Dat spel heet Nation States als ik het goed heb. Je kunt Cyber Nations zien als het 10x betere broertje ervanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:32 schreef SuperPoekie het volgende:
Hmm, ik heb ooit ook zo'n spel gespeeld, was een jaar of twee/drie terug. Daar kon je ook wetten aannemen en lid worden van de UN enzo. Het zou heel goed kunnen dat dit de nieuwere versie is. Tenzij iemand mij kan helpen herinneren hoe dat oude spel heet
Nationstates heb ik ook een tijdje gespeeld, maar mee gestopt omdat het zo beperkt was..Zal dit ook ff proberenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:38 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat spel heet Nation States als ik het goed heb. Je kunt Cyber Nations zien als het 10x betere broertje ervan
CN heeft veel meer mogelijkheden dan NS, en is ook vele male leukerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:28 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nationstates heb ik ook een tijdje gespeeld, maar mee gestopt omdat het zo beperkt was..Zal dit ook ff proberen
Hehe, valt wel mee 10k en 2 tech ofzo.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef Gatenkaas het volgende:
Stylez heb je veel geld gekregen van je alliantie?
Meh, ik had laatst 4k en 0.4 tech, en dat moet ik zelfs terugbetalenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:37 schreef Stylez het volgende:
[..]
Hehe, valt wel mee 10k en 2 tech ofzo.
Gierig ;[quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:09 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Meh, ik had laatst 4k en 0.4 tech, en dat moet ik zelfs terugbetalen
Weet ik, ik kreeg al een pm van GATO, en die zijn bekend om hun grote sommen geld die ze aan je geven, maar ik zit liever bij de NPO, en bij hun duurt het gewoon lang voordat je erbij kan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:01 schreef Stylez het volgende:
[..]
Gierig ;[
Je moet gewoon bij een alliance gaan, die zijn meestal wel vrijgevig tegenover nieuwe landen.
Jij bent zeker Roelnationquote:
Ik heb werk te doenquote:You haven't paid your bills today. You last paid your bills on 10/10/2006 7:21:33 AM.
You have specified in your war/peace preference that you do not want to be attacked. While this is good during the early days of your nation to help protect it until you build up your military forces, over time this will also makes your population lethargic and less active which decreases the amount of income they make. Use this option wisely. It's getting crowded in De Delflanden. Your population density of 200.61 population per mile is considered high. You should consider purchasing more land. The De Delflanden military of 0 soldiers is extremely weak. A large portion of your population is rioting as a result of your lack of forces. The infrastructure of De Delflanden is weak at a level of only 1.00. The more infrastructure that you purchase the greater the population that your nation can support.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |