Hmmm. Vreemd. Ze leggen het toch niet zomaar stilquote:
Hoe wil je daar over discussiëren of moeten we allemaal fuck gaan roepen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:04 schreef Sethje het volgende:
Tering weer dat lijpe gezeik over die kut SQDDDD voor de 10e keer terwijl er net is bekend gemaakt dat we misschien niet naar de kuip mogen de 22e
FUCK
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:06 schreef F1Bas het volgende:
moeten we allemaal fuck gaan roepen?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef Sethje het volgende:
Is dat seriues?
auuuuuuuuuuuquote:
Er zijn mensen die het wel discussiewaardig vinden, prima toch?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:08 schreef Sethje het volgende:
Weetikveel ga het over boeiende dingen hebben. Wat kan ons het nou schelen wat die Bondscoach over die prutser zegt, hij was gewoon een flop bij ajax en daar hebben we het al 20 keer over gehad dus heb het over dingen die er toe doen.
Is echt waar hoor!!!!!!!!!!!quote:
Diezelfde mensen hebben het er de vorige 19 keer toch ook al over gehad. Maarja ga maar lekker fantaseren over je droomelftal met de snelle en wendbare SQD op 4quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het wel discussiewaardig vinden, prima toch?
Van mij hoeft ie zeker niet in de basis of terug te komen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Diezelfde mensen hebben het er de vorige 19 keer toch ook al over gehad. Maarja ga maar lekker fantaseren over je droomelftal met de snelle en wendbare SQD op 4
Joh ga eens even ergens anders lopen janken dat het hier niet altijd gaat over waar jij het graag over zou willen hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Diezelfde mensen hebben het er de vorige 19 keer toch ook al over gehad. Maarja ga maar lekker fantaseren over je droomelftal met de snelle en wendbare SQD op 4
Ja same herequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga ik ook proberen. Effe rondvragen wie er mee kunnen/willen.
Wat zijn die Feyenoorders toch arrogant altijd.quote:
De enige Fransman die wij voorlopig halen is Vieira.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:43 schreef PLAE@ het volgende:
Escude is echt een talentje, die moeten we halen!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De enige Fransman die wij voorlopig halen is Vieira.![]()
Dat wordt dan wel een héle lange ritquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Uhu. Aan het einde van de rit wel.![]()
Uhu, acht maanden in totaal.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel een héle lange rit![]()
Altijd maar die problemen met de NS, dan gaan we toch lekker met eigen vervoer?quote:
Total Carnagequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:27 schreef M0NTANA het volgende:
dan gaan we toch lekker met eigen vervoer?![]()
Jij komt dan vast wel even buurten in Rotterdam?quote:
Dat maakt voor de overwinning niets uit, dat hebben we al eens kunnen zienquote:
met een Bulgaarse vriendin? Ik dacht het niet. sowieso, zodra ik het woord voetbal laat vallen breekt de hel al los.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
Wie heeft die fuckin' interlands uitgevonden? Het enige waar ze goed voor zijn, is je relatie.
Hij bedoelt dat je dan eens je vriendin ziet op zondag zonder voetbalquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:56 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
met een Bulgaarse vriendin? Ik dacht het niet. sowieso, zodra ik het woord voetbal laat vallen breekt de hel al los..
Ik weet van NIETSquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:08 schreef Superheld het volgende:
De politie Amsterdam zegt gehoord te hebben dat er +/- 200 kaarten zijn verkocht voor de trein, die in de handen zijn gevallen van de harde kern van Feyenoord, om dit na te gaan is besloten dat de kaartverkoop tot een niet nader te noemen datum is stilggelegd.
Max Westerman, New York.
dat dacht ik eigenlijk al. maar kom op zeg, voetbal is maar hooguit 2 keer in de week.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je dan eens je vriendin ziet op zondag zonder voetbal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |