*gooi die deur nog verder open en schop nog harder door het gatquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:54 schreef HeatWave het volgende:
En toch zou een in vorm zijnde KJH echt lekker zijn, dan pak je toch 1-2 doelpuntjes extra mee als het lekker loopt..
Tis een open deur ja, maar gewoon een feitquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
*gooi die deur nog verder open en schop nog harder door het gat
Ach, er is tot maart geen Nederlands elftal meer na komende twee wedstrijden, dus als-ie dan nog niet in vorm is...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:29 schreef Loserkid het volgende:
Ja, misschien dat henkie dat wel weet, maar of Van Basten ook zo'n visie heeft is een tweede.
het zou ook goed zijn voor Klaas jan, en voor Ajax als hij gigantisch gaat scoren voor oranje, en hij heeft de potentie maar het wilt er gewoon niet uit.
Alleen wel jammer dat dat dipje begon bij Kopenhagen thuis.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:22 schreef devv05 het volgende:
Dipje zoals elke jonge speler die tegenkomt in zn carriere. Werd vooraf toch ook al gezegd. Komt ie wel weer doorheen hoor, Sneijder en Babel en vele anderen hebben er ook last van gehad.
Ik wil dat gezeik niet aanhoren. Heb eens wat geduld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:35 schreef Loserkid het volgende:
Wou je zeggen dat hij lekker in vorm is?
Wil je t verschil uitgetekend zien met vorig jaar ofzo?
Rosales heeft bijna alleen nog maar kut gespeeld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:37 schreef HeatWave het volgende:
In vorm misschien niet helemaal nee, maar hij presteert niet zoals (jaja) Rosales al maanden kut.
Het is ff wat minder, komt wel weer goed.
Maanden is dan ook een rekbaar begripquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:40 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Rosales heeft bijna alleen nog maar kut gespeeld.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft een affaire met Sylvie Meijs denk ik.
Eens. Kom op jongens, ik ben alleen maar blij dat Huntelaar nu even een dipje heeft. Beter nu, dan later als de prijzen verdeeld worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:34 schreef PLAE@ het volgende:
Weet je wat het probleem is?
Mensen die na 4 wedstrijden meteen beginnen te mekker met kreten als 'uit vorm' 'crisis' etc etc.
Dat soort mongolen moet je afknallen. Laat die jongen lekker ballen dan komt het vanzelf weer goed.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Die zitten alleen in het uitvak.
haha, ja op zo'n moment reageer je toch impulsief? Dan ben je gewoon dood, maarja, wel 3 punten meenemen uit de Kuip!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij zo'n scenario als 2 jaar geleden waarin Maduro in de laatste seconde de winnende scoort zou ik me trouwens echt niet in kunnen houden. Hopen dus op een walkover.
Ideaal, kaart scoren met een EU-uitkaart moet haast lukken en reistijd is te mooi voor woorden!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:58 schreef JaWi het volgende:
Het UEFA Cup-duel zal nu gespeeld worden in het Jules Otten Stadion van AA Gent, dat plaats biedt aan 1860 uitsupporters.
Goede herinneringen aan Gent.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:58 schreef JaWi het volgende:
Het UEFA Cup-duel zal nu gespeeld worden in het Jules Otten Stadion van AA Gent, dat plaats biedt aan 1860 uitsupporters.
gewone uitkaart wordt kiele kiele hoor...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:06 schreef devv05 het volgende:
Met mn gewone uitkaart gaat het zelfs makkelijk lukken, met EU-uitkaart dus helemaal.
AA Gent-Ajax 0-6 (0-2)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerste goal van VdV toch?
Welnee, gewoon s'ochtends meteen bij de sigarenboer en het moet lukkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
gewone uitkaart wordt kiele kiele hoor...
Ik bedoelde zijn eerste goalquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
AA Gent-Ajax 0-6 (0-2)
0 - 1 Arveladze (17)
0 - 2 Knopper (39)
0 - 3 Knopper (69)
0 - 4 Gronkjaer (73)
0 - 5 v/d Vaart (81)
0 - 6 v/d Gun (84)
Gewoon erheen gaan, gezellig met een paar 1000 man.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ideaal, kaart scoren met een EU-uitkaart moet haast lukken en reistijd is te mooi voor woorden!
Weet ik maar ik geef nog even het scoreverloop aanquote:
Hey, hey, gedraag je!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
Dat wordt natuurlijk lachen daar in België, een kleine 2.000 Ajax-supporters, een invasie bijna. De lokale driehoek zal alle verloven wel hebben ingetrokken!
Thuisvak lukt simpel, omdat alle Belgen gewoon met hun ID kaarten mogen halen daarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:35 schreef JaWi het volgende:
Belgi"e is maar een paar uurtjes rijden, je kan altijd daar kijken voor een kaartje of voor de thuisvakken iets regelen.
Bijna 1900 kaarten, als dat waar is, is natuurlijk al best veel.
Ze gaan je weigerenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:39 schreef -Wolf- het volgende:
Zo te zien moet een kaartje voor Sparta Praha dus wel lukken met m'n SCC. Mooi zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |