quote:Op zondag 10 juni 2007 21:00 schreef Whizzkith het volgende:
[FOK!-Alliance] Political Simulator, doe mee! Deel 17
Deel 17...
En, ben je inmiddels weer gaan spelen?"quote:Op maandag 11 juni 2007 08:38 schreef Gatenkaas het volgende:
Hmm, misschien moet ik maar weer eens gaan spelen. Ik krijg nog steeds berichten van de NPO.
Zojuist weer begonnen, jammer dat ik geen tekst heb overgenomen van mijn tijd in NPO, ben alle tricks alweer vergeten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En, ben je inmiddels weer gaan spelen?"
Ikzelf zit nu ook bij de FOK! Alliance, en het spelletje en het hele gedoe eromheen bevalt me welBen er iig heel veel tijd mee kwijt, ook al gaat die tijd niet op aan het spelen zelf, maar in diplomatiek
Kom gewoon bij de FOK alliance voor geld en tips edquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:41 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zojuist weer begonnen, jammer dat ik geen tekst heb overgenomen van mijn tijd in NPO, ben alle tricks alweer vergeten.![]()
Als iemand geld voor me over heeft, graag, ik betaal later alles terug.![]()
Kan wel, maar ik denk dat we dan zelf ook aardig naar dat niveau gebombardeerd zullen wordenquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:11 schreef rood_verzet het volgende:
Kunnen we Norden Verein niet naar het stenen tijdperk bombarderen?
Die zou ik ook wel eens plat willen bombarderen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:26 schreef du_ke het volgende:
Ja dat zijn ze.
Doe es gauw lid worden bij FOK!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel eens plat willen bombarderen.![]()
Maar daar krijg ik echt gelazer mee, helaas.
Je had afgelopen week makkelijk je kans kunnen grijpen. Was vast niet opgevallen naast die nukes die ik moest koppenquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd, inmiddels zijn ze wel naar de steentijd gebombardeerdquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wereldoorlog enzo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:05 schreef rood_verzet het volgende:
Verdorie waarom is mijn environment opeens naar de tyfus?
quote:
Ze hebben twee keer de NS-berekeningen aangepast, en twee keer ben ik genaaid. Verder gaat het wel okee, ben wat reserves aan het opbouwen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:07 schreef Timmehhh het volgende:
Heiden nog steeds bij IRON ? Je natie is er ook niet echt op vooruit gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |