Nu krijg je er zeker eenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:44 schreef wonderer het volgende:
Nah, ik hoef echt geen naamtopic omdat ik toevallig even in nederland ben hoor
Ik weet het, mijn moeder is ook bezig...........quote:
Jaaaaa, in de spotlights zul je staan. Echt wat voor jou toch?quote:
Ja slimmerik daar had ik aan het einde van het vorige topic al naar zitten hintenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:34 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
welkom in NL,waar nooit wat verandert.
Nanking? Wijzig de TT eens in iets voor wonderer. svp?
Je moet niet zo subtiel doen, Zwaffel is een vrouw met ballen,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja slimmerik daar had ik aan het einde van het vorige topic al naar zitten hinten![]()
denk jij dat ik het hele topic doorlees?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja slimmerik daar had ik aan het einde van het vorige topic al naar zitten hinten![]()
Yeah. Schuin voor me zaten twee polo-nichten en alle stewardessen kwamen langs en giebelen en kletsen enz... tenenkrommend. Natuurlijk was ik ook gewoon jaloers op hun beenruimte en champagne, maar het was echt tenenkrommend ook.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jaaaaa, in de spotlights zul je staan. Echt wat voor jou toch?
Vlucht en alles wel goed gegaan?
Ik bedacht het ook pas bij post 290 of zoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
denk jij dat ik het hele topic doorlees?ik tunde in op pagina 6.5 ofzo
Jezus, hij doet er wel moeite voor,quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:09 schreef Zwaffel het volgende:
ik moest lachen om kasta's kankertopic OP en html site
jupquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jezus, hij doet er wel moeite voor,.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:36 schreef wonderer het volgende:
Mijn ouders kijken samen regiotelevisie.
WAT DOE IK HIER!!
Wow, veel weg gaan dus, en als Brad er is allemaal leuke dingen gaan doen. (Ik lijk net een reisleider... je bent toch geen toerist..........)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:44 schreef wonderer het volgende:
Vier weken.
en de toegang tot de wasmachine zit hier aan de voorkant en niet bovenopquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:57 schreef wonderer het volgende:
Overigens wel grappig, ik probeerde door te trekken met een handel die er niet zazt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |