Die waren beiden in Amsterdam vandaag.quote:
hehquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat afdankertje uit Eindhoven bevalt ons anders ook prima
Aan het lunchen met Van Geel toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
Die waren beiden in Amsterdam vandaag.
En Ten Cate.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Aan het lunchen met Van Geel toch?
Jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Spelen jullie nu Praag uit i.p.v. Espanyol?
ok, weekendje Barcelona was zo gek nog niet....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:07 schreef Black-Death het volgende:
Ja
Ja, man!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Je had wel zin in een wedstrijdje Ajax of wat.
Allebei mooi. En dan mogen ze ook nog eens naar Gentquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja, man!![]()
Nee, maar ik bekijk het even vanuit het "supporter-oogpunt", ik zou persoonlijk liever een weekendje Barcelona doen, dan naar Praag uit. Maar dat is mijn mening.
Persoonlijk vind ik Praag dus ongeveer 1.000 keer leuker om heen te gaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja, man!![]()
Nee, maar ik bekijk het even vanuit het "supporter-oogpunt", ik zou persoonlijk liever een weekendje Barcelona doen, dan naar Praag uit. Maar dat is mijn mening.
Ik val meer op Tsjechische vrouwen. Helaas. Maar toch bedankt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:44 schreef Silenus het volgende:
Het wordt nog vrij druk in Praag qua Fokkers, ik ga ook namelijk.
Heb daar zaterdag een gala van m'n studentenvereniging (oei), dus degenen die er vrijdagavond nog zijn kunnen in het uitgaanscircuit alvast een paar honderd Nederlandse gewillige studentes tegenkomen...:P
quote:
quote:4/10/2006 - Ten Cate gaat ook jeugd trainen
(Gepost door RvN)
In Voetbal International staat te lezen dat Cruijff op de meeting met de gehele technische staf van de jeugdopleiding de boel goed heeft wakker geschud. Er worden direct plannen ontwikkeld om de jeugdopleiding te verbeteren om weer onderscheidende spelers op te leiden en om aan de uitblinkende talenten juist meer aandacht te besteden om ze verder te laten ontwikkelen. Ten Cate laat weten meer tijd te willen vrijmaken voor de jeugdopleiding en zelf ook af en toe trainingen te gaan geven aan de jeugd.
quote:4/10/2006 - Ten Cate zegt vraagtekens bij trip naar China
(Gepost door RvN)
In Voetbal International zet Henk ten Cate vraagtekens bij de geplande trip naar China aan het einde van het seizoen. De hoofdcoach zegt de financiele en commerciele belangen te snappen, maar doordat ook de nationale elftallen steeds langer door spelen in de zomerstop, komen de spelers aan te weinig rust toe. Maduro en eerder Emanuelson zijn daar exponenten van. Ten Cate moest hen langdurig rust geven omdat zij interlandverplichtingen hadden enkele zomers achtereen. "En dat terwijl Ajax gewoon het salaris blijft doorbetalen", aldus Ten Cate.
Nope, het is Unitas. Maargoed, twijfel nog even of ik zelf in het uitvak ga zitten of in een Praag vak. Er zullen ook wel wat maten van me meewillen die geen Ajax-cc hebben.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik val meer op Tsjechische vrouwen. Helaas. Maar toch bedankt.
M'n zus is trouwens nog lid geweest van UVSV, bedoel je die?
Volgens mij bevalt het land en de vrouwen je beter, waarom woon je hier nog?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:47 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik val meer op Tsjechische vrouwen. Helaas. Maar toch bedankt.
M'n zus is trouwens nog lid geweest van UVSV, bedoel je die?
En AJAX moeten missen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij bevalt het land en de vrouwen je beter, waarom woon je hier nog?
Dit maakt het extra zuur dat ik die week verhinderd ben, Gent gaan we sowieso wél heen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:44 schreef Silenus het volgende:
Het wordt nog vrij druk in Praag qua Fokkers, ik ga ook namelijk.
Heb daar zaterdag een gala van m'n studentenvereniging (oei), dus degenen die er vrijdagavond nog zijn kunnen in het uitgaanscircuit alvast een paar honderd Nederlandse gewillige studentes tegenkomen...:P
jij was ook mee met dat bussie paar jaar terug daar? hehe.quote:
quote:Huntelaar terug op trainingsveld
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 5 oktober om 10:36
Terwijl zijn collega’s van het Nederlands elftal zich momenteel aan het voorbereiden zijn op de EK-kwalificatie wedstrijd tegen Bulgarije, heeft Ajacied Klaas-Jan Huntelaar zijn terugkeer gemaakt op de trainingsvelden van zijn club.
De 23-jarige spits liep vorige week op de training een enkelblessure op waardoor hij ongeveer een maand niet inzetbaar zou zijn. Vandaag is The Hunter weer begonnen met een lichte looptraining, en de verwachting is dat de Dremptenaar binnen enkele weken weer zijn opwachting zal maken bij Ajax en het Nederlands elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |