De Telegraaf.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:37 schreef SCH het volgende:
Waar stond dat in lieve BS?
Wel dus, verdorie jammer dat dit niet gelukt is . . .quote:Door de trainer, de sportieve uitdaging en ook het geld, kiezen veel talenten voor Alkmaar. Heerenveen heeft zich óók gemeld voor Moussa Dembélé, maar hij wilde daar niet eens over nadenken. Dat moeten we zien te doorbreken. Hoe? Door prestaties.”
Dan moet je toch wat beter gaan voetballen ben ik bang.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:15 schreef SCH het volgende:
Come ON
forza forza forza
Vanavond winnen en wie weet....
Maar goed dat je de reis niet hebt gemaakt SCHatquote:Op donderdag 2 november 2006 18:15 schreef SCH het volgende:
Come ON
forza forza forza
Vanavond winnen en wie weet....
Ik meen dat G-G gebleseerd is . . .quote:Op donderdag 2 november 2006 20:51 schreef SCH het volgende:
Er moet nu maar eens ingegrepen worden. Yildirim in de basis, Garcia Garcia in de basis en Friend eruit.
breuer voor zuiverloon . . .quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:15 schreef Kriebbel het volgende:
Met 0-2 achter, en dan nog stug verdedigend blijven spelen
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:40 schreef Kriebbel het volgende:
Fritz Korbach heeft net een nieuwe club
Bron: www.abelenstra.nlquote:03/11 (14:42) De kranten maken vrijdag gehakt van sc Heerenveen en trainer Gertjan Verbeek. Het Dagblad van het Noorden vindt de uitspraken van de trainer ,,lariekoek'', volgens de Leeuwarder Courant is hij het spoor bijster.
Verbeek bagatelliseerde het Deense overwicht nogal. Volgens de oefenmeester was het onderscheid tussen de Friezen en de Denen niet zo groot. ,,Zo veel uitgespeelde kansen kregen ze niet. Als je elke spelhervatting een kans wilt noemen. Daarmee waren ze trouwens wel levensgevaarlijk. We hebben verloren van een goede ploeg. Niet onverdiend overigens.'' Volgens het Dagblad van het Noorden is dat ,,lariekoek''.
De Leeuwarder Courant constateert zo'n beetje hetzelfde: ,,Het is alarmerend als een trainer ontkent dat zijn elftal in 45 minuten maar liefst acht kansen weggeeft, beweert dat zijn team het aardig voor elkaar had. Alarmerend, omdat Heerenveen op deze wijze niet verder kan. Niet in Europa, evenmin in de competitie. Om in te grijpen is een heldere visie vereist.''
Dat betekent volgens de LC dat Gianni Zuiverloon uit zijn lijden verlost moet worden en dat een ander in de spits moet. Rob Friend voldoet niet, volgens de krant. Ook andere kranten zijn weinig vleiend. ,,Ontstellend zwak'', is zo'n beetje de meest optimistische typering van het Friese spel.
Zowel Setubal-uit als Odense donderdag waren geen goede wedstrijden, ondanks dat je de eerste dan met 0-3 weet te winnen.. Hetzelfde geldt voor de thuiswedstrijd tegen NEC die je met 3-0 wint, maar waarin ook niet goed werd gespeeld.. NEC was echt niet veel minder.. Willem II-thuis heb ik moeten missen, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat het spel in die wedstrijd wél goed is geweest. Groningen-thuis was natuurlijk ook een aanfluiting, ondanks de overwinning.. Wat hou je dan dit seizoen nog over aan resultaten??quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:55 schreef MaxPower het volgende:
Sorry SCH, maar wanneer heb jij voor het laatst een écht goede wedstrijd gezien van Heerenveen? Het probleem lijkt me juist dat zowel Setubal als Odense gisteren slechte wedstrijden waren. De enige wedstrijden dit seizoen waar je tevreden over mag zijn zijn Willem II en NEC. En dat blijken dan ook nog zwakke broeders in de competitie te zijn.
Ik maak me ernstig zorgen over het vertoonde spel, in principe al anderhalf jaar. Er zit geen enkele verbetering in, en als Verbeek aangeeft dat alle 17000 supporters het gisteren verkeerd hebben gezien, is dat op korte termijn ook niet te verwachten.
Ja, en die hebben we ook wel - we hebben nog zoveel goede spelers achter de hand. Zie die Bo Storm bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:48 schreef koningdavid het volgende:
Het is allemaal te degelijk bij Heerenveen, het oogt allemaal ook zo statisch. Jullie hebben gewoon een frivole creatieve buitenspeler nodig die wat meer schwung in het spel brengt.
Iemand die in het spel het verschil kan maken.
Nee.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:46 schreef MaxPower het volgende:
We missen dus kwaliteit volgens jou?
quote:
Waarom moet er altijd 1 oorzaak zijn? Het is in mijn ogen een combinatie van spelers die het voortouw niet nemen en te blue zijn of het eigenlijk niet echt interesseert (Zuiverloon, Friend - van die voorbijgangers zonder SCH-hart) - er zit te weinig beleving in , te weinig mensen die al heel lang bij de club zitten en er keihard voor gaan, dat is het lot van het moderne voetbal - andere kant een trainer die te lang vasthoudt aan een systeem dat een schop onder de kont moet hebben. En het is deels het probleem van het moderne voetbal - veel clubs spelen heel armetierig. Dit is het voetbal dat Ajax, NEC, Willem II, Roda, NAC, Feyenoord, RKC etc. al jaren spelen. De enige positieve uitzonderingen waren Utrecht en Heerenveen en Groningen is daarbij gekomen, PSV is buiten categorie. Heerenveen laat het nu ook afweten. Veel minder lef, inzet, verrassingen etc.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:12 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem? Het ligt niet aan de trainer en niet aan de kwaliteit...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |