Linda is Pools, 19 cent per uur gierquote:
Bedoel je Van Oord baggeraars in Dubaiquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Baggeraars, claimen moslim te zijn.![]()
Nog een hoer?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Linda is Pools, 19 cent per uur gier
Nee in Den haagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:30 schreef stukovich het volgende:
[..]
Bedoel je Van Oord baggeraars in Dubai![]()
Nee, anti-zindelijkheids therapeutequote:
Ik woon in 's-Gravenhagequote:
Ik vertrouw jou niet op je woordenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nee, anti-zindelijkheids therapeute![]()
Waar zijn je gedachtes man
Waar moet Linda naartoequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet op je woorden
Ik ben een bagger kangeroequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Baggeraars, claimen moslim te zijn.![]()
Jij komt er voor uit een baggeraar te zijnquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben een bagger kangeroeGeen moslim
quote:
ik zal je morgen toevoegenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:32 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben een bagger kangeroeGeen moslim
Nope, 's-Gravenhage is geen stadquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
op naar 'de nieuwe koran', zoals het 'nieuwe testament', het enige dat je hoeft te doen is de eeuwenoude trots af te werpen en goed te kijken naar de individuele ontwikkeling... relativeren.
Achter Schiedam station dusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Check ff je adresgegevens zou ik zeggen
bij mij is het niet eeuwenoud, ben net een paar jaar moslim, gun me ook een paar eeuwen dan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
op naar 'de nieuwe koran', zoals het 'nieuwe testament', het enige dat je hoeft te doen is de eeuwenoude trots af te werpen en goed te kijken naar de individuele ontwikkeling... relativeren.
Wat?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:34 schreef stukovich het volgende:
[..]
Nope, 's-Gravenhage is geen stadHet heeft namelijk geen stadsrechten. Het is dus gewoon een dorp, je weet Mang, spangge sma
toch doen ze hetquote:
ik denk persoonlijk dat het extremisme gaat lijden tot een vreedzame samenwerking met een 'nieuwe koran' ...quote:
Er wonen geen Turken bij mij in de straatquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:35 schreef Emel het volgende:
[..]
toch doen ze het
zelfs je naaste buren![]()
Je kan Gods woorden niet verdraaien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk dat het extremisme gaat lijden tot een vreedzame samenwerking met een 'nieuwe koran' ...
Maar dat is discussie voer op theologisch niveau, zoalshetis is een atheistquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Je kan Gods woorden niet verdraaien.
Daar is het fout gegaan in de Bijbel
mijn Turkse buurvrouw zei het tegen mequote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Er wonen geen Turken bij mij in de straat![]()
Zoals ik gister al zei is het Leger des Heils slecht: semi-militaire geloofsfundamentalistenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Woon je daar, of heeft leger des heils je weer achter gelaten?
je redder in noodquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:37 schreef stukovich het volgende:
[..]
Zoals ik gister al zei is het Leger des Heils slecht: semi-militaire geloofsfundamentalistenbewapend met bedelbak
Ik ken iemand die werkte bij AH, daar kwam toen een Braziliaanse ex-dame van lichte zeden werken. En haar halve cliëntele kwam op zaterdag met vrouwlief en de kids boodschappen doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:37 schreef Emel het volgende:
[..]
mijn Turkse buurvrouw zei het tegen mesindsdien walg ik van mijn buurman
![]()
![]()
Dat is Steven Seagal alquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:38 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik ken iemand die werkte bij AH, daar kwam toen een Braziliaanse ex-dame van lichte zeden werken. En haar halve cliëntele kwam op zaterdag met vrouwlief en de kids boodschappen doen.:r:r
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar dat is discussie voer op theologisch niveau, zoalshetis is een atheist
Ik heb het over atheist in context van persoonlijke beleving, namelijk niet geloven in God?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
atheïst is iemand die geen oog heeft of soms zoals ali-g het zegt: recspect voor godsdiensten. ik heb alles gelezen van gedeeltes van de koran, tot oude indianengeschriften die gaan over een aanbidding van god.
maar altijd met de achterliggende gedachte dat ze de dood niet kunnen begrijpen of accepteren. sorry. ik ben eerder humanist dan atheïst.
Haha de boel ging fout toen een maffe baron ergens in 1100 of 1200 (prik me niet vast op een datum) een kamelen karafaan beroofde. Dat was het eerste conflict waaruit de kruistochten uiteindelijk uit zouden onstaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:36 schreef stukovich het volgende:
[..]
Je kan Gods woorden niet verdraaien.
Daar is het fout gegaan in de Bijbel
4 maal een evangelie. Maar er zijn er meerdere die door het Vaticaan angstvallig in de kelders worden gehouden
nee hoor, ik ken ze niet en daarom ga ik ook niet naar de meet. Dus je bent niet de enigequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:14 schreef saban het volgende:
Mis ik iets, PM? Heeft FOK! een nieuw functie?
Emel, je gaat toch niet mensen meeten die je niet kent
Alhoewel jij de meeste Turken hier al een beetje kent.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:03 schreef ClioSporT het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Waar! Hoe!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:30 schreef Emel het volgende:
[..]
nee hoor, ik ken ze niet en daarom ga ik ook niet naar de meet. Dus je bent niet de enige
yep Fok! heeft PMik zit steeds te PM'én
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo.
Er is een kleine, hele, héle kleine kans dat ik de meet mis omdat ik dan in Turkije zit.
Gewoon komen joh, ik bescherm je welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 07:30 schreef Emel het volgende:
[..]
nee hoor, ik ken ze niet en daarom ga ik ook niet naar de meet. Dus je bent niet de enige
yep Fok! heeft PMik zit steeds te PM'én
![]()
![]()
Niet zo kijken! Het gaat om de Nacht van Kadir in Istanbul meemaken! Dar kan ik toch niet missen?!quote:
Geloof het niet, het is een complot, seni evlendireceklerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon komen joh, ik bescherm je wel.
[..]
Niet zo kijken! Het gaat om de Nacht van Kadir in Istanbul meemaken! Dar kan ik toch niet missen?!
Nou ja, ik zal wel moeten, tenzij m'n moeder wil betalen, maar toch!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |