag in Utrecht ook echt helemaal niks leuks, terwijl ik de online shop zowat leeg koop. Alleen 8 basic longsleeves gekocht, kan ik weer even mee vooruit.
amokaapjeeh O+
pi_43244509
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:07 schreef Scandalous het volgende:
Wat een hel, de H&M op zaterdag, en al die kleding die op de grond ligt... En ik kon niet 1 leuk kledingstuk vinden, het is best moeilijk winkelen nu daar als je geen strepen, sterren, stippen of doodshoofden wilt
Divided Vaak zulke kinderachtige shit, ben blij dat mijn filiaal het niet verkoopt.

Ik heb vandaag m'n personeelpas al gekregen!
Jurk, weet jij hoe je dan korting kunt krijgen op internet? Zou je dat even naar me kunnen PM'en?
pi_43244679
Zeg! Divided is super! Ik ben dr zelf wel wat te oud voor, maar ik vind het een leuke collectie.
En korting via het internet kan, dan moet je het nummer van je pas invoeren bij klantnummer. Je krijgt dan 20% korting en hoeft geen bezorgkosten te betalen... . (alsof we nog niet genoeg shoppen bij H&M, kun je het ook nog eens buiten werktijd doen....)
pi_43244953
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef Jurk het volgende:
Zeg! Divided is super! Ik ben dr zelf wel wat te oud voor, maar ik vind het een leuke collectie.
En korting via het internet kan, dan moet je het nummer van je pas invoeren bij klantnummer. Je krijgt dan 20% korting en hoeft geen bezorgkosten te betalen... . (alsof we nog niet genoeg shoppen bij H&M, kun je het ook nog eens buiten werktijd doen....)
Krijgen jullie in de winkel ook 20%?
ZItten daar nog beperkingen aan?
pi_43245605
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef Jurk het volgende:
Ah, okay!
Dat shoppen is bij sommige mensen echt te erg... Ken wat fulltimers die serieus elke dag wel wat mee naar huis nemen
pi_43250409
Ehm...ik zit geloof ik ook al bijna aan mijn maximale besteding.... .
pi_43250426
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Krijgen jullie in de winkel ook 20%?
ZItten daar nog beperkingen aan?
Ja, wij krijgen in de winkel ook 20%, en daar zit een wettelijk maximum aan, maar de meesten komen daar niet aan, hoor.
pi_43250453
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:28 schreef Jurk het volgende:

[..]

Ja, wij krijgen in de winkel ook 20%, en daar zit een wettelijk maximum aan, maar de meesten komen daar niet aan, hoor.
Ow netjes... het kost vaak al niets... en dan gaat er ook nog eens 20% vanaf...

1 andere vraag... heeft H&M een regel dat je perse kleding van H&M zelf aan moet in de winkels?
pi_43250481
Nee, niet perse, maar het wordt je natuurlijk wel makkelijk gemaakt, met die korting. Het belangrijkste is dat je niet overduidelijk een ander merk aan hebt, dus logo's mogen niet zichtbaar zijn.
Hoezo, wou je solliciteren????
pi_43250532
quote:
Op zondag 5 november 2006 01:32 schreef Jurk het volgende:
Nee, niet perse, maar het wordt je natuurlijk wel makkelijk gemaakt, met die korting. Het belangrijkste is dat je niet overduidelijk een ander merk aan hebt, dus logo's mogen niet zichtbaar zijn.
Hoezo, wou je solliciteren????
Ben zelfs al een keer aangenomen geweest maar heb het toen toch niet gedaan...
(huidige werkgever kwam met een beter aanbod)...

Maar de H&M heeft zeker wel mijn interesse...

[ Bericht 3% gewijzigd door Bartjebart op 05-11-2006 01:41:50 ]
  zondag 5 november 2006 @ 12:17:26 #237
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43255552
Ik heb mijn bestellingen ontvangen, maar alles gaat terug .
De jogginsbroek is niet echt van een fijne stof gemaakt..
Bij de bikini vond ik het broekje veel te hoog.
En de trui is zeker niet geschikt voor de winter + alles schijnt door.

Om deze dingen gaat het:

Bikini in het rood.

Deze joggingsbroek in het zwart.

Deze in het zwart.
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_43255773
die bikini is leuk . ik ga weer even verder met lijnen, weet ik weer waarvoor ik 't doe .
Tap tap tap
pi_43256300
Dat groene truitje heb ik ook binnengekregen (maar dan in het zwart), nog niet gepast. Als hij door schijnt doe ik er wel een topje onder ofzo..
pi_43256960
Ik heb het truitje ook in het zwart, hij schijnt inderdaad wat door, maar ik vind het een heel mooi truitje, hij is lekker lang.
pi_43278349
ik heb gister een bestelling gedaan.. en had 5 dingen besteld. had die code ingetoetst waarbij het duurste artikel 20% korting zou moeten zijn, en de rest 10%.. maar hij deed alleen korting op de laatste 3 artikelen, en dan idd de duurste van die 3 20%.. maar dat was niet het duurste artikel dat ik had! (jas).. ik snap het wel als de korting voor 3 artikelen geldt, maar voel me wel genaaid dat ik dan korting krijg op een onderbroek, en niet op die jas .. kan ik hier iets aan doen?
pi_43283474
quote:
Op zondag 5 november 2006 23:37 schreef Anneque het volgende:
ik heb gister een bestelling gedaan.. en had 5 dingen besteld. had die code ingetoetst waarbij het duurste artikel 20% korting zou moeten zijn, en de rest 10%.. maar hij deed alleen korting op de laatste 3 artikelen, en dan idd de duurste van die 3 20%.. maar dat was niet het duurste artikel dat ik had! (jas).. ik snap het wel als de korting voor 3 artikelen geldt, maar voel me wel genaaid dat ik dan korting krijg op een onderbroek, en niet op die jas .. kan ik hier iets aan doen?
Was die jas misschien in de aanbieding? Dan krijg je namelijk geen korting.

Anders wellicht proberen of je wel de goede korting krijgt als je het 1 voor 1 besteld?
amokaapjeeh O+
  maandag 6 november 2006 @ 13:19:28 #243
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43289080
quote:
Op zondag 5 november 2006 12:25 schreef CherryLips het volgende:
die bikini is leuk . ik ga weer even verder met lijnen, weet ik weer waarvoor ik 't doe .
Ja ik vond hem ook erg leuk alleen jammer dat het broekje zo hoog is! Houd ik totaaaal niet van .

Wat het zwarte truitje betreft:
Ik vind hem echt te koud voor de winter, ook met een topje eronder en ik heb al heel veel lange truien van de H&M, dus daar hoef ik het ook niet om te doen .
Heb hem vandaag terug gestuurd!
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_43324331
Morgen ga ik weer lekker winkelen en daar hoort de H&M ook bij!
Ben nog op zoek naar een leuke sjaal.
pi_43324443
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:27 schreef Koningin het volgende:
Morgen ga ik weer lekker winkelen en daar hoort de H&M ook bij!
Ben nog op zoek naar een leuke sjaal.
Omg teh toeval! Ik was ook op zoek naar een nieuwe sjaal voor bij m'n zwarte jas, heb net deze besteld:

pi_43325487
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:30 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Omg teh toeval! Ik was ook op zoek naar een nieuwe sjaal voor bij m'n zwarte jas, heb net deze besteld:

[afbeelding]

Die is inderdaad erg leuk.
Ik heb een zwarte en een grijze (H&M) jas, daar wil ik de sjaal op combineren.
  dinsdag 7 november 2006 @ 17:52:38 #247
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43330695
quote:

[..]

[afbeelding]

Ik heb er zo eentje in het roze, echt een mooie sjaal!
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_43357773
Kortingscode 7327 waarbij je 20% korting krijgt op het duurste artikel dat je koopt en 10% op de rest is nog geldig tot 13 november. Nog maar 5 dagen .

Daar heb ik een mailtje van ontvangen. Ik ben vast niet de enige .
pi_43359532
Als je trouwens de catalogus bestelt (komt begin Januari) kun je er een gratis marineblauw badhanddoek bij bestellen
pi_43360747
Ik heb de catalogus wel besteld, maar ik heb geen badhandoek gezien...

Ben gisteren voor het eerst in de verbouwde H&M in Tilburg geweest. Ik schrok gewoon van de ruime opzet. Vanwege tijdgebrek ben ik alleen beneden geweest, maar ik was onder de indruk.

(Werd trouwens, zoals gewoonlijk, aangereden door een kinderwagen. Sommige dingen veranderen nooit )
pi_43368081
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de catalogus wel besteld, maar ik heb geen badhandoek gezien...

Ben gisteren voor het eerst in de verbouwde H&M in Tilburg geweest. Ik schrok gewoon van de ruime opzet. Vanwege tijdgebrek ben ik alleen beneden geweest, maar ik was onder de indruk.

(Werd trouwens, zoals gewoonlijk, aangereden door een kinderwagen. Sommige dingen veranderen nooit )
Hij lijkt echt gigantisch haha, en boven zijn ook wel leuke dingetjes maar het is niet zo heel groot. Leuke is met al die kassa's dat niemand vooraan af lijkt te rekenen, waar het bijna nooit druk is dus ik loop gewoon naar voren
pi_43369994
quote:

[..]

[afbeelding]

Die heb ik in herfsttinten (bruinachtig ), fijne sjaal! M'n moeder zag 'm en die heeft 'm nu ongeveer in jouw kleuren .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  woensdag 8 november 2006 @ 21:34:19 #253
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_43374388
Al drie dingen die ik online wilde shoppen waren 'NET UITVERKOCHT'.
Bummer
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_43377891
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:59 schreef Chanty87 het volgende:
Als je trouwens de catalogus bestelt (komt begin Januari) kun je er een gratis marineblauw badhanddoek bij bestellen
Als je al klant bij H&M bent, dus al eens wat besteld hebt online, dan krijg je de catalogus zo wie zo al thuis gestuurd...
  woensdag 8 november 2006 @ 22:59:29 #255
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_43378771
Hoe lang duurt het bij H&M gemiddeld voor ze leveren na een online bestelling?
Kheb voor 't eerst wat besteld namelijk.
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
pi_43379474
quote:
Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je al klant bij H&M bent, dus al eens wat besteld hebt online, dan krijg je de catalogus zo wie zo al thuis gestuurd...
Dat weet ik, want het staat erboven. Maar waar is dat formulier dan voor? Ik heb het alsnog "voor de zekerheid" maar gedaan, en voilà, een gratis badhanddoek
pi_43379664
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:14 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Dat weet ik, want het staat erboven. Maar waar is dat formulier dan voor? Ik heb het alsnog "voor de zekerheid" maar gedaan, en voilà, een gratis badhanddoek
Dat formulier is dus voor mensen die nog niet eerder wat online bij de H&M gekocht hebben...

beetje vreemd dat de 'vaste' klanten dan niet die handdoek krijgen...
pi_43379829
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat formulier is dus voor mensen die nog niet eerder wat online bij de H&M gekocht hebben...

beetje vreemd dat de 'vaste' klanten dan niet die handdoek krijgen...
Ik heb al eerder bestellingen geplaatst bij H&M en heb toen straks de gratis handdoek toegevoegd bij een bestelling die in december wordt nageleverd .
pi_43380034
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb al eerder bestellingen geplaatst bij H&M en heb toen straks de gratis handdoek toegevoegd bij een bestelling die in december wordt nageleverd .
hej hoe doe je dat dan??? Ik wil ook een gratis handdoek!
pi_43380192
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

hej hoe doe je dat dan??? Ik wil ook een gratis handdoek!
Ik heb op het linkje in Chanty87's poster hierboven geklikt, de adres gegevens bevestigd, de handdoek werd gedropt in het kassamandje en vervolgens het bestel proces doorlopen.
pi_43380348
ooow cool... ff wachten tot de site weer normaal werkt dan...
pi_43381516
wat een k*t site heeft de H&M zeg...

aan het einde van mijn bestelling: 'technische fout, probeer het later nog eens'... GRRR
pi_43385315
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef schatje het volgende:
Ik heb op het linkje in Chanty87's poster hierboven geklikt, de adres gegevens bevestigd, de handdoek werd gedropt in het kassamandje en vervolgens het bestel proces doorlopen.
Werkt inderdaad
amokaapjeeh O+
pi_43398526
Wat een sneu gezicht net op 't journaal, die stormloop op V&R

http://frontpage.fok.nl/video/4452 dat commentaar Zou dat nou echt staan, zo'n huisvrouw in een victoriaans bloesje?

[ Bericht 58% gewijzigd door ZwarteMagika op 09-11-2006 17:23:33 ]
pi_43398573
Vraagje.. ik wou dus iets bestellen van 7.90 (was 11.90 ofzo), gaat hier om een sweater en bij de kassa kan ik dus niet door tenzij ik een minimum bestelwaarde heb van 25 euro?
.mwep
pi_43398770
Je bestelling moet bij elkaar tenminste 25 euro kosten, anders verzenden ze het niet...
pi_43410153
Ik zag net op tv een stel achterlijke debielen voor de H&M dringen. Ongelooflijk zeg, wat een gekkenhuis voor een stom merkje. Een stel beesten zijn het om zo door een winkel te gaan lopen rennen en zo'n puinzooi achter te laten.

/end rant
pi_43411238
Ja, die hysterische wijven zijn echt schaamteloos. Vrouwen van 30 die meisjes van 19 uit staan te schelden omdat het meisje "nee" antwoordde op de vraag of ze die trenchcoat terug ging hangen... Achterlijk volk
  donderdag 9 november 2006 @ 22:12:16 #269
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43412219
Ik had die trench wel gewild!
Maar wat ik zo dom vindt is dat sommigen helemaal naar zo'n H&M zijn gereisd om zo'n trench of trui of weet ik wat allemaal te kopen, en dat dan sommige wijven dan doodleuk een hele stapel truien pakken om het vervolgens voor het dubbele te verkopen. Beetje jammer. Ook goed te zien op het filpmje hierboven..

Hier nog een filmpje:

http://www.elle.nl/player(...)nl/quotenet/VenR.flv
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_43412490
Geez, die Conny in roze trainingsbroek gaat zich ook eens fatsoenlijk kleden

En sommige wijven maakt het inderdaad niks uit, die pakken wat ze pakken kunnen. Zag net ook al iemand op marktplaats uit Houten die 3 keer dezelfde top in verschillende maten aanbood en een jurkje en een skinnyjeans.... Smerige gieren zijn het.
pi_43412582
Moet je eens op marktplaats of eBay zoeken op Viktor & Rolf. Schaamteloos gewoon.
pi_43412697
Jaaaa 210 advertenties (aangeboden) wanneer je op Viktor Rolf zoekt. En dan heb ik nog niet eens naar Victor Rolf gezocht....
  donderdag 9 november 2006 @ 22:30:56 #273
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_43412926
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:19 schreef parselmouth het volgende:
Geez, die Conny in roze trainingsbroek gaat zich ook eens fatsoenlijk kleden

En sommige wijven maakt het inderdaad niks uit, die pakken wat ze pakken kunnen. Zag net ook al iemand op marktplaats uit Houten die 3 keer dezelfde top in verschillende maten aanbood en een jurkje en een skinnyjeans.... Smerige gieren zijn het.
Haha ik had zo'n verkoper gemaild, een man die de trench wilde verkopen voor 150 euro dus.
Uiteindelijk kreeg ik hem zover dat ie hem ms wel wilde verkopen aan mij voor de aankoopprijs, maar ik ben é n blut én ik heb maat 38 ipv 34
Don’t touch the girl,
and call it an accident.
pi_43414680
Echt waanzin ja, alsof het echte V&R's zijn en geen H&M versies..
pi_43415584
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:23 schreef Chanty87 het volgende:
Je bestelling moet bij elkaar tenminste 25 euro kosten, anders verzenden ze het niet...
dat is kut :/ maar de kortingen op de website, zijn ze ook in de winkel zo dan?
.mwep
pi_43415609
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:49 schreef got.rice het volgende:

[..]

dat is kut :/ maar de kortingen op de website, zijn ze ook in de winkel zo dan?
Nee, sinds een tijdje doen ze niet meer aan kortingsbonnen in de gewone winkels voor zover ik weet. Kortingsnummers gelden alleen voor de online shop.
pi_43415995
ook acties op de website zelf (dus geen kortingsbonnen) is online shop only of ook in de winkel?
.mwep
pi_43418451
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt waanzin ja, alsof het echte V&R's zijn en geen H&M versies..
Hahahahaha ja precies
Ik zat gister met lief de beelden te bekijken van de NOS (in Utrecht). Ik zei dat ik de trouwjurk nog wel had willen hebben voor dat geld. Vriend: Ja en het is H&M kwaliteit he, dat kun je dan toch maar 1 dag aan voordat het uitelkaar rafelt....

Hij deelt mijn adoratie voor H&M duidelijk niet... hij wilde bij Men At Work een vest kopen voor 100 euro Daar heb je bij H&M een complete outfit voor. En bovendien rafelen de MAT-kleren net zo hard
pi_43425120
Ik zag net artikel in de krant staat mét foto! De bewakers die opzij zijn gesprongen en vrouwen die en masse de winkel insprinten . Wat een heisa zeg. Ik vind de collectie helemaal niks .
Toen bij Karl Lagerfield was wel grappig, was er ook zo'n run hier, toen liep ik in Duitsland een H&M binnen, lagen daar gewoon nog best veel kleren van Karl Lagerfield .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:04:58 #280
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_43425924
Oke... let op... nu ga ik waarschijnlijk een HELE domme vraag stellen....
Waarom doen die lui op tv zo hysterisch om die V&R spullen als het dadelijk op de H&M site ook te verkrijgen is?
Dat is toch zo? Vanaf 13 nov?
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_43426267
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef Loesje29 het volgende:
Oke... let op... nu ga ik waarschijnlijk een HELE domme vraag stellen....
Waarom doen die lui op tv zo hysterisch om die V&R spullen als het dadelijk op de H&M site ook te verkrijgen is?
Dat is toch zo? Vanaf 13 nov?
Dat zei ik ook, want ik dacht hetzelfde. Vraag me nu alleen af of ik dat goed heb gedacht
Ik vond de grijze trui met hart erop wel leuk, maar geen idee wat ie kost trouwens.
pi_43426323
Ff nagekeken, om 00.01 uur op 13 november gaat de online shop open
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:33:30 #283
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_43426842
Jup, maar op = op neem ik aan
pi_43426998
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jup, maar op = op neem ik aan
Denk het ook wel, ook omdat het om 00.01 opengaat
Maar ik heb even gekeken en ik vind alles echt te lelijk voor woorden dus ik ga niet wakkerblijven van 12 op 13 nov.
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:49:24 #285
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_43427323
Ik vind sommige van de jurkjes nog wel leuk
Lekker stijlvol.

Die zijn alleen qua maat best moeilijk te gokken, die moet je toch wel passen denk ik.
En die jas, ach, er zijn nu al teveel mensen die hem hebben.

Ik geloof dat ik ook niet opblijf
pi_43427939
Hoe zit dat eigenlijk met maandfactuur, heb nog geen factuur gehad en het is nu ongeveer 25 dagen geleden dat ik mn bestellen heb binnengekregen.. krijg ik die dan binnenkort?
pi_43429357
Ja, waarschijnlijk wel. Ik kreeg um ook vrij laat.
pi_43431051
Ok
Dus wéér een bestelling geplaatst.. oa dit topje:

Té verslavend die H&M shop .
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:38:23 #289
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43432383
Echt heerlijk die H&M Online shop
Werkt verslavend inderdaad
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:45:24 #290
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_43432548
Hie zit het ook alweer met de bestelstatus? Volgens de site van H&M is m'n bestelling onderweg, maar volgens Track&Trace is ie manco. Wil dat zeggen dat ie vanuit het buitenland al verstuurd is maar nog niet in NL is aangekomen?

<-- Ehh.. niet Arma, maar Merel natuurlijk
pi_43449228
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok
[afbeelding]
Die vind ik ook nog steeds leuk! Is maar 16 euro nu, toch?
M'n moeder gaat binnenkort een shitload bestellen, dus dan bestel ik die wel even mee.

Gisteren heb ik eindelijk de tas die ik eigenlijk al heel lang wilde gescoord.

Oh en twee Flowerbomb testertjes gehad. 1 omdat er nog over waren en een van een mannelijke collega die er toch niks mee zou gaan doen. Wel relax, want dat luchtje wilde ik sowieso al voor kerstmis hebben

[ Bericht 14% gewijzigd door parselmouth op 11-11-2006 11:53:12 ]
pi_43449716
vanmiddag naar den h&m!
pi_43449776
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok
[afbeelding]
Leuk shirtje!
Alleen er zou meer voor mannen moeten komen in die shop, er is echt maar weinig update..
pi_43449856
Heb een jas gezien, en dacht kom laat ik hem op internet bestellen met die kortingsactie.

Staat hij niet in de online-store.....

Iemand nog een kortingsbon voor de fysieke winkels?
Have you ever lent somebody $20 and never seen them again? It was probably worth it.
pi_43450198
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 12:21 schreef Cure het volgende:
Heb een jas gezien, en dacht kom laat ik hem op internet bestellen met die kortingsactie.

Staat hij niet in de online-store.....

Iemand nog een kortingsbon voor de fysieke winkels?
die bestaan niet meer
pi_43450200
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 11:46 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Die vind ik ook nog steeds leuk! Is maar 16 euro nu, toch?
M'n moeder gaat binnenkort een shitload bestellen, dus dan bestel ik die wel even mee.
Hij is maar 12,90 nu zelfs
pi_43452136
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef Armageddon het volgende:
Hie zit het ook alweer met de bestelstatus? Volgens de site van H&M is m'n bestelling onderweg, maar volgens Track&Trace is ie manco. Wil dat zeggen dat ie vanuit het buitenland al verstuurd is maar nog niet in NL is aangekomen?

<-- Ehh.. niet Arma, maar Merel natuurlijk
Het pakje is dan onderweg vanuit het H&M magazijn in Zweden naar Zwolle.
  zaterdag 11 november 2006 @ 14:24:07 #298
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_43452468
Deze gekocht:

The truth is relative, pick one that works!
pi_43452665

Deze net binnen gekregen
pi_43452786
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:32 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]

Deze net binnen gekregen
Vet. Je hebt 'm ook in licht grijs hè?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: