Eens opletten als ik de rest van mijn bestelling ontvang. Het is mij tot nu toe nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:43 schreef Syrena het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt dat alles uit Zweden komt, op de zakken stond in het Zweeds en Engels wat erin zat.
Idemquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:23 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik hoop dat mijn bestelling een beetje opschiet dan.. betere tvp kon ik even niet verzinnen![]()
Bij mij geven ze het gelukkig altijd bij de buren af.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:06 schreef blaaatkipje het volgende:
Grmbl was vanochtend niet thuis toen ze met mijn bestelling langs kwamen
Gelukkig kreeg ik mijn geld gewoon terug in de winkelquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:55 schreef Coconut het volgende:
Alles komt inderdaad uit Zweden. Als je iets retour stuurt wordt dat ook doorgestuurd naar Zweden en daar wordt je retourzending ook pas verwerkt. Dit kan wel meer dan 2 weken duren aldus een klantenservice medewerkster.
Gelukkig doen ze dat hier niet, mijn buren zijn niet echt geweldig betrouwbaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:32 schreef Koningin het volgende:
[..]
Bij mij geven ze het gelukkig altijd bij de buren af.
En de reden van retour. Tenminste, dat vul ik wel altijd in.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:34 schreef blaaatkipje het volgende:
je doet de broek weer in de plastic zak die je in de H&M(plastic)zak zet maar daarvoor haal je het stickertje dr af en die plak je op de retourbon/sticker die je over je eigen adres plakt. Je brengt de tas naar het postkantoor en tis klaar
dus wachten met betalen tot de neiuwe rekening?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:28 schreef blaaatkipje het volgende:
ja elke maand krijg je een rekening van wat je hebt 'uitgegeven', als ze jouw retour nog niet verrekend hebben dan komt dat de maand er na I guess?
Ik vulde gewoon het uiteindelijke bedrag in nadat ik iets had teruggestuurd (had een acceptgiro, geen maandfactuur)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
hoe zit het dan met de rekening? krijg je een nieuwe thuis of wat
7236 is in de online shop tot 26-12-2006 geldig. Gepost door Little_Angel in het vorige topic.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:55 schreef Anneque het volgende:
in dit topic hebben mensen vaak ook kortings codes of bonnen toch? zijn er vandaag toevallig nog wat geldig?![]()
Op de achterkant van mijn acceptgiro stond echt een heul verhaal met allerlei scenario's.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
hoe zit het dan met de rekening? krijg je een nieuwe thuis of wat
quote:Je kunt retourartikelen afgeven bij de winkel. Neem deze (! het staat er echt) afleveringsbewijs/factuur mee. Je kunt ruilen of geld terugkrijgen. Bij afgifte van een retourartikel in de winkel worden er geen kosten terugbetaald (of bedoelen ze hier soms de verzendkosten mee ofzo?
). Bij contante terugbetaling kan een legitimatiebewijs gevraagd worden.
Mij ook nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
het is me nog niet duidleijk!
Volgens mijn acceptgiro niet. Ik hoor het wel als ze nog een euro van me willenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:28 schreef Jurk het volgende:
Je kunt online artikelen in de winkel retour brengen, je krijgt dan je geld terug.
Daarna voldoe je gewoon je faktuur.
Of er dan nog bezorgkosten moeten worden betaald, weet ik eerlijk gezegd niet.
Die euro moet je betalen als je iets retour stuurt. Als je iets in de winkel retourneerd, betaal je die euro niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:40 schreef Syrena het volgende:
Volgens mijn acceptgiro niet. Ik hoor het wel als ze nog een euro van me willen![]()
Heb hem ook al binnen (vorige week dinsdag). Jammer dat ze de dekbedovertrekken niet gewoon te koop hebben en dan als 2-persoons dekbedovertrek. Vind hem namelijk wel erg leuk, ligt nu op het logeerbed.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:49 schreef Coconut het volgende:
Heeft iemand trouwens al dat dekbedovertrek ontvangen? Bij mij vertraagt hij steeds, staat inmiddels op eind oktober![]()
quote:Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7236 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 26-12-2006.
Rabat = korting. Komt het niet doordat je 2 kortingscodes tegelijk probeert (7343 en 7236)? Dat werkt dus niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:13 schreef Chanty87 het volgende:
Nou, volgens mij kan ik het hele weekend niet shoppen aangezien ik (nog) geen antwoord heb teruggehad betreft mijn foutmeldingen (eerst ERROR: UNKNOWN en even later Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.) en ik denk niet dat ze dit weekend überhaupt tijd eraan besteden...
Daar valt niet echt iets over te zeggen denk ik. Mijn levering stond ook op half oktober, maar is nu al onderweg. Het is gewoon een grove schatting.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:25 schreef K.V. het volgende:
Net deze blazer besteld>
[afbeelding]
En natuurlijk kon ik het niet laten om ook die joggingbroek van ¤ 4.90 te bestellen
In de bevestigingsmail staat dat de 2 artikelen half oktober geleverd worden..
Wanneer komt de postbode aan de deur? Moet ik een hele week wachten? Of langer...?
(ik heb nog nooit eerder bij de h&m online shop wat besteld)
Dat stond er bij mij ook, paar dagen geleden besteld en kreeg m'n zooi vanmorgen alquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:25 schreef K.V. het volgende:
Wanneer komt de postbode aan de deur? Moet ik een hele week wachten? Of langer...?
7343 voerde ik achteraf pas in. En normaal krijg ik dan gewoon wel de bestelling te zien, maar nu dus niet. Ik kan gelijk niks meer doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:31 schreef Coconut het volgende:
[..]
Rabat = korting. Komt het niet doordat je 2 kortingscodes tegelijk probeert (7343 en 7236)? Dat werkt dus niet.
Anders gewoon even bellen met de klantenservice, dan heb je meteen een antwoord.
Die blazer heb ik ook (maar dan in 't grijs)! Hij is echt keimooi..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:25 schreef K.V. het volgende:
Net deze blazer besteld>
[afbeelding]
En natuurlijk kon ik het niet laten om ook die joggingbroek van ¤ 4.90 te bestellen
Lolquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja op zich zit ie niet verkeerd hoor, had 'm alleen wat mooier verwachtVolgens m'n vriend maakt ie me wel heel slank, dat dan weer wel
Ja hequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:46 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Die blazer heb ik ook (maar dan in 't grijs)! Hij is echt keimooi..
Grijze vest heb ik ook zit lekker en is wel leukquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:00 schreef 045casual het volgende:
Heb ook maar meteen wat besteld!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je betaald maar 1x verzendkosten. Dus al zouden ze je hele bestelling opdelen in aparte leveringen, dan betaal je nog steeds maar 4.90quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok, ik heb voor het eerst besteldNog een vraagje over wat me nog niet duidelijk is, ik heb gekozen voor Maandfactuur en een aantal artikelen worden half oktober bezorgd. Eén artikel is pas half november leverbaar, moet ik hier dan weer verzendkosten over betalen?
Nou iddquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:06 schreef miss_bleu het volgende:
begint nu wel heel lang te duren voordat ik mijn spullen binnen heb
Mja mijne 26/9quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:43 schreef danosa het volgende:
[..]
Nou idd![]()
Mijn pakketje heeft volgens site eindelijk Zweden verlaten op 5/10 en is nog steeds niet binnen bij het pakketcentrum in Zwolle. Jammer, je kunt hier dus niet impulsief een leuk truitje voor het weekend bestellen
Zie de zovele IKEA topics...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:27 schreef Chanty87 het volgende:
Voor degenen die het dekbedovertrek hebben; bij mij hebben 2 hoeken gaten, is dat normaal ofzo?
dém, daar wordt je zeker niet vrolijk van!quote:
Ik weet welke je bedoelt, op de H&M site is de lintentrui helemaal uitverkocht..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Sabinee het volgende:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik wat zal bestellen, want hier in Groningen zitten ook 2 mooie H&M's.
Op een ander forum heb ik een mooie trui gezien met een lint om de middel, maar op de H&M site nog niet gezien? Heeft iemand deze ergens in de winkel/op de site gezien?
Ik ben ineens helemaal fan van online shoppen, maar ik ben dat centrale topic kwijt..iemand een link?
Die trui heb ik ook besteld ja, helaas komt die pas half novemberquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
En deze lange truiben gek op dat soort truitjes!
zending niet gevonden in Manco zwollequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:37 schreef danosa het volgende:
[..]
dém, daar wordt je zeker niet vrolijk van!
Volgens de melding op de H&M site zou ik vandaag mijn pakket aangeboden kunnen krijgen van de TPG![]()
Welke meldingen krijg jij dan door?
Dan is ie nog onderweg vanuit Zweden...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:21 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zending niet gevonden in Manco zwolle
Dat zei de klantenservice ook al.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan is ie nog onderweg vanuit Zweden...
Ja klote hé!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die trui heb ik ook besteld ja, helaas komt die pas half november![]()
Ja, het is best vreemd.. ik denk dat ik van de roze makkelijk een S had kunnen hebben.. maar helaas, die was er niet natuurlijk ! En soms betaal je maar een euro meer, hoewel dat nog niet veel is snap ik je punt wel haha.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:11 schreef Sabinee het volgende:
Da's vreemd, dat de verschillende kleuren anders vallen!
Ik wilde inderdaad de grijze, en ik heb ook een M. Maar ik ga niet op marktplaats bieden, was niet van plan er meer voor te betalen dan dat hij in de winkel kostte
Die trui die jij hebt gekocht vind ik ook erg mooi..maar ik heb altijd een riem om mijn broek, dus denk dat zo'n lange een beetje raar lijkt
Online Shopping Nieuwe Stijlquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Sabinee het volgende:
Ik ben ineens helemaal fan van online shoppen, maar ik ben dat centrale topic kwijt..iemand een link?
Jaa, ook in zwart, is toch het mooiste vind ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja klote hé!
Maar soms komen ze eerder heb ik gehoord, dus hoop het
Ook in dezelfde kleur?
[..]
Geweldige jasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit echt een supermooie jas, alleen is hij niet te bestellen in de online shop, echt vaag! :S Terwijl je dan wel weer de stropdas en het overhemd kan kiezen, heeft iemand deze jas al in de winkels zien liggen?
Hopelijk valt het in het echt mee, ik ga vrijdag even in rotterdam kijken en anders zaterdag in amsterdam.. Dan moet ik hem wel gevonden hebben lijkt me..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geweldige jas
Alleen die rare zakdingen, das een beetje jammer...
Vandaag werd er een 2e winkel van J&J geopend in Dordrecht, is een grote maar helaas hadden ze de jassen niet. Ik ga morgen maar in rotterdam kijken, hoop dat ik kan scoren bij de zara!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:51 schreef obl het volgende:
Dat weet ik niet, ik had het in A'dam gezien. Als het een grote J&J is dan is er vast ook kleding van het merk Selected. Die jassen daar waren ongeveer 100 euro. Bij Zara ook soortgelijke, ook zeeeeeeer mooi.
Ik hou het in de gatenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben aangenomen
Ga me zien bij de damesafdeling in de Koopgoot
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben aangenomen
Ga me zien bij de damesafdeling in de Koopgoot
Dank je! Ja, shopmanager is een hele aardige man. M'n floormanager trouwens ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Jurk het volgende:
Leuk! Hele aardige shopmanager ook. Veel plezier en welkom bij de club!
Ik heb de jas gekocht, alleen dan niet van Maldini. Er hing nog een andere zonder rare zakken..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit echt een supermooie jas, alleen is hij niet te bestellen in de online shop, echt vaag! :S Terwijl je dan wel weer de stropdas en het overhemd kan kiezen, heeft iemand deze jas al in de winkels zien liggen?
Mijn spulletjes zijn niet binnenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zondag besteld, nu al binnen
edit: en alles paste perfectzat alleen een S in ipv een M, maar ook die zat supergoed
Wat fijn zeg!quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:18 schreef Sabinee het volgende:
Whiej ik ben blij
Heb via marktplaats de grijze lintentrui maat L kunnen aanschaffen voor 12 euro inclusief verzendkosten, en ze had hem pas één keer gedragen
Hoop dat hij er snel is
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:24 schreef Coconut het volgende:
10% korting op het gehele assortiment met code 7210. Geldig t/m 26-10-2006.![]()
Ik weet bij de dames verschilt het nogal ene keer heb ik maat M en de andere keer heb ik maat XL ik neem aan dat het zo bij de mannen ook is. De broek en rokjes maten kloppen meestal redelijk vind ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:25 schreef Ednet het volgende:
Mannen/Jongens, hoe valt de maat bij H&M? Groot, Klein of gewoon normaalNog nooit besteld bij de H&M maar er zitten leuke dingen tussen!
Ja zit prima. Zeker voor dat geld (¤4.90)quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:32 schreef Ednet het volgende:
[afbeelding]
Iemand ervaring met deze? Die van de score was namelijk niet goed en misschien is deze beter:)
Haha hoezo weet je dat dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:24 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Wat fijn zeg!
Ik denk dat ik wel weet van wie haha, ik wacht nog steeds op mijn bestelde spulletjes...
Er staat bij bijna alles dat het eind oktober komt, en een ding komt pas eind november, komt alles dan eind november of... ?
Ooh dat fleece ding vond ik er ook al zo lekker uit zien? Is het wat? Staat het goed?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:07 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Deze met daaroverheen:
[afbeelding]
Echte foto's kan even niet, zit op mijn werk
Shitttttt ik zou eigenlijk niks meer gaan kopen, maar ik doe t gewoonquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:22 schreef miss_bleu het volgende:
Ja echt geweldig ding, zit heel confortabel. Zitten gaten in je mauwen voor je duim. Top ding
Echte bleu klerenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:07 schreef miss_bleu het volgende:
[afbeelding]
Deze met daaroverheen:
[afbeelding]
Echte foto's kan even niet, zit op mijn werk
Dat vest is heeeeeerrrrrlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:19 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ooh dat fleece ding vond ik er ook al zo lekker uit zien? Is het wat? Staat het goed?
Vertel vertel! Misschien haal ik m ook nog wel
Die bodywarmer is ook gaaf, is in combi ook goed te gebruiken als je gaat skieën (en als het dan niet sneeuwt natuurlijk)
Da's raar? Bij mij ging de korting van de trui af en dat is zo blijven staan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:43 schreef Chanty87 het volgende:
Okee, dit is raar. Ik bestel dus wat op de H&M site, voer één kortingscode in (7236), gaat allemaal goed. Volgende dag: korting wegWtf?
Ik heb hem gecombineerd met een donkerblauwe skinny en wat schoenen betreft geeeeen idee :pquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:29 schreef Sabinee het volgende:
Ik vond hem ook heel leuk
Maar denk dat ik hem voor mezelf in het roze te truttig vind, ik voel me nu al best wel een tutje met mijn grijze trui, moet nog even kijken hoe ik hem het best kan combineren
Ach, ze zitten echt superfijn en ik heb ook echt geen maatje 34 hoor!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:54 schreef Sabinee het volgende:
Haha skinny ga ik me niet aan wagen hoor, ben wel aan het afvallen maar daar heb ik nog te dikke pootjes voor.Ik heb wel een mooie donkerblauwe strakke jeans..
En schoenen denk ik ook nog even over na
Mooi dat het zo is bevallenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:25 schreef parselmouth het volgende:
Ik draag er pumps, ballerina's en Air Force 1's onder, hangt er een beetje van af wat voor shirtje/truitje ik er op draag.
Heb nu 3 skinnyjeans, allemaal van de H&M![]()
Oh en m'n eerste werkdag (koopavond) is goed verlopen. Heb alleen mogen terughangen en inhangen en morgen mag ik ook paskamer staan. Kassa staan mag ik na 3 weekjes geloof ik pas.
Maar de sfeer is heel gezellig en ik heb nog geen slechte ervaringen gehad met klanten
Is dat Amish?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb deze besteld in de kleur aubergine, hopelijk past ie.![]()
Tis voor een feest
* So_Addictive heeft nooit jurken aan![]()
Ik zal wel een foto posten als ik hem aan heb, dat is echt niet Amisch!quote:
En je had 25% korting kunnen krijgen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:25 schreef Koningin het volgende:
Ik heb me laten overhalen door die 10% korting![]()
Maar goed, heb een broek en een vest besteld. Het duurt alleen nog even voordat het komt.
25% korting krijg je maar op 1 artikelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:55 schreef BoterKlontje het volgende:
En je had 25% korting kunnen krijgen?
Ik vond dat ook fijner hoor!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:11 schreef -Rebelle het volgende:
Krijg je nou alleen nog maar korting als je via internet besteld? Ik vond die 25% die je in de winkels kreeg veel fijner!![]()
H&M IK HAAT JE!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:00 schreef Coconut het volgende:
20% korting op het duurste artikel, 10% op de rest![]()
Kortingscode 7327
Aanbieding geldt tot 13 november 2006.
waar gezien en hoeveel kosten ze?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:27 schreef Little_Angel het volgende:
Nog steeds mijn bestelling niet binnen, gister wel eens superfijn vest gezien voor maar 10 euro <3 Meteen gekocht...
En deze laarzen ook gezien, maar niet gekocht helaas...
[afbeelding]
In het echt veel leuker!
Moet je niet voor minstens 25 euro bestellen? Dat moest ik wel geloof ik!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef roburt het volgende:
ik heb zo'n muts gezien voor 5euro, komen daar verzendkosten bij, zo ja hoeveel?
staat nergens
Die heb ik in de Koopgoot gezien en bijna gekocht. 50 euro maar! Maar ze hebben geen rits en dat vind ik irritant, plus een iets te hoge hak. Maar hij was/is wel erg mooi!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:27 schreef Little_Angel het volgende:
Nog steeds mijn bestelling niet binnen, gister wel eens superfijn vest gezien voor maar 10 euro <3 Meteen gekocht...
En deze laarzen ook gezien, maar niet gekocht helaas...
[afbeelding]
In het echt veel leuker!
Ja, dat is echt jammer, en ik had geen zin om ze te passenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die heb ik in de Koopgoot gezien en bijna gekocht. 50 euro maar! Maar ze hebben geen rits en dat vind ik irritant, plus een iets te hoge hak. Maar hij was/is wel erg mooi!
Amsterdam, Kalverstraat bij de H&M die naast de Christine le Duc zit hahaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
waar gezien en hoeveel kosten ze?
Nee, als je order al in behandeling is kan je niks meer toevoegen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:41 schreef Koningin het volgende:
Als je bestelling op "in behandeling" staat, kun je er dan nog wat zaken aan toevoegen, zodat er maar 1 keer venzendkosten hoeven te worden betaald?
Das nou jammer...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:32 schreef Coconut het volgende:
[..]
Nee, als je order al in behandeling is kan je niks meer toevoegen.
Da's meestal zo ja... In de online shop ook, volgens mij vullen ze het dan 's ochtends vroeg bij en dan is het in de middag alweer uitverkocht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:09 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ja, dat is echt jammer, en ik had geen zin om ze te passen.
[..]
Amsterdam, Kalverstraat bij de H&M die naast de Christine le Duc zit haha
En de prijs is dus 50 euroJe had ze in 2 kleuren!
Ik weet dat rond 10 uur er ong. 10 paar aanwezig waren, en toen ik terug kwam waren ze uitverkocht, gaat dus best hard.
Stiekem zitten in dat knuffelhondje 2 gaatjes waar precies twee 33/34 voetjes in passenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou wat ik nóu weer meemaak
Ik heb pantoffels besteld voor m`n oudste, maatje 33/34 en vandaag kwam er een pakket van H&M binnen.
Er zat een rok in zoals besteld en toen ik de pantoffels zocht kon ik die niet vinden, maar wel een knuffelhondjein een zakje met stisckers er op van de pantoffels
Ik heb het in de winkel gekochtquote:Op donderdag 2 november 2006 09:46 schreef flyin-hawk het volgende:
Iedereen besteld z'n kleding online hier? Waarom passen en kopen jullie niet gewoon in de winkel?![]()
- dan moet je beter kijken of het vragen aan iemand die daar voor isquote:Op donderdag 2 november 2006 11:53 schreef Chanty87 het volgende:
Omdat in de winkel:
- je het nooit kan vinden
- het als je het gevonden hebt, het toch niet in je maat is
- het over het algemeen een puinzooi is
- om over de moslima's met kinderwagens nog maar te zwijgen.
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
- dan moet je beter kijken of het vragen aan iemand die daar voor is
- welke maat heb jij?mijn maat is er altijd wel!
- puinzooi?
- alsof alleen moslima's met kinderwagens lopenhoe staan die kinderwagens in de weg?
- "als het er niet hangt hebben we het niet." *werknemer loopt chagrijnig weg* en beter kijken zit er sowieso niet in want dan ben je zeker 3 uur bezig.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:59 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
- dan moet je beter kijken of het vragen aan iemand die daar voor is
- welke maat heb jij?mijn maat is er altijd wel!
- puinzooi?
- alsof alleen moslima's met kinderwagens lopenhoe staan die kinderwagens in de weg?
Ja dat is zoquote:Op donderdag 2 november 2006 16:35 schreef parselmouth het volgende:
Weet je hoe het komt dat het altijd een rommel is bij de H&M?
Omdat de klanten zelf te bedonderd zijn om iets normaal terug te hangen! We bieden aan om je gepaste (en dus niet geslaagde) kleding terug te hangen, maar het komt vaak genoeg voor dat die mensen zeven dingen passen en ze alle zeven niet nemen en ze dus alle zeven op het eerste het beste rek smijten wat ze tegen komen. En dan pakken ze een leuk colbertje uit een rek, trekken het even aan en donderen het gewoon ergens neer: op de grond, over een rek of proppen het willekeurig ergens in een rek.
Je hebt serieus met drie mensen een dagtaak aan het opruimen van de teringbende die de klanten er van maken...
echt verschrikkelijk is dat ja. ik ben dan weer zo iemand die alles netjes ophangt als ik er langsloop en dingen van de grond haal en ik werk er niet eensquote:Op donderdag 2 november 2006 16:35 schreef parselmouth het volgende:
Omdat de klanten zelf te bedonderd zijn om iets normaal terug te hangen! We bieden aan om je gepaste (en dus niet geslaagde) kleding terug te hangen, maar het komt vaak genoeg voor dat die mensen zeven dingen passen en ze alle zeven niet nemen en ze dus alle zeven op het eerste het beste rek smijten wat ze tegen komen. En dan pakken ze een leuk colbertje uit een rek, trekken het even aan en donderen het gewoon ergens neer: op de grond, over een rek of proppen het willekeurig ergens in een rek.
Je hebt serieus met drie mensen een dagtaak aan het opruimen van de teringbende die de klanten er van maken...
Laatst kwam ik met m'n handel vol kleding uit het pashokje en stootte ik per ongeluk wat kleding van dat overvolle kledingrek daar op de grond. Ik had m'n handen niet beschikbaar en dat pashokjesmeisje zat daar maar te niksen, en het is tenslotte ook wel haar schuld dat dat rek zo vol hangt dus ik nam aan dat zij dat wel even op wou ruimen. Maar nee hoor, ze had het lef om te zeggen (het was meer een bevel dan een vraag) dat ik die kleding even op moest rapenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:54 schreef parselmouth het volgende:
Ja, dat rek bij de paskamers kan soms echt super vervelend zijn, ook als je zelf paskamer staat. Er moeten eens in de zoveel tijd wat mensen die rekken die van hun afdeling zijn komen ophalen, maar dat wordt heel vaak vergeten. Vooral heel frustrerend als het al druk is, dan komen er mensen die je een kaart met nummer er op moet geven, mensen die kleding terug komen geven en dan moet jij ook nog gaan bellen dat dat ene rek van die en die afdeling nu toch ECHT opgehaald moet wordenSTRESSSS
Daar heb je volkomen gelijk in. Heel veel mensen laten iets vallen en laten het gewoon liggen of schoppen het onder het rek. Asociaal gewoon. Altijd als ik iets laat vallen, hang ik het gelijk weer op. Of als ik een opgevouwen trui bekijk, vouw ik 'm daarna ook gewoon weer op en leg ik 'm terug. Zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 2 november 2006 16:35 schreef parselmouth het volgende:
Ik snap zo wie zo niet dat er tegenwoordig nog zoveel Sjes gemaakt worden... bij de heren collectie is het ook regelmatig zo dat er alleen nog maar kleine maten gemaakt worden terwijl het algemeen bekend is dat de mensen aan het uitdijen (om het even heel banaal te omschrijven) zijn...quote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn maat is een zeer gangbare (M, of maat 38) en de leuke spullen zijn idd meestal weg. Hangt er alleen nog een heel rek vol XS-jesOf, en dat is meestal zo, dan ontdek je in de puinhopen HET truitje/bloesje/broekje. Uiteraard een XS en uiteraard lijkt het het enige exemplaar in de hele winkel te zijn, totdat je drie uur later een rek vol er van tegenkomt. Alles XS.
OOw das dan misschien op de damesafdelingen zo... bij de heren absoluut niet...quote:Op donderdag 2 november 2006 19:01 schreef parselmouth het volgende:
En toch zijn tijdens de uitverkoop alle maten S en XS allang weer weg, terwijl er nog genoeg maatjes L hangen... Tenminste, dat is mijn ervaring dan, en dat vind ik dus weer vervelend, want ik heb maat XS/S
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:17 schreef parselmouth het volgende:
Haha, we zijn gewoon allemaal zielig!
It wasn't mequote:Op donderdag 2 november 2006 19:53 schreef CherryLips het volgende:
die nieuwe H&M in Arnhem die stonk laatst ook zo verschrikkelijk.
Dividedquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:07 schreef Scandalous het volgende:
Wat een hel, de H&M op zaterdag, en al die kleding die op de grond ligt... En ik kon niet 1 leuk kledingstuk vinden, het is best moeilijk winkelen nu daar als je geen strepen, sterren, stippen of doodshoofden wilt![]()
Krijgen jullie in de winkel ook 20%?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef Jurk het volgende:
Zeg!Divided is super! Ik ben dr zelf wel wat te oud voor, maar ik vind het een leuke collectie.
En korting via het internet kan, dan moet je het nummer van je pas invoeren bij klantnummer. Je krijgt dan 20% korting en hoeft geen bezorgkosten te betalen.... (alsof we nog niet genoeg shoppen bij H&M, kun je het ook nog eens buiten werktijd doen....)
Ah, okay!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef Jurk het volgende:
En korting via het internet kan, dan moet je het nummer van je pas invoeren bij klantnummer. Je krijgt dan 20% korting en hoeft geen bezorgkosten te betalen.... (alsof we nog niet genoeg shoppen bij H&M, kun je het ook nog eens buiten werktijd doen....)
Ja, wij krijgen in de winkel ook 20%, en daar zit een wettelijk maximum aan, maar de meesten komen daar niet aan, hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Krijgen jullie in de winkel ook 20%?
ZItten daar nog beperkingen aan?
Ow netjes... het kost vaak al niets... en dan gaat er ook nog eens 20% vanaf...quote:Op zondag 5 november 2006 01:28 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ja, wij krijgen in de winkel ook 20%, en daar zit een wettelijk maximum aan, maar de meesten komen daar niet aan, hoor.
Ben zelfs al een keer aangenomen geweest maar heb het toen toch niet gedaan...quote:Op zondag 5 november 2006 01:32 schreef Jurk het volgende:
Nee, niet perse, maar het wordt je natuurlijk wel makkelijk gemaakt, met die korting. Het belangrijkste is dat je niet overduidelijk een ander merk aan hebt, dus logo's mogen niet zichtbaar zijn.
Hoezo, wou je solliciteren????![]()
Was die jas misschien in de aanbieding? Dan krijg je namelijk geen korting.quote:Op zondag 5 november 2006 23:37 schreef Anneque het volgende:
ik heb gister een bestelling gedaan.. en had 5 dingen besteld. had die code ingetoetst waarbij het duurste artikel 20% korting zou moeten zijn, en de rest 10%.. maar hij deed alleen korting op de laatste 3 artikelen, en dan idd de duurste van die 3 20%.. maar dat was niet het duurste artikel dat ik had! (jas).. ik snap het wel als de korting voor 3 artikelen geldt, maar voel me wel genaaid dat ik dan korting krijg op een onderbroek, en niet op die jas.. kan ik hier iets aan doen?
Ja ik vond hem ook erg leuk alleen jammer dat het broekje zo hoog is! Houd ik totaaaal niet vanquote:Op zondag 5 november 2006 12:25 schreef CherryLips het volgende:
die bikini is leuk. ik ga weer even verder met lijnen, weet ik weer waarvoor ik 't doe
.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:27 schreef Koningin het volgende:
Morgen ga ik weer lekker winkelen en daar hoort de H&M ook bij!
Ben nog op zoek naar een leuke sjaal.
Die is inderdaad erg leuk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Omg teh toeval! Ik was ook op zoek naar een nieuwe sjaal voor bij m'n zwarte jas, heb net deze besteld:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik heb er zo eentje in het roze, echt een mooie sjaal!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Omg teh toeval! Ik was ook op zoek naar een nieuwe sjaal voor bij m'n zwarte jas, heb net deze besteld:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Hij lijkt echt gigantisch haha, en boven zijn ook wel leuke dingetjes maar het is niet zo heel groot. Leuke is met al die kassa's dat niemand vooraan af lijkt te rekenen, waar het bijna nooit druk isquote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de catalogus wel besteld, maar ik heb geen badhandoek gezien...
Ben gisteren voor het eerst in de verbouwde H&M in Tilburg geweest. Ik schrok gewoon van de ruime opzet. Vanwege tijdgebrek ben ik alleen beneden geweest, maar ik was onder de indruk.
(Werd trouwens, zoals gewoonlijk, aangereden door een kinderwagen. Sommige dingen veranderen nooit)
Die heb ik in herfsttinten (bruinachtigquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Als je al klant bij H&M bent, dus al eens wat besteld hebt online, dan krijg je de catalogus zo wie zo al thuis gestuurd...quote:Op woensdag 8 november 2006 14:59 schreef Chanty87 het volgende:
Als je trouwens de catalogus bestelt (komt begin Januari) kun je er een gratis marineblauw badhanddoek bij bestellen
Dat weet ik, want het staat erboven. Maar waar is dat formulier dan voor? Ik heb het alsnog "voor de zekerheid" maar gedaan, en voilà, een gratis badhanddoekquote:Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je al klant bij H&M bent, dus al eens wat besteld hebt online, dan krijg je de catalogus zo wie zo al thuis gestuurd...
Dat formulier is dus voor mensen die nog niet eerder wat online bij de H&M gekocht hebben...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:14 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat weet ik, want het staat erboven. Maar waar is dat formulier dan voor? Ik heb het alsnog "voor de zekerheid" maar gedaan, en voilà, een gratis badhanddoek
Ik heb al eerder bestellingen geplaatst bij H&M en heb toen straks de gratis handdoek toegevoegd bij een bestelling die in december wordt nageleverd .quote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat formulier is dus voor mensen die nog niet eerder wat online bij de H&M gekocht hebben...
beetje vreemd dat de 'vaste' klanten dan niet die handdoek krijgen...
hej hoe doe je dat dan??? Ik wil ook een gratis handdoek!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb al eerder bestellingen geplaatst bij H&M en heb toen straks de gratis handdoek toegevoegd bij een bestelling die in december wordt nageleverd .
Ik heb op het linkje in Chanty87's poster hierboven geklikt, de adres gegevens bevestigd, de handdoek werd gedropt in het kassamandje en vervolgens het bestel proces doorlopen.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hej hoe doe je dat dan??? Ik wil ook een gratis handdoek!
Werkt inderdaadquote:Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef schatje het volgende:
Ik heb op het linkje in Chanty87's poster hierboven geklikt, de adres gegevens bevestigd, de handdoek werd gedropt in het kassamandje en vervolgens het bestel proces doorlopen.
Haha ik had zo'n verkoper gemaild, een man die de trench wilde verkopen voor 150 euro dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:19 schreef parselmouth het volgende:
Geez, die Conny in roze trainingsbroek gaat zich ook eens fatsoenlijk kleden
En sommige wijven maakt het inderdaad niks uit, die pakken wat ze pakken kunnen. Zag net ook al iemand op marktplaats uit Houten die 3 keer dezelfde top in verschillende maten aanbood en een jurkje en een skinnyjeans.... Smerige gieren zijn het.
dat is kut :/ maar de kortingen op de website, zijn ze ook in de winkel zo dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:23 schreef Chanty87 het volgende:
Je bestelling moet bij elkaar tenminste 25 euro kosten, anders verzenden ze het niet...
Nee, sinds een tijdje doen ze niet meer aan kortingsbonnen in de gewone winkels voor zover ik weet. Kortingsnummers gelden alleen voor de online shop.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:49 schreef got.rice het volgende:
[..]
dat is kut :/ maar de kortingen op de website, zijn ze ook in de winkel zo dan?
Hahahahaha ja preciesquote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt waanzin ja, alsof het echte V&R's zijn en geen H&M versies..
Dat zei ik ook, want ik dacht hetzelfde. Vraag me nu alleen af of ik dat goed heb gedachtquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:04 schreef Loesje29 het volgende:
Oke... let op... nu ga ik waarschijnlijk een HELE domme vraag stellen....
Waarom doen die lui op tv zo hysterisch om die V&R spullen als het dadelijk op de H&M site ook te verkrijgen is?
Dat is toch zo? Vanaf 13 nov?![]()
Denk het ook wel, ook omdat het om 00.01 opengaatquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jup, maar op = op neem ik aan
Die vind ik ook nog steeds leuk! Is maar 16 euro nu, toch?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok
Dus wéér een bestelling geplaatst.. oa dit topje:
[afbeelding]
Té verslavend die H&M shop.
Leuk shirtje!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok
Dus wéér een bestelling geplaatst.. oa dit topje:
[afbeelding]
Té verslavend die H&M shop.
die bestaan niet meerquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:21 schreef Cure het volgende:
Heb een jas gezien, en dacht kom laat ik hem op internet bestellen met die kortingsactie.
Staat hij niet in de online-store.....
Iemand nog een kortingsbon voor de fysieke winkels?
Hij is maar 12,90 nu zelfsquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:46 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Die vind ik ook nog steeds leuk! Is maar 16 euro nu, toch?
M'n moeder gaat binnenkort een shitload bestellen, dus dan bestel ik die wel even mee.
Het pakje is dan onderweg vanuit het H&M magazijn in Zweden naar Zwolle.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:45 schreef Armageddon het volgende:
Hie zit het ook alweer met de bestelstatus? Volgens de site van H&M is m'n bestelling onderweg, maar volgens Track&Trace is ie manco. Wil dat zeggen dat ie vanuit het buitenland al verstuurd is maar nog niet in NL is aangekomen?
<-- Ehh.. niet Arma, maar Merel natuurlijk![]()
Vet. Je hebt 'm ook in licht grijs hè?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:32 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Deze net binnen gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |