Assen, Coevorden, Emmen, Hoogeveen, Beilen en Emmer Compascuum zijn goedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:27 schreef wyccie het volgende:
Assen, Coevorden, Schoonebeek, Emmen, Hoogeveen, Beilen, Borgum (?), Emmer-Compascuum (?), Laren (?), Zalk (?).
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:28 schreef Berkery het volgende:
Assen![]()
Emmen![]()
Coevorden![]()
Meppel![]()
Hoogeveen![]()
Beilen![]()
Roden![]()
Diever![]()
Rolde![]()
Klazienaveen?![]()
![]()
en dit is nummer 10.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:32 schreef Nesle het volgende:
Zuidlaren natuurlijk ook nog!
Is al begonnen hoor!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:36 schreef Nesle het volgende:
Even een makkelijke, want ik moet Greys Anatomy gaan kijken!
Je sais! Maar ik neem m op, en kan meteen kijken als ik op play drukquote:
Julius Ceasar?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:36 schreef Nesle het volgende:
Wie had jarenlang de politieke macht in Rome en wordt gezien als een van de machtigste mannen van zijn tijd?
Wel even ver in de tijd gaan.
harddisk-dvd-recorder of zo? kun je meteen de reclames skippenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
Je sais! Maar ik neem m op, en kan meteen kijken als ik op play druk![]()
Klopt!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
harddisk-dvd-recorder of zo? kun je meteen de reclames skippen![]()
Wat een ontzettend natte vraag, in principe kan je dan alle keizers nemen tot de val van het romeinse rijk, immers, ze hadden allemaal de macht. En als je verder terug wilt gaan naar romulus en remus, de stichters van Rome, sja Niet goed is opnieuwe, dus definieer je vraag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:36 schreef Nesle het volgende:
Wie had jarenlang de politieke macht in Rome en wordt gezien als een van de machtigste mannen van zijn tijd?
Wel even ver in de tijd gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |