abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42348475
Belgie is een optie,
pi_42348597
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Belgie is een optie,
Praag is cool man. Ik weet alle leuke plekken! .
pi_42348701
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:40 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Praag is cool man. Ik weet alle leuke plekken! .
Praag is een mooie stad.

Jaar of 10 geleden dat ik daar geweest ben.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_42348715
Volgens mij niet te combinerrn met tentamens

Studxie booeit me niet, tentamens wel.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:33:04 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42349851
Sparta Praag-uit (23/11-2006) ben ik helaas verhinderd, maar kan eventueel wel twee kaarten halen voor de liefhebbers hier. Zulte Waregem-uit ga ik sowieso wel heen, met EU-uitkaart moet dat net lukken, hoop ik.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42350024
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:33 schreef M0NTANA het volgende:
Sparta Praag-uit (23/11-2006) ben ik helaas verhinderd, maar kan eventueel wel twee kaarten halen voor de liefhebbers hier.
Ik meld me (serieus) voor een kaartje. Add me @ MSN ofzo.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Wolf- op 04-10-2006 14:05:16 ]
pi_42350250
mooi, alles op donderdag behalve de match tegen Zulte, die is op woensdag, houd iig in dat ik alles kan zien...

Ik heb een supp. clubcard, kan ik nu ook gewoon kaarten kopen voor Espanyol en Austria?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_42350297
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
mooi, alles op donderdag behalve de match tegen Zulte, die is op woensdag, houd iig in dat ik alles kan zien...

Ik heb een supp. clubcard, kan ik nu ook gewoon kaarten kopen voor Espanyol en Austria?
dat kan. ik vraag me ook af of die wedstrijden ook echt uitverkocht zullen zijn.
pi_42350352
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:06 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

dat kan. ik vraag me ook af of die wedstrijden ook echt uitverkocht zullen zijn.
ik denk dat het vanaf de volgende ronde weer wat drukker zal worden...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:15:04 #60
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42351496
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

ik denk dat het vanaf de volgende ronde weer wat drukker zal worden...
Dan red je het alsnog wel met supp cc hoor
Jawel, je keek.
pi_42351607
quote:
In de nieuwe uitgave van Voetbal International meldt Henk ten Cate dat Huntelaar sneller dan verwacht herstelt van zijn enkelblessure. De Ajax coach houdt er rekening mee dat de spits bij het volgende competitieduel tegen FC Groningen alweer in actie kan komen.
Laat 'm nog maar mooi een weekje extra rusten, en volledig fit zijn voor Feyenoord uit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:20:27 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42351629
Tegen f'noord heb je toch geen spitsen nodig man .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_42351983
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:32 schreef -Wolf- het volgende:
Wie zijn er allemaal in Praag geweest? Ik weet de weg. Praag is mijn 2e thuis. .
Ik ben er vorig jaar een week geweest, ik weet er de weg nog wel. Althans vanaf het Jan Hus plein met die malle klokken naar die supervette discotheek, Karlovy Lazne

Wij gaan een dag vantevoren dus ik ben die avond voor de match ook zeker in de Karlovy te vinden...

woensdag 4 oktober 2006 @ 11:17:25 #64
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42352946
En ik waarschijnlijk ook...Bieries
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:46:19 #65
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42355198
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:35 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik ben er vorig jaar een week geweest, ik weet er de weg nog wel. Althans vanaf het Jan Hus plein met die malle klokken naar die supervette discotheek, Karlovy Lazne

Wij gaan een dag vantevoren dus ik ben die avond voor de match ook zeker in de Karlovy te vinden...

[afbeelding]
Daar ben ik ook wel geweest. Praag is een aanrader : Y
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_42355211
Gent hoeft met weekOV toch maar iets van 15e te kosten?
pi_42355822
quote:

[..]

[afbeelding]
pi_42355885
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:46 schreef Erasmusch het volgende:
Gent hoeft met weekOV toch maar iets van 15e te kosten?
Hier kom je op ¤42,20 (zelfde dag heen en weer). Maar ik weet niet of het goedkoper kan via een andere weg. Ja, de autoweg is goedkoper
pi_42355950
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 13:12 schreef rompompom het volgende:

[..]

Hier kom je op ¤61,20. Maar ik weet niet of het goedkoper kan via een andere weg. Ja, de autoweg is goedkoper
Ja dat kan goedkoper. Gewoon naar zo'n kaartautomaat gaan. Je hoeft pas vanaf de grens te betalen, volgens mij hebben ze ook nog jongerentarief. Antwerpen is iets minder dan 9e, dan zal Gent max het dubbele zijn.
pi_42357241
quote:

[..]

[afbeelding]
Als je van de Hollywood in Rotterdam houdt, dan zit je daar goed. . Op donderdag zijn de bovenste 2 verdiepingen dicht. Vrijdag en zaterdag zijn de echte uitgaansavonden.
pi_42357418
Dat wist ik niet, ben er vorig jaar alleen op vrijdag en zaterdag geweest. Maar goed donderdag is het zonder twijfel nog wel okay. Enne, ik ben nog nooit in de Hollywood geweest (en dat ga ik zo houden), maar Karlovy was echt top. Veel wijven, zowel Praagse die echt met je mee willen als buitenlandse toeristen, toppertje
pi_42357467
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 14:02 schreef Bananenman het volgende:
Dat wist ik niet, ben er vorig jaar alleen op vrijdag en zaterdag geweest. Maar goed donderdag is het zonder twijfel nog wel okay. Enne, ik ben nog nooit in de Hollywood geweest (en dat ga ik zo houden), maar Karlovy was echt top. Veel wijven, zowel Praagse die echt met je mee willen als buitenlandse toeristen, toppertje
ik ken nog veel meer leuke plekken. .

Dit topic is nog van mij, geopend onder m'n oude nick (Praag.
pi_42357754
Vliegticket naar Praag geboekt. 22-25 November. . Nu nog proberen een kaartje te bemachtigen.
pi_42357761
Okay, straks even doorlezen. Jij gaat ook naar Praag dus? Misschien daar even afspreken, kun je ons ook alle vette plekken laten zien.

By the way, toen ik in Praag was een tijdje terug hadden we ook een hele vette club ontdekt (overdag). Op het Jan Hus plein, eigenlijk tegenover het beeld, dus niet aan de kant van de rivier maar aan de andere kant. Als je daar naar binnen liep moest je een paar trappen af en kwam je in een soort ondergrondse club met mooie stenen vloer en muren, leren banken en hele relaxte muziek...heb daar echt dagenlang gezeten, me goed vermaakt. Weet jij hoe die heet misschien?

Lekker offtopic allemaal maar goed we zijn in het Praag sfeertje, ik ga hierna wel in het Praag topic verder
pi_42357826
Jan Hus plein bedoel je waarschijnlijk Old Town Square/ Staromestske Namesti mee. . Dat beeld is van Jan Hus ja. Ik weet niet welke club je bedoelt, maar kan het wel ff uitzoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')