[afbeelding]quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja hoor een ufo op mn cam nog meer sightings ???
Oy dat ben ikquote:
Kijk nou wat er gebeurt het is een soort van buitenaardse kracht!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[TRU] -- schopje ONZ
Ka-me-ha-me-ha!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Of ik schiet een bolletje uit mn vinger
ik heb sirius even ingelicht en ze hebben het opgelostquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Dan doe ik dit .... en het forum is traag.
Idd! het waren vast grey's met een interesse in Ommenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:10 schreef Chowi het volgende:
OMG, een alien heeft BB's webcam gehackz0rd.
nee kom juist ... Dit is wat de aliens willen !!quote:
erm logitec zonder lichtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Sjezus BB, wat een trust-webcam-beeld-"kwaliteit".
net buiten de kast tegenwoordigquote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:41 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnn... Ik dacht dat ze in Arrien al raar waren... Maar dit slaat echt alles.
Mennnn... Dat is een nog grotere schok!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Arriën is tegenwoordig nieuwbouw van Ommen
Ja toen was het daar nog kaal en landerigquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn... Dat is een nog grotere schok!
Laatste keer dat ik daar was, was om mijn toenmalige vriendinnetje weer eens te zien. Dan spreken we over iets van 4 of 5 jaar terug.
Jups...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja toen was het daar nog kaal en landerig
Zou kunnen zo bekend ben ik ook niet met Arriënquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups...
De achtertuin bestond ook uit een lap grond waar ze schapen hadden lopen.
Op de Brink ofzo? Kan dat nog kloppen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |