Wedden dat we allebei dezelfde persoon zijn?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:25 schreef DeHovenier het volgende:
http://forum.gamehype.nl/showthread.php?p=3372
Hier staat dezelfde OP
ga eens naar zwartquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:35 schreef RCHY het volgende:
Nation Name: N-RCHY
Ruler: N-RCHY
Nation Team: Red
Inderdeedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:37 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ga eens naar zwart
dan kunnen we ruilen + de team bonus![]()
goed bezig zegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:36 schreef DeHovenier het volgende:
Klopt, je kan van teams veranderen. Als je van dezelfde team bent, en je trade met iemand die ook bij dezelfde team zit als jij, dan krijg je een team bonus, dat betekent dat je +1 happiness krijgt voor je citizens.
Zou kunnenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wedden dat we allebei dezelfde persoon zijn?
Trouwens, naar NPO gaan omdat zij de sterksten zijn, en ik erin zit
Hij heeft al hout... Moet je nu even kijken heb er weer een... Met wijn en nog iets... Misschien wil ie ook met jou?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:38 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
goed bezig zeg
dan maakt het mij ook niet veel uit wat ik trade, +1 happyness is deze eerste dagen altijd lekker![]()
Eh. Geen interesse om zwart te wordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
Nation Name: De Delflanden
Ruler: Yong Shin III
Nation Team: Red
http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=51949
juistquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:52 schreef Gatenkaas het volgende:
En als jullie slim zijn, vind de optie war is an option aan. Je krijgt geheid meer inkomsten.
Mijn land, wat doe jequote:The administrator has taken the game down on 10/11/2006 to work on new aircraft features.
The game will be back up as soon as possible.
tofquote:The administrator has taken the game down on 10/11/2006 to work on new aircraft features.
The game will be back up as soon as possible.
quote:Avg. Gross Income Per Individual Per Day: $16.88 (A weak economy)
Avg. Individual Income Taxes Paid Per Day $3.38
Avg. Net Daily Population Income (After Taxes) $13.50
Mijn populatie:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu de taxrate naar 20 procent gezet. en de optie 'War is an option' aangezet. Als je te lang (voor meer dan 5 dagen) de optie 'Peace' hebt aanstaan, dan worden je citizens minder vrolijk.
Population Happiness is nu: [afbeelding] 2.92:
[..]
quote:Cyber Nations is currently too busy to process your login attempt. Please try again later. This is not an error.
quote:To:Yong Shin III From:Terry Howard 10/11/2006 3:10:31 PM Subject: Alliance Illuminati
Looking for an alliance? For more info please mail me at angandtez@yahoo.co.uk Terry Howard R.S.V.P.
Ik doe ook meequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ik voel er btw veel voor om een nieuwe nation te beginnen, wat ik dan wil veranderen is de naam van het land en de naam van de leider. M'n leider heet nu Yong Shin III
En ik wil een andere bevolkingsgroep.
Ik kan wel m'n land deleten, maar kan ik dan ook gelijk een nieuw land aanmaken of moet ik een paar dagen wachten?
Tevens een message gekregen:
[..]
Tai Chi ofzoquote:Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a Far Eastern philosophical religion.
klinkt als een vechtsportquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef DeHovenier het volgende:
Whehehe moslim!![]()
Ik heb:
[..]
Tai Chi ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |