Linda is Pools, 19 cent per uur gierquote:
Bedoel je Van Oord baggeraars in Dubaiquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Baggeraars, claimen moslim te zijn.![]()
Nog een hoer?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Linda is Pools, 19 cent per uur gier
Nee in Den haagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef stukovich het volgende:
[..]
Bedoel je Van Oord baggeraars in Dubai![]()
Nee, anti-zindelijkheids therapeutequote:
Ik woon in 's-Gravenhagequote:
Ik vertrouw jou niet op je woordenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, anti-zindelijkheids therapeute![]()
Waar zijn je gedachtes man
Waar moet Linda naartoequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet op je woorden
Ik ben een bagger kangeroequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Baggeraars, claimen moslim te zijn.![]()
Jij komt er voor uit een baggeraar te zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben een bagger kangeroeGeen moslim
quote:
ik zal je morgen toevoegenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben een bagger kangeroeGeen moslim
Nope, 's-Gravenhage is geen stadquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
op naar 'de nieuwe koran', zoals het 'nieuwe testament', het enige dat je hoeft te doen is de eeuwenoude trots af te werpen en goed te kijken naar de individuele ontwikkeling... relativeren.
Achter Schiedam station dusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Check ff je adresgegevens zou ik zeggen
bij mij is het niet eeuwenoud, ben net een paar jaar moslim, gun me ook een paar eeuwen dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
op naar 'de nieuwe koran', zoals het 'nieuwe testament', het enige dat je hoeft te doen is de eeuwenoude trots af te werpen en goed te kijken naar de individuele ontwikkeling... relativeren.
Wat?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:34 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nope, 's-Gravenhage is geen stadHet heeft namelijk geen stadsrechten. Het is dus gewoon een dorp, je weet Mang, spangge sma
toch doen ze hetquote:
ik denk persoonlijk dat het extremisme gaat lijden tot een vreedzame samenwerking met een 'nieuwe koran' ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |