Vette broek, wat kost dat als ik vragen magquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef Bhuddy het volgende:
Nieuwe broek + muts(Beide H&M)
[afbeelding]
Muts op een C'mon pop:
[afbeelding]
Zoals gezegd, is het een Regular Ralph. Hij kost ¤100,- (dus geen ¤130), bijv. bij de Men@Work te koop.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:05 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe duur en waar je die Nudie broek hebt gekocht, of de naam ervan?
Beetje degelijk voor je leeftijd. Maarja als jij het mooi vind...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:02 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wou gisteren nieuwe schoenen halen, maar er is dus helemaal niks hehDan maar een blouse
[afbeelding]
Houdhakkers blousjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Beetje degelijk voor je leeftijd. Maarja als jij het mooi vind...
woei! vet man! is die van g-star?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:02 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wou gisteren nieuwe schoenen halen, maar er is dus helemaal niks hehDan maar een blouse
[afbeelding]
Oh, als ie van G-Star is dan vind ik hem ook chill!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:59 schreef RT85 het volgende:
[..]
woei! vet man! is die van g-star?
waar gehaald en hoeveel koste die ?
Ja, van G-star, gehaald bij de score voor 69,95quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:59 schreef RT85 het volgende:
[..]
woei! vet man! is die van g-star?
waar gehaald en hoeveel koste die ?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oh, als ie van G-Star is dan vind ik hem ook chill!
Waar heb je die C'mon pop vandaan als ik vragen mag?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef Bhuddy het volgende:
Nieuwe broek + muts(Beide H&M)
[afbeelding]
Muts op een C'mon pop:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:03 schreef miss.cutie4you het volgende:
Vooruit.....tijdje niet meer geplaatst (duh, natuurlijk wel gewinkeld!!|)
Zal alleen een plukje van de shop-avond van last night laten zien:
I love Bjorn Borg==>Meer, meer, meer boxers!!
[afbeelding]
Silvercreek![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik al een paar weekies thuisliggen.....
[afbeelding]
Bling Bling![]()
[afbeelding]
Tis niet geheel de collectie welke ik heb aangeschaft....sommige spulletjes heb ik effe niet bij de hand
![]()
Zit die broek niet te strak?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:17 schreef Little_Angel het volgende:
Het is nog láááng niet alles... maar het is echt teveel om allemaal op de foto te zetten.
Dus daarom de meest recente; van gisteren:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nog wel meer, maar dit zijn de foto's die ik vandaag heb gemaakt en ben te lui om nieuwe te maken
doe ik morgen wel
Nee, dat is een skinny jeans, en mijn bovenbenen lijken er ook dikkerquote:
een selvage, netjes hoor. Heb je geen foto's van dat je hem aan hebt? Ik ben wel benieuwd hoe hij valt. Heb je hem bij die nieuwe winkel in de PC gehaald?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:44 schreef _petjan het volgende:
Blue Blood
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
8)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |