Je weet niet wat je mist, FOK is zoveel leuker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze hebben twee keer de NS-berekeningen aangepast, en twee keer ben ik genaaid. Verder gaat het wel okee, ben wat reserves aan het opbouwen.
Maar zit inderdaad nog steeds bij de beste alliance, ja.
Nah het komt doordat het aantal afgevuurde nukes voor mileuverontreiniging zorgt. Daarnaast voert FOK zelf ook oorlog maar doe jij er alleen niet aan meequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:12 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ook leuk, andere landen gaan oorlog voeren en jij bent zelf de dupe, naja zal wel onder het kopje gezamenlijke verantwoordelijkheid ofzo vallen.
Hoe staat het ermee trouwens, de nPo (of was het nou NPO) al verslagen? Zijn techdeals weer mogelijk?
Ik was op vakantie!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:23 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Nah het komt doordat het aantal afgevuurde nukes voor mileuverontreiniging zorgt. Daarnaast voert FOK zelf ook oorlog maar doe jij er alleen niet aan meeWe zijn in oorlog met NpO, de New Polar order.
Jup, Divi heeft een samenvatting op het FOkalliance forum gezet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:34 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ik was op vakantie!
Is er nog een beknopte samenvatting waarom NpO wordt vernietigd?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef Maanvis het volgende:
FOK is echt veel leuker en veel beter dan IRON
Duke ik kan je trouwens adviseren om wat meer miliaire wonders te kopen. Manhanttan project, SDI, National research lab Pentagon en WRC. Je land is nu wat kwetsbaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:25 schreef du_ke het volgende:
Ik ben nu net door de 40k heen. Alleen heeft er iemand afgehaakt in onze tradecirkel
Ja ik wil graag het Manhattan project aan gaan schaffen maar daarvoor moet ik tax collecten (heb geen 100 miljoen achter de handquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:13 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Duke ik kan je trouwens adviseren om wat meer miliaire wonders te kopen. Manhanttan project, SDI, National research lab Pentagon en WRC. Je land is nu wat kwetsbaar.
Zag z'n tradeofferquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:00 schreef Timmehhh het volgende:
@ Duke, contact sheogorath op irc #FOK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |