Sin with Sebastian heb je wel, die zijn van Shut Up (And Sleep With Me), een ander kwaliteitsnummer.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:06 schreef Homdeck het volgende:
Sin and sebastian
ohjaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Sin with Sebastian heb je wel, die zijn van Shut Up (And Sleep With Me), een ander kwaliteitsnummer.![]()
Da's goedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:07 schreef Thegeronimo het volgende:
Laatste antwoord dan maar:
De muziek van rond 1995: E-rotic
Ik vroeg me al af of ik je nou herkende of nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:06 schreef Thegeronimo het volgende:
en ik ben er vantussen, moet nog effe een uurtje conditie op pijl brengen.
Zal wel weer een paar dagen duren voor ik weer tijd heb om te quizzen. Laatste keer is blijkbaar al bijna 100 topics geleden
Dit was mijn laatste:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of ik je nou herkende of niet
Supersheep + 1quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:11 schreef Supersheep het volgende:
Orange, KPN, Vodafone, T-Mobile, Telfort
Jammer. Rekening niet betaald?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:14 schreef U het volgende:
vanaf morgen geen internet meer voor mij, dus ook geen quiz meer
en komt er voorlopig ook niet meer, komende maanden in elk geval
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:13 schreef Thegeronimo het volgende:
[..]
Supersheep + 1
En nu ben ik echt weg.![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:13 schreef Neleos het volgende:
Opeenvolgende postnummers zelfs
ga je verhuizen of wat?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:14 schreef U het volgende:
vanaf morgen geen internet meer voor mij, dus ook geen quiz meer
en komt er voorlopig ook niet meer, komende maanden in elk geval
Nee, maar zit hier in onderhuur en heb 2 maandjes @home op proef gehad; morgen moet dat weer terug. En verder heb ik geen vaste telefoonlijn of andere kabelaanbieders die ik kan testen. En wil ook niet gelijk voor 'n jaar aan een abonnement vastzitten aangezien ik in december toch uit Groningen weg ga...quote:
Ah, nahja. Tot over een tijdje dan maar hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:17 schreef U het volgende:
[..]
Nee, maar zit hier in onderhuur en heb 2 maandjes @home op proef gehad; morgen moet dat weer terug. En verder heb ik geen vaste telefoonlijn of andere kabelaanbieders die ik kan testen. En wil ook niet gelijk voor 'n jaar aan een abonnement vastzitten aangezien ik in december toch uit Groningen weg ga...
Wanadooquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Noem de moederbedrijven van Orange, T-Mobile en Telfort
Hopelijk tot ziens dan in december/januari. Hoop niet dat je te veel last van afkickverschijnselen zult krijgenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:17 schreef U het volgende:
[..]
Nee, maar zit hier in onderhuur en heb 2 maandjes @home op proef gehad; morgen moet dat weer terug. En verder heb ik geen vaste telefoonlijn of andere kabelaanbieders die ik kan testen. En wil ook niet gelijk voor 'n jaar aan een abonnement vastzitten aangezien ik in december toch uit Groningen weg ga...
Zijn dat bij Orange en T-Mobile niet gewoon Orange en T-Mobile. En dan bij Telfort Ben?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Noem de moederbedrijven van Orange, T-Mobile en Telfort
Wanadoo klopt niet. Was wel onderdeel van hetzelfde bedrijf maar is voor zover ik weet van naam veranderd naar Orange (voor NL iig)quote:
Dan klopt ie wel jaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:21 schreef Bob-B het volgende:
O dom, wanadoo is natuurlijk samengegaan met orange en het moederbedrijf is France Telecom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |