Ja hij stretched een beetje, zit gewoon perfectquote:Op woensdag 15 november 2006 14:47 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Skinny is. Stretched deze eigenlijk nog? Omdat hij vrij strak aan je bovenbenen zit.
Fraaie blouse. Jack & Jones?quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:18 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
sjaaltje
[afbeelding]
blousje
[afbeelding]
schoentje
Nerd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:43 schreef navigator het volgende:
Gay-tje?
En van die laffe stropdasjes ook niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:28 schreef Molluck het volgende:
Hoewel je het steeds meer ziet ben ik het met BrauN eens dat sjaaltjes bij jongens niet zo cool zijn
Zo'n lauwe leren met een bontkraagquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
En van die laffe stropdasjes ook niet.
Krijg je tegenwoordig wel eens bij 'n overhemd van ehhh... ik weet het merk even niet meer.
Ik zoek trouwens een nieuwe winterjas, maar kan niet echt iets vinden... Iemand tips? Waarmee maak ik nu helemaal boemlauw de blitsszzsssz!?!?!/ D::D![]()
![]()
![]()
;d
Nee dank je.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zo'n lauwe leren met een bontkraag![]()
Bij mijn junk de luxe overhemd kreeg ik ook een stropdasje erbij. Het ging mij om het overhemd dus het stropdasje hangt nu in de kast. De gast bij de kassa vertelde zelfs dat sommige mensen die stropdas geeneens mee wilde.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Krijg je tegenwoordig wel eens bij 'n overhemd van ehhh... ik weet het merk even niet meer.
Ik zoek trouwens een nieuwe winterjas, maar kan niet echt iets vinden... Iemand tips? Waarmee maak ik nu helemaal boemlauw de blitsszzsssz!?!?!/ D::D![]()
![]()
![]()
;d
Die Abercrombie jassenquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
![]()
![]()
;d
Sjaaltjes voor mannen zijn nu eenmaal gay, ik kan er ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Fraaie blouse. Jack & Jones?![]()
Gister ook zoiets gehaald.
Maar dat sjaaltje... hmm, niet doen joh.
[..]
Nerd.![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:30 schreef Neuroscience het volgende:
Als je die sjaaltjes gay vind ben ik je echt kortzichtig.![]()
quote:
Alleen tribal is straight!quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:18 schreef -hypnagogia- het volgende:
Iedereen die kleren draagt = gay.
van sacha, bij sachaquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:38 schreef roburt het volgende:
jullie hebben gewoon geen gevoel voor style![]()
van welk merk zijn die schoenen taart?![]()
en waar gekocht?![]()
Gewoon lekker dragen, behalve als je je oncomfortabel gaat voelen erdoor. Ik draag ze gewoon over m'n jas. En ja, er wordt wel eens gekeken, maar echt amper. En er wordt toch wel vaker eens naar me gekeken omdat ik mooie Italiaanse schoenen draag en weleens m'n broek hoogwater draag! Gewoon laten kijken!quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:32 schreef taart het volgende:
[..]
van sacha, bij sacha![]()
en over dat sjaaltje, ik snap best dat sommige mensen het gay vinden,
ik moet er zelf ook nog aan wennengebruik 'm ook alleen onder mijn jas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |